SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2016 01:45:15 ]
Ja, ja, ja....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die 2 linkjes van eigen radiostations kunnen wel uit de OP.
Jij hebt de gegevens om je ding te doenquote:
http://87.117.197.33:27521/stream.m3uquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....Ik moest die link even opzoeken
Kun je de Radio49 Backuplink dan in een URL tagje in de op doen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, ja, ja....Ik moest die link even opzoeken
ow, dat jaquote:
Wie denk je dat er momenteel draaaaait?quote:
Je bent gestopt inmiddels?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die 2 linkjes van eigen radiostations kunnen wel uit de OP.
Dat is een heel andere link. Moet deze er ook bij in de OP?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
http://87.117.197.33:27521/stream.m3u
Wel verwarrend hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die draait ook nog zolang het duurt
Nee, dat is een oudequote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een heel andere link. Moet deze er ook bij in de OP?
Dat is de directe link naar stream waar Knokkie draait nu.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een heel andere link. Moet deze er ook bij in de OP?
Die was alweer outdatedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de directe link naar stream waar Knokkie draait nu.
Ben te lui om er iets anders van te maken
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dat is een oude
[url=http://78.129.224.21:120008]Radio49 Backup[/url]
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is de directe link naar stream waar Knokkie draait nu.
Ben te lui om er iets anders van te maken
Die link is voor als je geen mediaplayer tot je beschikking hebt. Webbased.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel verwarrend hoor
http://radio49.myl2mr.com/ is dat dezelfde als de backup link
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is de goede stream, ja. Inmiddels John Williams.
Ik wilde dat ook net voorstellenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig snapt er officieel helemaal niks meer van
Ik stel voor dat er twee links in de OP komen:
1) directe link voor je mediaplayer
2) link voor als je geen mediaplayer hebt (webbased)
Die staat als eerste in de OP. Dit is de directe link voor je mediaspeler, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://78.129.224.21:12008/listen.pls
quote:[01:34, 7/12/2016] Ashik: Ik hoorde net mannen van de nacht.
[01:35, 7/12/2016] Ashik: Die begon en stream ging dood.
[01:35, 7/12/2016] Ashik: Niet heel erg. Hahaha
Okee, ik ben weer bij!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wie denk je dat er momenteel draaaaait?
Check.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jawel op alternatieve backup servert.
Heequote:
Ello elloquote:
quote:
Ai, that explains...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdelijk ja. Gup doet obstinaat en laat geen enkele DJ nog normaal inloggen op Radio 49.
OK dus op mn mobiel kan ik de APP gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die link is voor als je geen mediaplayer tot je beschikking hebt. Webbased.
De Radio49 Backup link is de directe link voor je mediaplayer
Je weet dat Harry dit soort splitsquotes niet leuk vindt hè? Die moet dat allemaal weer nalezen op onregelmatigheden....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, ik ben weer bij!
[..]
Check.
[..]
Hee.
[..]
Ello ello.
[..]
[..]
Ai, that explains...
Mis je de NWS-sc?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je weet dat Harry dit soort splitsquotes niet leuk vindt hè? Die moet dat allemaal weer nalezen op onregelmatigheden....
Maarre... welkom.
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dus op mn mobiel kan ik de APP gebruiken
Eerste link kan weer weg en website is http://radio49.myl2mr.com/quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die staat als eerste in de OP. Dit is de directe link voor je mediaspeler, toch?
Dan nu nog een link voor wie webbased wil luisteren...
Ik mis de NWS-SC van pakweg 1-2 jaar geleden, niet de huidige. Je hoeft 'm niet te lokken, trouwens. Ik maakte gewoon een grapje over splitsquotes, meer nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mis je de NWS-sc?
Ik zal 'm nog eens lokken in de toekomst ergens hierheen.
Oké, maar.... die eerste link werkte voor mij prima. De tweede doet het juist NIET bij mij....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerste link kan weer weg en website is http://radio49.myl2mr.com/
Sorry die 2e kan weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, maar.... die eerste link werkte voor mij prima. De tweede doet het juist NIET bij mij....
Die link die jij quotete, doet het bij mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, maar.... die eerste link werkte voor mij prima. De tweede doet het juist NIET bij mij....
Dat maken wij wel uitquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken.![]()
De OP zou nu dan echt moeten kloppen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik mis de NWS-SC van pakweg 1-2 jaar geleden, niet de huidige. Je hoeft 'm niet te lokken, trouwens. Ik maakte gewoon een grapje over splitsquotes, meer niet
Helemaal top zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die conclusie had ik net ook getrokken.![]()
De OP zou nu dan echt moeten kloppen.
Over 23 dagenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik lok sowieso wel mensen.
Enuh DJ knokkels, wanneer loopt je tijdslot af? Is er nog ruimte voor inbreng?!
quote:
Ja, je hebt mij ook hierheen gelokt.... - En je ziet wat ervan gekomen isquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:45 schreef moemoe het volgende:
[..].
Ik lok sowieso wel mensen.
Enuh DJ knokkels, wanneer loopt je tijdslot af? Is er nog ruimte voor inbreng?!
Welke van de 23?quote:
welke was dat ook weerquote:
En Agnes Obelquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
Het is trouwens ook wel een beetje sneu voor moemoe.... Steeds als ze hier komt opdagen, krijgt ze The KLF voor haar kiezen.
Ik heb wel een leuke voor je. Je krijgt een DM.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
welke was dat ook weer![]()
Justified Ancients Of Mu Mu? America What Time Is Love?
Elf?
Ze is mij gewend, die kan wel wat hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
Het is trouwens ook wel een beetje sneu voor moemoe.... Steeds als ze hier komt opdagen, krijgt ze The KLF voor haar kiezen.
De jouwe ook al?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef knokkels het volgende:
Moemoe is mijn muze. Wij zouden moeten gaan daten
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoorquote:
Beter lezenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoor
Wanneer kom je peerd rijden?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige gozer, maar daten zit er niet in hoor
Zie ik daar Piet in levende lijve...?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
Moe Moe land http://forum-fok.digidip.(...)orum.fok.nl%2Factive
quote:
Zo kun je het ook uitleggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:57 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik las het goed, ik antwoordde alleen wat apart
* knokkels spint tevredenquote:
Ik had het niet eens zo bekeken!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Spinnen is ook draaien, natuurlijk.... Scherp woordgrapje.
Het geluk is met de onnozelen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo bekeken!
Goed he
* Elfletterig weerstaat de verleiding om een You Spin Me Right Round (Like A Record) aan te vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo bekeken!
Goed he
* knokkels krijgt een associatiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig weerstaat de verleiding om een You Spin Me Right Round (Like A Record) aan te vragen
* Elfletterig benadrukt met klem dat hij dat nummer NIET heeft aangevraagd.
Leuk tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, je hebt mij ook hierheen gelokt.... - En je ziet wat ervan gekomen is
Ik heb laatst nog zitten terugbladeren. Heb zelfs nog kunnen herleiden wat mijn eerste verzoekje was. (Daarna was het hek van de dam).
quote:
Ik klaag niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welke van de 23?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Leuk toch.
Dit vind ik persoonlijk wel 1 van de meest gezellige slowchats op FOK!. En dat in combinatie met de interactie, top
.
[..]
[..]
Ik klaag niet hoor.
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:06 schreef moemoe het volgende:
Dit klinkt als een Elfletterigverzoekje...
Niet eens. Helemaal uit mezellufquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:06 schreef moemoe het volgende:
Dit klinkt als een Elfletterigverzoekje...
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]Wij klagen ook niet.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Ze durft niet op audiëntie bij El Presidente.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?
#dtv
..... en precies op dat moment start Knokkels "I Touch Myself" in....quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:09 schreef moemoe het volgende:
Ok, uitgespeeld.
Nu krijgt Radio49 mijn volle aandacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |