Ga je je huis herontdekken?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vanavond afwezig wegens kroegentocht.
Whehe, een bier in iedere kamer kan je flink teut van worden. Maar nee, 5-6 kroegen in Trondheim.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ga je je huis herontdekken?![]()
Môgge, Fogel
Voor de overigen:quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:41 schreef Fogel het volgende:
Ik ben vanavond afwezig wegens kroegentocht.
Zowel titel op de R49 pagina als de 'MEER INFO' link daar verwijzen naar de back-up stream...quote:Programma van vandaag
19:00 - 21:00 MadMaster - Going Deeper Underground
daar zijn we bijquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de overigen:
[..]
Zowel titel op de R49 pagina als de 'MEER INFO' link daar verwijzen naar de back-up stream...
\o/quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de overigen:
[..]
Zowel titel op de R49 pagina als de 'MEER INFO' link daar verwijzen naar de back-up stream...
Sterkte DDMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig geveld door hevige rugpijn op de bank, Symph heeft me vannacht moeten helpen omdraaien en pijnstillers gevoerd. Paracetamol werkt nauwelijks, maar het zwaardere spul ligt ergens waar ik nu zelf niet bij kan. Donderdag kan ik bij de nieuwe fysio terecht en Symph gaat het later vandaag ook weer wat masseren, ik word gek van de pijn, viel zowat flauw op het toilet. Tot zover de dagelijkse medische update
Hoe kwam dat ook weer bij jou?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lig geveld door hevige rugpijn op de bank, Symph heeft me vannacht moeten helpen omdraaien en pijnstillers gevoerd. Paracetamol werkt nauwelijks, maar het zwaardere spul ligt ergens waar ik nu zelf niet bij kan. Donderdag kan ik bij de nieuwe fysio terecht en Symph gaat het later vandaag ook weer wat masseren, ik word gek van de pijn, viel zowat flauw op het toilet. Tot zover de dagelijkse medische update
bekkenscheefstand, fibromyalgie en mijn rug is een van de zwakke plekken. Laatste paar jaar heb ik deze klachten weer regelmatig, dan schiet het er in. Laatste keer ging het gelukkig (mede dankzij mijn geweldige fysiotherapeut) binnen een paar dagen weer veel beter, daar hoop ik nu ook op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kwam dat ook weer bij jou?
Je had iets, maar ik weet niet meer wat
Jeetje dat wist ik allemaal niet hoor, dat is meer dan ik dacht...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bekkenscheefstand, fibromyalgie en mijn rug is een van de zwakke plekken. Laatste paar jaar heb ik deze klachten weer regelmatig, dan schiet het er in. Laatste keer ging het gelukkig (mede dankzij mijn geweldige fysiotherapeut) binnen een paar dagen weer veel beter, daar hoop ik nu ook op.
Lijf is nu aardig uitgeput door al dat klussen en door een fikse verkoudheid waarbij ik heel hard moest hoesten.
Een dag niet aan de pil is een dag niet geleefd...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Sterkte, DDMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben helemaal niet liefquote:
Als ik op MEER INFO klik, kom ik op http://radio49.myl2mr.com/ terecht.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Knok, wat heeft dat veld 'Description' in het roosterprogramma voor nut?
Mooi verhaal er in gezet, maar niets van te zien...
Ja, dat werkt wel via de ingevoerde URL in een ander veld...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik op MEER INFO klik, kom ik op http://radio49.myl2mr.com/ terecht.Hee folks!
Rechtermuisknop -> new tabquote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik op MEER INFO klik, kom ik op http://radio49.myl2mr.com/ terecht.Hee folks!
Ow, ik las het verkeerd. Nu heb ik mijn eerste koffie op.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat verandert niet waar je terecht komt!Hee man!
@Knokkels: Repeat!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 12:56 schreef MadMaster het volgende:
Knok, wat heeft dat veld 'Description' in het roosterprogramma voor nut?
Mooi verhaal er in gezet, maar niets van te zien...
Ik heb mijn eerste mok hier nog voor me staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ow, ik las het verkeerd. Nu heb ik mijn eerste koffie op.
Ik heb daar nog nooit mee gewerkt. Muis wel, maar die is even niet beschikbaar zoals je weet.quote:
Ik was even aan de foon met HP, ben er weerquote:
Ik had eerst alleen de description ingevuld met de URL's zoals in de OP, maar die verschenen niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit mee gewerkt. Muis wel, maar die is even niet beschikbaar zoals je weet.
Ik heb nu ook wat tekst in de description van je show gezet, maar de URL overruled het.
Zou ook een bugje in AirTime kunnen zijn. Kunnen wij dan ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst alleen de description ingevuld met de URL's zoals in de OP, maar die verschenen niet.
Daarna heb ik pas de URL in het URL-veld gezet, dus dat overrulen klopt denk ik niet...
Vervelend.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
\o/ vanavond wordt mijn DJ Desk een feit.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat zo de deur uit en heeft ook vanavond een afspraak.
Helaas niet in de gelegenheid om R49 te luisteren. Veel succes en plezier alvast.
just mequote:
quote:
Ik klikte op de link die nog in Foobar stond. Niezo handig ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar de link in je onderschrift is gegaan!
Maar nu ben je wel ingetuned op de backup stream?quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik klikte op de link die nog in Foobar stond. Niezo handig ofzo.
Edit: http://radio49.myl2mr.com/ Error occurred.
Ah. Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar was mijn geluidskaart even aan het dwarsliggen.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar nu ben je wel ingetuned op de backup stream?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 15:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah. Ik heb het probleem gevonden. Blijkbaar was mijn geluidskaart even aan het dwarsliggen.Gefixt.
quote:
quote:
Wanneer R49 weer goed draait, kan de server aan deze geknoopt worden en hebben we altijd backup wanneer nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef just me het volgende:
echt tof dat de boel draaiende wordt gehouden![]()
Alleen Muis kan in control panel en die moet eerst maar weer eens goed beter worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef just me het volgende:
Is er ondertussen al meer bekend of blijven we in het duister tasten ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen Muis kan in control panel en die moet eerst maar weer eens goed beter worden.
Ik heb net nog even contact gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef just me het volgende:
Is er ondertussen al meer bekend of blijven we in het duister tasten ?
Dank voor de update.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net nog even contact gehad.
De streamserver is net herstart. Misschien dat dat het probleem was.
Helaas gaf dat geen oplossing. Nu kan alleen de Gupdokter nog iets oplossen.
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef just me het volgende:
echt tof dat de boel draaiende wordt gehouden![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.
Ow spannend @ muis!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen als je al DJ bentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
hoe werkt het eigenlijk nu kan iedereen op dit station draaien?
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
hoe werkt het eigenlijk nu kan iedereen op dit station draaien?
Maar een beetje mag wel...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Non-Stop Underworld hou je van me te goed...
Geen probleem johquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Non-Stop Underworld hou je van me te goed...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
Non stop wordt ook zo saai.
* knokkels kreunt kort
Underworld - Moaner (short version)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |