Mijn stream werkt nog steeds prima al dik 24uquote:Op maandag 11 juli 2016 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn eigen station nog steeds hetzelfde IP adres en heb al meerdere keren gereboot, uitgelogd en zo. Ik gebruik daar alleen Shoutcast, net als Piet...
Ik heb alles afgebroken en aangepast, omdat ik via het nieuwe R49 account zou draaien, maar dat gaat dus kennelijk niet lukken...quote:Op maandag 11 juli 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn stream werkt nog steeds prima al dik 24u
Voor de duidelijkheid: Gup is de automatische muziekcomputer van Radio 49. Normaal zijn er ook live-DJ's die zichzelf inroosteren, maar er is momenteel een probleem; niemand kan verbinding krijgen. Vandaar dat DJ's nu alternatieve manieren zoeken om elders uit te zenden.quote:
PR man voor R49 gevonden.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: Gup is de automatische muziekcomputer van Radio 49. Normaal zijn er ook live-DJ's die zichzelf inroosteren, maar er is momenteel een probleem; niemand kan verbinding krijgen. Vandaar dat DJ's nu alternatieve manieren zoeken om elders uit te zenden.
Je kunt op www.radio49.nl ook verzoekjes aanvragen, trouwens.
Als ik het allemaal een beetje goed samenvat, is de beste tussenoplossing dat iedere DJ zijn eigen, tijdelijke account aanmaakt. En dat DJ's proberen om niet in elkaars vaarwater te zitten.quote:
Alleen Knokkels weet het juiste antwoord, denk ik...quote:Op maandag 11 juli 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het allemaal een beetje goed samenvat, is de beste tussenoplossing dat iedere DJ zijn eigen, tijdelijke account aanmaakt. En dat DJ's proberen om niet in elkaars vaarwater te zitten.
Ik zie een nieuwe user in dit topic. En die vraagt zich misschien af waar al dat geneuzel over streams, servers en IP-adressen over gaatquote:
Ben samen met Knokkels nog wat aan het puzzelen en daarna nog wat testen.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het allemaal een beetje goed samenvat, is de beste tussenoplossing dat iedere DJ zijn eigen, tijdelijke account aanmaakt. En dat DJ's proberen om niet in elkaars vaarwater te zitten.
quote:Op maandag 11 juli 2016 21:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
tussenoplossing voor de tussenoplossing wordt momenteel getestquote:Op maandag 11 juli 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen Knokkels weet het juiste antwoord, denk ik...
Die staat op de automatische piloot voorlopig...quote:Op maandag 11 juli 2016 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig checkt de stream van MadMaster
Rustig aan, een paar uur meer zonder DJ's kan ook nog wel.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
tussenoplossing voor de tussenoplossing wordt momenteel getest
Niks mis mee.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staat op de automatische piloot voorlopig...
Het wel interessante backup om eens te testen wat de mogelijkheden zijnquote:Op maandag 11 juli 2016 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, een paar uur meer zonder DJ's kan ook nog wel.
Piet en ik zijn on air...
Ja, ik vind je ontdekking dan ook prima!quote:Op maandag 11 juli 2016 21:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het wel interessante backup om eens te testen wat de mogelijkheden zijn
Ja, maar alle in- en uitgangen stonden anders na de aanpassingen voor het R49 account en dat moet ik nu weer allemaal terugzetten...quote:
Heb de R49 instelling opgeslagen in txt bestand samen met wachtwoorden, copy/ paste.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar alle in- en uitgangen stonden anders na de aanpassingen voor het R49 account en dat moet ik nu weer allemaal terugzetten...
Idem hier.quote:Op maandag 11 juli 2016 21:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb de R49 instelling opgeslagen in txt bestand samen met wachtwoorden, copy/ paste.
Straks even een handoff proberen?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
We zijn alweer wat verder. Knokkels op de PP-Sound stream nu.
Doet dat R49 account het dan niet meer?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
We zijn alweer wat verder. Knokkels op de PP-Sound stream nu.
Geen idee wat Knokkels daar allemaal met aan het doen is.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet dat R49 account het dan niet meer?
misschien heb ik daar wat over het hoofd gezien.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet dat R49 account het dan niet meer?
Wordt dat nu rechtgetrokken dan?quote:Op maandag 11 juli 2016 22:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
misschien heb ik daar wat over het hoofd gezien.
Zet je dat R49 account toch ook op Shoutcast...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knokkels heeft IcecastV2 draaien , geen idee of dat probleem geeft?
Via ShoutCast is het in ieder geval geen probleem.quote:
Met Shoutcast heb ik wel tags vanuit VDJ, vanuit Icecast niet...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Via ShoutCast is het in ieder geval geen probleem.
Het punt was hoe de stream over te nemen.
Ik zat via IceCastv2 wat technisch gezien stabieler is, zou moeten zijn.
Maar IceCast is moeilijker op te zetten. Kan je wel meer mee.
Daar ging ik mee bezig, net voordat ik met spoed naar de wc moestquote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet je dat R49 account toch ook op Shoutcast...
Je krijgt zo wat meer spul voor jou...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:27 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert ondertussen naar een fijne plaat op de stream van MadMaster:
Balthazar met Bunker.
Dan lukt op 1 algemeen backup account draaien sowieso. Kwestie van gegevens invoeren en het werkt.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zet je dat R49 account toch ook op Shoutcast...
Toch die grote bah weer...quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar ging ik mee bezig, net voordat ik met spoed naar de wc moest![]()
![]()
Prioriteiten
Aanpassen die hap en gegevens delen.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan lukt op 1 algemeen backup account draaien sowieso. Kwestie van gegevens invoeren en het werkt.
Je doet te moeilijk, het is maar een backup.quote:Op maandag 11 juli 2016 22:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Via ShoutCast is het in ieder geval geen probleem.
Het punt was hoe de stream over te nemen.
Ik zat via IceCastv2 wat technisch gezien stabieler is, zou moeten zijn.
Maar IceCast is moeilijker op te zetten. Kan je wel meer mee.
Je klinkt nu als een drugsdealer, die mij als junkie / verslaafde z'n dringende dagelijkse dosis geeftquote:Op maandag 11 juli 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je krijgt zo wat meer spul voor jou...
True datquote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je doet te moeilijk, het is maar een backup.
Push it!quote:Op maandag 11 juli 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een drugsdealer, die mij als junkie / verslaafde z'n dringende dagelijkse dosis geeft
Die vreemde stream op mijn radio doet het prima. Kan op dezelfde manier dus op algemeen R49 backup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |