Ik zelf ook niet. Ik heb de cd-single met verschillende versies erop, waaronder ook een mega-lange van 11 of 12 minuten, geloof ik.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze heb ik zelf ook al een tijdje niet meer gehoord.
Er komt nog meer J&S spul aan wat ik zo snel kon vinden...
Drivers, heb nu de stabiele ASIO drivers weer aangezet...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde nog net de intro-klanken van "Follow Me".... maar nu heb ik helaas stilte.
Vette plaat, dit. Ook bij mij staat -ie op de rol. Volgens mij kent L2B deze namelijk nog niet.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drivers, heb nu de stabiele ASIO drivers weer aangezet...
Die komt hierna...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vette plaat, dit. Ook bij mij staat -ie op de rol. Volgens mij kent L2B deze namelijk nog niet.
Het intro van Follow Me is trouwens verwerkt in de lange versie van Right In The Night....
Bedankt voor het draaien, cq. aanpassen van je queue op mijquote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik ga even sociaal doen...
Fijne avond Madquote:Op maandag 11 juli 2016 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor het wel, ik ga even sociaal doen...
Dit is nog steeds MadMaster? Fijne tracks!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ondertussen heeft MadMaster gewoon even een complete Jam & Spoon-special achtergelaten in zijn queue.
Wel als je hiernaar zit te luisteren: http://madmaster.myl2mr.com/quote:Op maandag 11 juli 2016 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is nog steeds MadMaster? Fijne tracks!![]()
![]()
Auto DJ staat aan.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is nog steeds MadMaster? Fijne tracks!![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Auto DJ staat aan.
Het is op mijn kamer rond de 30 graden, dus ik ben afgedaald...
Het wordt moeilijk kiezen nu. Bij MadMaster loopt Losing My Mind van Liza Minnelli.... (even afluisteren nog)quote:
Wij zijn wat aan het kloten en testen. De backup is nog pril.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt moeilijk kiezen nu. Bij MadMaster loopt Losing My Mind van Liza Minnelli.... (even afluisteren nog)
Het werkt toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wij zijn wat aan het kloten en testen. De backup is nog pril.
Tot zover werkt het.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wij zijn wat aan het kloten en testen. De backup is nog pril.
Volgens mij hebben ze ook een sapje naar zichzelf genoemd.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is dit nou weer voor een obscuur bandje dan?
"Hey Jude" van een bandje dat zich The Beatles noemt.
Ik draai ze zo de nek om...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Oh, die ken ik volgens mij. Een van die lui is toch door Kanye West bekend geworden?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
vers geperste John, Paul met een vleugje George en Ringo?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook een sapje naar zichzelf genoemd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
vers geperste John, Paul met een vleugje George en Ringo?
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat MadMaster eruit ligt en hoort stilte. Goed moment om uit te schakelen; bedankt nogmaals.
kan je meteen inschakelen bij de Radio49 Backupquote:Op maandag 11 juli 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat MadMaster eruit ligt en hoort stilte. Goed moment om uit te schakelen; bedankt nogmaals.
Heb de boel stil gelegd nu het back up account het schijnt te doen...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wazige artiestennaam!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
kan je meteen inschakelen bij de Radio49 Backup
En jij nog bedankt voor het vernaggelen van mijn geplande show...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
kan je meteen inschakelen bij de Radio49 Backup
Test 123.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij nog bedankt voor het vernaggelen van mijn geplande show...
Als ik gelezen had, dat jij wilde gaan .............. Had ik dat niet gedaan hequote:Op maandag 11 juli 2016 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij nog bedankt voor het vernaggelen van mijn geplande show...
Een beetje meer overleg mag wel, het is al zo uitgestorven hier...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als ik gelezen had, dat jij wilde gaan .............. Had ik dat niet gedaan he
Doe dat niet expres of zo
Initiatief tonen is toch ook super juist?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje meer overleg mag wel, het is al zo uitgestorven hier...
Ah!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik ga slapenIk schakelde slechts uit bij MadMaster
Ik was juist aan het testen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een beetje meer overleg mag wel, het is al zo uitgestorven hier...
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Initiatief tonen is toch ook super juist?
Jawel, daarom ook mijn geplande show.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Initiatief tonen is toch ook super juist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |