De aandacht ging nu een beetje veel naar het testen en een beetje weinig naar jouw initiatief om een show te verzorgen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks te nadele daarvan, ik denk dat je me wel begrijpt...
Jij mij toch ook?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niks te nadele daarvan, ik denk dat je me wel begrijpt...
Of Knokkels, maar die heeft kennelijk niks gehoord...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De aandacht ging nu een beetje veel naar het testen en een beetje weinig naar jouw initiatief om een show te verzorgen.
Maar wat in het vat zit, verzuurt niet. Hopelijk is alles snel weer normaal. Ik had eigenlijk vandaag op een gunstig bericht van just me gehoopt.
Ik was aan het kloten met Linux en Airtime op mijn PC al 2 dagen met als resultaat een verneukte MBR toen ik met wat google dit ontdekte.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Initiatief tonen is toch ook super juist?
Je kunt ook niet continu alles in de gaten houden natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of Knokkels, maar die heeft kennelijk niks gehoord...
Echt een feestje!quote:Op maandag 11 juli 2016 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig luistert nu naar de alternatieve R49-link. Prima ontvangst, met Lemon Jelly.
Na een dag van 12 uur wil je nog wel eens iets minder scherp zijnquote:Op maandag 11 juli 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook niet continu alles in de gaten houden natuurlijk.
Nee, maar test dan even voor jezelf en als het werkt, dan breng je grote nieuws.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt ook niet continu alles in de gaten houden natuurlijk.
Zeker welquote:Op maandag 11 juli 2016 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgens mij kan ie ook nog naar 320 kbps.
quote:Op maandag 11 juli 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit algemene backup account lijkt me beter dan die losse stations.
En het lijkt aardig te werken.
Eens, zal het morgen gaan proberen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit algemene backup account lijkt me beter dan die losse stations.
En het lijkt aardig te werken.
We deden even een testsessie online. Zie het probleem niet zo.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar test dan even voor jezelf en als het werkt, dan breng je grote nieuws.
Nu leek het er op dat ik via de back up kon draaien, maar daar kwam dus weinig van terecht.
Had alles al ingesteld en kon daarna alles weer terug aanpassen.
Met wat overleg en afstemming had dat niet gehoeven...
mjah, het werkt uiteindelijk toch?quote:Op maandag 11 juli 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar test dan even voor jezelf en als het werkt, dan breng je grote nieuws.
Nu leek het er op dat ik via de back up kon draaien, maar daar kwam dus weinig van terecht.
Had alles al ingesteld en kon daarna alles weer terug aanpassen.
Met wat overleg en afstemming had dat niet gehoeven...
Ik kreeg toch echt de inloggegevens van Knokkels, dus alles leek koek en ei...quote:Op maandag 11 juli 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We deden even een testsessie online. Zie het probleem niet zo.
Precies. Met losse stationnetjes krijg je dit soort situaties. Nu we iets centraals hebben, kan dat in de toekomst voorkomen worden.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We deden even een testsessie online. Zie het probleem niet zo.
Dat was met IceCast, wat om de een of andere duistere reden niet wilde werken.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kreeg toch echt de inloggegevens van Knokkels, dus alles leek koek en ei...
Vergeet niet dat het slechts een backup is, wanneer R49 server goed draait kun je die er gewoon aanhangen.quote:Op maandag 11 juli 2016 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies. Met losse stationnetjes krijg je dit soort situaties. Nu we iets centraals hebben, kan dat in de toekomst voorkomen worden.
Wanneer gaan we die duoshow doen?quote:
Ik ook niet, dus vandaar dat ik klaar zat.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was met IceCast, wat om de een of andere duistere reden niet wilde werken.
Waar ik niet vanuit ging.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het slechts een backup is, wanneer R49 server goed draait kun je die er gewoon aanhangen.
Alleen wanneer Gup flipt natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is dan wel de mogelijkheid om over te schakelen, dat vind ik altijd wel fijn.
Die vroeg ik net al...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef knokkels het volgende:
Maar goed. We kunnen weer verzoekjes doen ook!
En DJ's kennen weer draaien.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:02 schreef knokkels het volgende:
Maar goed. We kunnen weer verzoekjes doen ook!
verzoekje. 6/6 matches.quote:
Nee, ik heb gevraagd om een verzoekje voor morgen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
verzoekje. 6/6 matches.
Zie geen verzoekje van jou erbij staan
Altijd leuk voor de zaterdagavond of zo...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al mijn werk voor dat PPsound station naar de kloten.
Jij bemant de stream morgenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb gevraagd om een verzoekje voor morgen...
nawwwwwwwwwquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Al mijn werk voor dat PPsound station naar de kloten.
Altijd handig wanneer Vout draait.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd leuk voor de zaterdagavond of zo...
O ja, weg!
Daarom, wat wil je horen dan?quote:
Ik vind van Underworld alles wel okeequote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom, wat wil je horen dan?
Heb een lading Underworld in de aanbieding staan, geen beperkingen nu qua aantal nummers per uur...
Zo kom ik nooit in bed...
Mooi, geregeld, wordt non-stop dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik vind van Underworld alles wel okee
Doen we samen tochquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga echt geen radio in mijn eentje vullen.
Nou ja, beetje afwisseling ben ik ook niet vies vanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, geregeld, wordt non-stop dan.
Nu tukken...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is morgenavond helaas een groot deel van de avond niet thuis
Misschien kan ik na 22:30 / 23:00 uur nog even luisteren.
Op dit moment luister ik naar Radio 49 Backup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |