De aandacht ging nu een beetje veel naar het testen en een beetje weinig naar jouw initiatief om een show te verzorgen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks te nadele daarvan, ik denk dat je me wel begrijpt...
Jij mij toch ook?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks te nadele daarvan, ik denk dat je me wel begrijpt...
Of Knokkels, maar die heeft kennelijk niks gehoord...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De aandacht ging nu een beetje veel naar het testen en een beetje weinig naar jouw initiatief om een show te verzorgen.
Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Hopelijk is alles snel weer normaal. Ik had eigenlijk vandaag op een gunstig bericht van just me gehoopt.
Ik was aan het kloten met Linux en Airtime op mijn PC al 2 dagen met als resultaat een verneukte MBR toen ik met wat google dit ontdekte.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Initiatief tonen is toch ook super juist?
Je kunt ook niet continu alles in de gaten houden natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of Knokkels, maar die heeft kennelijk niks gehoord...
Echt een feestje!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert nu naar de alternatieve R49-link. Prima ontvangst, met Lemon Jelly.
Na een dag van 12 uur wil je nog wel eens iets minder scherp zijnquote:Op maandag 11 juli 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook niet continu alles in de gaten houden natuurlijk.
Nee, maar test dan even voor jezelf en als het werkt, dan breng je grote nieuws.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook niet continu alles in de gaten houden natuurlijk.
Zeker welquote:Op maandag 11 juli 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij kan ie ook nog naar 320 kbps.
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit algemene backup account lijkt me beter dan die losse stations.
En het lijkt aardig te werken.
Eens, zal het morgen gaan proberen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit algemene backup account lijkt me beter dan die losse stations.
En het lijkt aardig te werken.
We deden even een testsessie online. Zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar test dan even voor jezelf en als het werkt, dan breng je grote nieuws.
Nu leek het er op dat ik via de back up kon draaien, maar daar kwam dus weinig van terecht.
Had alles al ingesteld en kon daarna alles weer terug aanpassen.
Met wat overleg en afstemming had dat niet gehoeven...
mjah, het werkt uiteindelijk toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar test dan even voor jezelf en als het werkt, dan breng je grote nieuws.
Nu leek het er op dat ik via de back up kon draaien, maar daar kwam dus weinig van terecht.
Had alles al ingesteld en kon daarna alles weer terug aanpassen.
Met wat overleg en afstemming had dat niet gehoeven...
Ik kreeg toch echt de inloggegevens van Knokkels, dus alles leek koek en ei...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We deden even een testsessie online. Zie het probleem niet zo.
Precies. Met losse stationnetjes krijg je dit soort situaties. Nu we iets centraals hebben, kan dat in de toekomst voorkomen worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We deden even een testsessie online. Zie het probleem niet zo.
Dat was met IceCast, wat om de een of andere duistere reden niet wilde werken.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg toch echt de inloggegevens van Knokkels, dus alles leek koek en ei...
Vergeet niet dat het slechts een backup is, wanneer R49 server goed draait kun je die er gewoon aanhangen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. Met losse stationnetjes krijg je dit soort situaties. Nu we iets centraals hebben, kan dat in de toekomst voorkomen worden.
Wanneer gaan we die duoshow doen?quote:
Ik ook niet, dus vandaar dat ik klaar zat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was met IceCast, wat om de een of andere duistere reden niet wilde werken.
Waar ik niet vanuit ging.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het slechts een backup is, wanneer R49 server goed draait kun je die er gewoon aanhangen.
Alleen wanneer Gup flipt natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is dan wel de mogelijkheid om over te schakelen, dat vind ik altijd wel fijn.
Die vroeg ik net al...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef knokkels het volgende:
Maar goed. We kunnen weer verzoekjes doen ook!
En DJ's kennen weer draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef knokkels het volgende:
Maar goed. We kunnen weer verzoekjes doen ook!
verzoekje. 6/6 matches.quote:
Nee, ik heb gevraagd om een verzoekje voor morgen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
verzoekje. 6/6 matches.
Zie geen verzoekje van jou erbij staan
Altijd leuk voor de zaterdagavond of zo...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al mijn werk voor dat PPsound station naar de kloten.
Jij bemant de stream morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb gevraagd om een verzoekje voor morgen...
nawwwwwwwwwquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al mijn werk voor dat PPsound station naar de kloten.
Altijd handig wanneer Vout draait.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd leuk voor de zaterdagavond of zo...
O ja, weg!
Daarom, wat wil je horen dan?quote:
Ik vind van Underworld alles wel okeequote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, wat wil je horen dan?
Heb een lading Underworld in de aanbieding staan, geen beperkingen nu qua aantal nummers per uur...
Zo kom ik nooit in bed...
Mooi, geregeld, wordt non-stop dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind van Underworld alles wel okee
Doen we samen tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga echt geen radio in mijn eentje vullen.
Nou ja, beetje afwisseling ben ik ook niet vies vanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, geregeld, wordt non-stop dan.
Nu tukken...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is morgenavond helaas een groot deel van de avond niet thuis
Misschien kan ik na 22:30 / 23:00 uur nog even luisteren.
Op dit moment luister ik naar Radio 49 Backup
Met werkend rooster en inlog voor de DJ's moet dat wel lukken toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Doen we samen toch
Met zijn allen. Met zijn a-hal-len
Rooster werkt gewoon, DJ's kunnen draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met werkend rooster en inlog voor de DJ's moet dat wel lukken toch?
Daarom ja, geen probleem!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met werkend rooster en inlog voor de DJ's moet dat wel lukken toch?
Je kunt ook slot niet vergeten , da's wel een voordeel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Rooster werkt gewoon, DJ's kunnen draaien.
Alleen Rooster en DJ's kunnen niet gekoppeld worden. Da's wel jammer.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt ook slot niet vergeten , da's wel een voordeel.
Je kunt het wel vergeten, maar het heeft geen nadelen zoals uit de lucht worden gehaald door een opstandige goudvis.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt ook slot niet vergeten , da's wel een voordeel.
Elke keer met je tanden hard in aanraking komen met die vissekom, da's ook wat hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt het wel vergeten, maar het heeft geen nadelen zoals uit de lucht worden gehaald door een opstandige goudvis.
Die Gup ben ik wel beetje zat eik.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elke keer met je tanden hard in aanraking komen met die vissekom, da's ook wat hoor
Er zou eens goed nagedacht moeten worden over wat je precies met Gup wilt in de uurtjes dat er geen DJ draait. Wat voor soort muziek moet Gup draaien? Wat wil je met Radio 49 bereiken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Gup ben ik wel beetje zat eik.
Heb geen idee wat de gedachte achter de keuzes van gup is?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zou eens goed nagedacht moeten worden over wat je precies met Gup wilt in de uurtjes dat er geen DJ draait. Wat voor soort muziek moet Gup draaien? Wat wil je met Radio 49 bereiken?
De Gupdate komt er nog aan, maar die ligt nu even op de lange baanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zou eens goed nagedacht moeten worden over wat je precies met Gup wilt in de uurtjes dat er geen DJ draait. Wat voor soort muziek moet Gup draaien? Wat wil je met Radio 49 bereiken?
Maakt mij weinig uit, draai mijn eigen gup wel wanneer die online is en in de auto luister ik naar radio 538 meestal omdat ik te lui ben om USB stick in ding te stoppen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
De Gupdate komt er nog aan, maar die ligt nu even op de lange baan
Ik luister eigenlijk bijna nooit naar Gup. Als er geen DJ draait, vermaak ik me wel met (nieuwe) muziek op Spotify, zeker nu ik zelf ook draai. Ik kan mijn tijd wel gebruiken om nieuwe muziek te luisteren en te selecteren, te grabben, te downloaden, etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit, draai mijn eigen gup wel wanneer die online is en in de auto luister ik naar radio 538 meestal omdat ik te lui ben om USB stick in ding te stoppen.
Dan moet je je hand 10 cm verder dan je versnellingspook duwen. Ik voel je, manquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij weinig uit, draai mijn eigen gup wel wanneer die online is en in de auto luister ik naar radio 538 meestal omdat ik te lui ben om USB stick in ding te stoppen.
Ben gewoon lui van nature en in de auto boeit me muziek niet zoveel.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan moet je je hand 10 cm verder dan je versnellingspook duwen. Ik voel je, manDa's lastig
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben gewoon lui van nature en in de auto boeit me muziek niet zoveel.
Ow ja, dat moest ik nog fixen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
De ID-tag leest nu zelfs: Radio 49 Backup
Ik heb het omgekeerde. Als ik voor een langere rit van huis moet, dan MOET ik muziek mee in de auto. Niet zelden is dat, heel ouderwets, een tas vol cd's.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben gewoon lui van nature en in de auto boeit me muziek niet zoveel.
Bertus Staigerpaip heeft ooit 2x 4 uur Reggae moeten aanhoren, toen heeft ie Pieter de Rastaman geschreven.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Als ik voor een langere rit van huis moet, dan MOET ik muziek mee in de auto. Niet zelden is dat, heel ouderwets, een tas vol cd's.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bertus Staigerpaip heeft ooit 2x 4 uur Reggae moeten aanhoren, toen heeft ie Pieter de Rastaman geschreven.
Uit de gekste dingen kun je inspiratie halen. Op de avond dat onze band oefende, speelde er in in dezelfde locatie een bandje op het podium. We kregen een paar nummers mee tijdens de pauze en dachten: zoiets kunnen wij ook. In de oefenruimte werd daarna meteen een nieuw nummer geboren.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bertus Staigerpaip heeft ooit 2x 4 uur Reggae moeten aanhoren, toen heeft ie Pieter de Rastaman geschreven.
In Foobar werken tagsquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow ja, dat moest ik nog fixen.
Maar hoe deed ik dat ook weer met ShoutCast.
Mee eensquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vind ik altijd wel fijn, een hele show met Unknown is niet mijn ding.
quote:
Die klinkt inderdaad een hele hoop beter dan de bekende versiequote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Deze versie van "Here With Me" vind ik vele malen dan de overgeproduceerde singleversie van het nummer. Dit is (o.a.) door Rollo gedaan.
Alweer?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:09 schreef knokkels het volgende:
Zo hee, het is me toch een berg aan het regenen hier
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alweer?
(Dit was een cryptisch verzoekje)
Mijn ouders, die een klein stukje ten zuidoosten van Zwolle wonen, beweren dat ook. Zal ook best wel zo zijn, dat bepaalde plaatsen gewoon minder regen kregen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan iedereen de plek waar ik woon aanraden, meeste regen gaat erlangs
Wat moet dat dan met de oogst?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik kan iedereen de plek waar ik woon aanraden, meeste regen gaat erlangs
Dat is ook zo, heeft te maken met natuurlijke barriéresquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn ouders, die een klein stukje ten zuidoosten van Zwolle wonen, beweren dat ook. Zal ook best wel zo zijn, dat bepaalde plaatsen gewoon minder regen kregen.
Valt genoeg nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat moet dat dan met de oogst?
* knokkels stuurt voedselpakketten
Annie Lennox - Here Comes The Rain Again?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het was niet het nummer dat ik bedoelde, maar ik laat me graag verrassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |