SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sIn verband met een storing zijn de DJ's van Radio49 tijdelijk niet via radio49.nl te beluisteren.
Via de links hieronder kun je luisteren naar Radio 49 Backup
Radio49 Backup Luisterlink 1 (directe link voor mediaspeler)
Radio49 Backup Luisterlink 2 (webbased)
Of volg de informatie die DJ's in dit topic geven.
Ja, was inderdaad The Horrorist.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij was de artiest The Horrorist...
Knokkels, back me up?
Nu ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:57 schreef Elfletterig het volgende:
Lapo vorige deel: de website van Radio49 lijkt eruit te liggen. Dit was straks nog niet het geval.
Knokkels je bent een chaoot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ook niet![]()
Of je bedoelt de Backup?
De site werkt nu weer. Toen ik net keek, kreeg ik een foutmelding.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nu ook niet![]()
Of je bedoelt de Backup?
Klopt. Check.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Knokkels je bent een chaoot Tweelingen.
Zo hee,.. Ik had het gemistquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:01 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels, bedankt voor vele uurtjes ouderwets radioplezier
Geheel wederzijds!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo hee,.. Ik had het gemist![]()
Inclusief de nodige fuckups![]()
Ik mis het ook wel, maar ik ga toch nog even geduldig wachten voordat ik opnieuw draai.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zo hee,.. Ik had het gemist![]()
Inclusief de nodige fuckups![]()
Jij bedankt voor je aanwezigheid (en luisterend oor)quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:03 schreef moemoe het volgende:
En dank weer voor de tunes en gezelligheid.
trompettertjesquote:
Met IceCast kon ik de metadata veranderen. Met ShoutCast nietquote:
Indeedeequote:
quote:
Ik ben er altijd voor om het simpel te houden, wat goed werkt niets meer aan veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Met IceCast kon ik de metadata veranderen. Met ShoutCast niet
quote:
Ik ben wel van het tweakenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor om het simpel te houden, wat goed werkt niets meer aan veranderen.
Ik ga het nog even proberen vol te houden, maar niet zo heel lang meer. Moet ook nog een keer slapenquote:
De ochtend is ideaal om te slapen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het nog even proberen vol te houden, maar niet zo heel lang meer. Moet ook nog een keer slapen
Gewoon met de deuntjes van Piet in een diepe slaap dommelen. Eternal Bliss en allesquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het nog even proberen vol te houden, maar niet zo heel lang meer. Moet ook nog een keer slapen
Je wil de zonsopgang niet zien?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:13 schreef Elfletterig het volgende:
Ik garandeer alleen geen tijd van wakker worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon met de deuntjes van Piet in een diepe slaap dommelen. Eternal Bliss en alles
die heb ik zondag al gezien. Stond ik om vijf uur naast mijn bed. 5:03 onder de douchequote:
Oh ja, hoort er ook bijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik garandeer alleen geen tijd van wakker worden.
De middag ook, heb ik de laatste tijd herhaaldelijk (moeten) ondervinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 04:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De ochtend is ideaal om te slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |