Ze mag nu bij jou op de backup.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ze durft niet op audiëntie bij El Presidente.![]()
Ja, was best een lekker nummer toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:52 schreef knokkels het volgende:
[..]
En Agnes Obel![]()
Wat best lekker klinkt overigens
Nee joh gekkie, daten is voor de gekkenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef knokkels het volgende:
Moemoe is mijn muze. Wij zouden moeten gaan daten
Haha, gelukkig is dat ook wederzijds geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze is mij gewend, die kan wel wat hebben.
Een uitzending van jou wil ik echt nog eens meemaken, komt vast goedquote:Op dinsdag 12 juli 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
moemoe, met deze plaat opende ik mijn testuitzending![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
..... en precies op dat moment start Knokkels "I Touch Myself" in....
wat een timing heeft die man
nøken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, was best een lekker nummer toch?
[..]
Nee joh gekkie, daten is voor de gekken.
[..]
Haha, gelukkig is dat ook wederzijds geloof ik.
[..]
Een uitzending van jou wil ik echt nog eens meemaken, komt vast goed.
Ooit komt er een dag. Ik zal je een DM sturen als het weer zover is.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:13 schreef moemoe het volgende:
Een uitzending van jou wil ik echt nog eens meemaken, komt vast goed.
Sinds ik al vrouw heb vinden die andere mij interessanter.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Haha, gelukkig is dat ook wederzijds geloof ik.
Hier? Neen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft moemoe eigenlijk wel eens gedraaid als DJ?
#dtv
En waarom niet? Vind je dat niet eens tijd worden?quote:
quote:
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:22 schreef moemoe het volgende:
Wat jullie horen is overigens een cover van Taylor Swift - Shake it Off.
Herkennen jullie 'm?
Ryan Adams heeft het gehele album 1989 gecoverd.
Je gaat toch niet vetellen dat je er verstand van hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:22 schreef moemoe het volgende:
Herkennen jullie 'm?
Dat is echt zo he.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds ik al vrouw heb vinden die andere mij interessanter.
Ik wist dat hij dat album had gemaakt, maar ik ben niet zo bekend met de nummers van Taylof Swift, dus ik herkende dit nummer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:22 schreef moemoe het volgende:
Herkennen jullie 'm?
Ik heb mijn handen al vol aan 1 vrouw.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is echt zo he.
Als je bezet bent, vinden anderen je ineens veel leuker.
Maareh, ik bedoelde dat jij volgens mij ook wel wat van mij kan hebben ;p.
Yowquote:
Aan de bovenkant, of onder?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen al vol aan 1 vrouw.
Ik dig Taylor Swift. Heel erg.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je gaat toch niet vetellen dat je er verstand van hebt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
En waarom niet? Vind je dat niet eens tijd worden?
I know, I know.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je pleurt wat nummers in een map en dan je kun je los gaan.
Wel goed hoor! Op zichquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:21 schreef Elfletterig het volgende:
En hoe is het verder met moemoe, trouwens?
Volgens mij komt dit allemaal net wat anders over dan ik bedoeld hebquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb mijn handen al vol aan 1 vrouw.
Mwoa. Ik steek al geruime tijd hetzelfde verhaal af. Met mij persoonlijk gaat het wel goed, maar nog steeds geen werk. Ben de moed een beetje aan het opgeven. Waarschijnlijk wordt het uithuilen en opnieuw beginnen (laagbetaald, simpel baantje aanpakken).quote:
I do!!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Houd je ook van het soort softrock dat je net hoorde, Ryan Adams en zo?
Je kunt altijd nog verkeer gaan regelenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa. Ik steek al geruime tijd hetzelfde verhaal af. Met mij persoonlijk gaat het wel goed, maar nog steeds geen werk. Ben de moed een beetje aan het opgeven. Waarschijnlijk wordt het uithuilen en opnieuw beginnen (laagbetaald, simpel baantje aanpakken).
Ik zal het onthouden voor als ik draai. Heb nog wel een paar nummers die je dan ook wel leuk zult vindenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
I do!!
Eigenlijk best jammer dat je het origineel niet kent van Shake it off. Het is best knap gecoverd namelijk.
Alsof ik jouw suggesties niet draaiquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor als ik draai. Heb nog wel een paar nummers die je dan ook wel leuk zult vinden
Ik heb trouwens nog een verrassende cover naar Knokkels gestuurd, zojuist. Hopelijk komt die zo nog voorbij
Ik ben meer iemand van het administratieve werk, denk ik. Ik denk trouwens niet denigrerend over een baan die minder betaalt hoor. De energie was erop gericht om een baan te vinden waarmee ik zo'n beetje hetzelfde zou verdienen als eerst. Nu dat niet lijkt te lukken, moet ik gewoon wat anders gaan doen. Sowieso is het hoog tijd dat ik weer aan de slag ga.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:31 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog verkeer gaan regelen
Oh echt?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa. Ik steek al geruime tijd hetzelfde verhaal af. Met mij persoonlijk gaat het wel goed, maar nog steeds geen werk. Ben de moed een beetje aan het opgeven. Waarschijnlijk wordt het uithuilen en opnieuw beginnen (laagbetaald, simpel baantje aanpakken).
Je zit op een keurige 96 procent-scorequote:
Zo onderhand wel een beetje moedeloos, ja. Je voelt je ook tamelijk nutteloos en je (sociale) wereldje wordt er ook niet groter op...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh echt?
Ja, ik kan wel begrijpen dat je daar radeloos van wordt. Je wil gewoon weer een aan de slag..
Ik snap je hoor. Elk werk is werk. Ik weet ook wat het is om 2 jaar thuis te zitten en helemaal niets te doen te hebben. De muren die op je af komen enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand van het administratieve werk, denk ik. Ik denk trouwens niet denigrerend over een baan die minder betaalt hoor. De energie was erop gericht om een baan te vinden waarmee ik zo'n beetje hetzelfde zou verdienen als eerst. Nu dat niet lijkt te lukken, moet ik gewoon wat anders gaan doen. Sowieso is het hoog tijd dat ik weer aan de slag ga.
Hoewel ik keyboard speel, snap ik niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:36 schreef tailfox het volgende:
zo ik kan nu een cue point spelen als op een keyboard. nog een octaaf en ik ben er klaar mee
Zelfvoldoening en sociale contacten zijn voor mij nu leidend. Het zal een hele poos duren voordat ik weer een beetje in de buurt kom van mijn eerdere (modale) inkomen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:36 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik snap je hoor. Elk werk is werk. Ik weet ook wat het is om 2 jaar thuis te zitten en helemaal niets te doen te hebben. De muren die op je af komen enzo.
En als je dan weer klein begint, en er weer inkomt, om vervolgens na een x periode weer op het zelfde niveau, of hoger te zitten qua verdiensten is wel kickass.
Buiten het stukje zelfvoldoening wat je krijgt.
Dat ook. Geld is maar 1 aspect. Sociale contacten en jezelf nuttig voelen is ook hartstikke belangrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo onderhand wel een beetje moedeloos, ja. Je voelt je ook tamelijk nutteloos en je (sociale) wereldje wordt er ook niet groter op...
Dank voor de steun, maar maak je verder geen zorgen. Ik sla me er wel doorheen. En het is slechts werk, niet iets écht belangrijks zoals de eigen gezondheid of die van dierbaren.
nou zodra ik op een knop op de keyboard drukt gaat het nummer naar een cue punt(die die ook aanmaakt) en dan kan ik de toon omhoog gooien. dus de basis staat op C4 op C5 is dus de toon 1 octaaf hogerquote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoewel ik keyboard speel, snap ik niet wat je bedoelt.
Ik kan best wel wat maar op mijn 57e is elke sollicitatie gedoemd om in de onderste la te belanden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand van het administratieve werk, denk ik. Ik denk trouwens niet denigrerend over een baan die minder betaalt hoor. De energie was erop gericht om een baan te vinden waarmee ik zo'n beetje hetzelfde zou verdienen als eerst. Nu dat niet lijkt te lukken, moet ik gewoon wat anders gaan doen. Sowieso is het hoog tijd dat ik weer aan de slag ga.
Oké. Je volgende uitzending wordt dus een warboel van nummers die ineens van toonsoort wisselen?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:39 schreef tailfox het volgende:
[..]
nou zodra ik op een knop op de keyboard drukt gaat het nummer naar een cue punt(die die ook aanmaakt) en dan kan ik de toon omhoog gooien. dus de basis staat op C4 op C5 is dus de toon 1 octaaf hoger
Beetje zoals altijd dus, zeg maar?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké. Je volgende uitzending wordt dus een warboel van nummers die ineens van toonsoort wisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |