Wanneer R49 weer goed draait, kan de server aan deze geknoopt worden en hebben we altijd backup wanneer nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef just me het volgende:
echt tof dat de boel draaiende wordt gehouden![]()
Alleen Muis kan in control panel en die moet eerst maar weer eens goed beter worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef just me het volgende:
Is er ondertussen al meer bekend of blijven we in het duister tasten ?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alleen Muis kan in control panel en die moet eerst maar weer eens goed beter worden.
Ik heb net nog even contact gehad.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:16 schreef just me het volgende:
Is er ondertussen al meer bekend of blijven we in het duister tasten ?
Dank voor de update.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb net nog even contact gehad.
De streamserver is net herstart. Misschien dat dat het probleem was.
Helaas gaf dat geen oplossing. Nu kan alleen de Gupdokter nog iets oplossen.
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:10 schreef just me het volgende:
echt tof dat de boel draaiende wordt gehouden![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.
Ow spannend @ muis!quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen als je al DJ bentquote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
hoe werkt het eigenlijk nu kan iedereen op dit station draaien?
Volgens mij wel, ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:59 schreef Karzai het volgende:
hoe werkt het eigenlijk nu kan iedereen op dit station draaien?
Maar een beetje mag wel...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Non-Stop Underworld hou je van me te goed...
Geen probleem johquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Non-Stop Underworld hou je van me te goed...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
Non stop wordt ook zo saai.
* knokkels kreunt kort
Underworld - Moaner (short version)quote:
Kermit! Je sloopt het topicquote:
tenminste iemand die het snaptquote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk is buiten adem van de moonwalk...
Nu sloffen uit, voeten op tafel en relaxen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort kom ik wel weer meer praten, als het weer wat rustiger is en ik weer een beetje puf heb
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 19:52 schreef Symphonic het volgende:
Binnenkort kom ik wel weer meer praten, als het weer wat rustiger is en ik weer een beetje puf heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Elfletterig sluit zich hierbij aanquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Doedezemaar & Symphonic zijn vandaag precies een half jaar getrouwd!!!![]()
Happy Anniversary namens alle Radio 49'ers!!!!![]()
![]()
![]()
Een nummer dat vele jaren later een wrange nasmaak kreeg, toen er op King's Cross een terreuraanslag plaatsvond.quote:
Yep.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een nummer dat vele jaren later een wrange nasmaak kreeg, toen er op King's Cross een terreuraanslag plaatsvond.
Niks is toeval...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig snapt ineens *waarom* dit nummer wordt gedraaid
De 11,5 eurocent viel een beetje laat, gezien de overduidelijke showtitel.
quote:Net oparrestatie team ramt een deur er uit en een persoon geblinddoekt afgevoerd
Ja, hier zowat om de hoek.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier zowat om de hoek.
We maken wat mee. Schietpartijen, executies, achtervolgingen.
En het was zo'n nette buurt...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 18:34 schreef Melting het volgende:
En Muis hoort waarschijnlijk donderdag of ze voor het weekend nog naar huis mag.![]()
het lijkt wel een filmquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.
Tot ik vorig jaar ergens een heli hoorde dalen en er een paar mensen uit abseilden en een man in de boeien sloegen.
Hier werd afgelopen zondag, na de overwinning van Portugal, vuurwerk afgestoken.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, de straat hiernaast.. Ook een "nette" buurt.
Tot ik vorig jaar ergens een heli hoorde dalen en er een paar mensen uit abseilden en een man in de boeien sloegen.
Het lijkt wel een virus; overal wordt het slechter. In het pand vlak naast het pand waar ik woon is vorig jaar een gewapende overval geweest, gewoon bij een bewoner thuis. Ook is er al eens een politieachtervolging geweest waarbij de politie de auto van de dader tot stoppen dwong achter ons pand; helemaal niks van gemerkt trouwens.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hier zowat om de hoek.
We maken wat mee. Schietpartijen, executies, achtervolgingen.
En het was zo'n nette buurt...
De helicopter gaat dalen doen, het AT gaat een instap doen. In Nieuw Den Helder is altijd wat te doenquote:
die heb ik nog nooit ontmoet, die twee anderen welquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Rude Boy Remmington niet te vergeten...
Voor mij geldt dat andersom...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit ontmoet, die twee anderen wel
geen schietpartijen er gebeurt genoeg maar leuke dingenquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tol Hansse was het vast niet met je eens geweest!
Zou kunnen, een synthesizer klassieker van een voormalig lid van Ultravox...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer komt me (inmiddels) bekend voor. Kan het zijn dat Piet deze gisteren ook heeft gedraaid?
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:03 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer komt me (inmiddels) bekend voor. Kan het zijn dat Piet deze gisteren ook heeft gedraaid?
Daar ben ik mee begonnen...quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
Umbra Et Imago - Goth Music zou er ook nog wel bij passen qua tekst!![]()
"This is the sound of underground".
ik denk dat ik die drummer maar even een boormachine in zijn handen duwquote:
Oei.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ijverig zit de Londense metrokaart te bestuderen en heeft een licht vermoeden met welk nummer MadMaster straks eindigt
Zie DMquote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei.
Vertel eens, ik heb geen idee nog namelijk...
The guns of Brixton.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei.
Vertel eens, ik heb geen idee nog namelijk...
Genoeg metrostations waarover gezongen is. Ik ken wel een (tamelijk onbekend) nummer waarin Marble Arch voorkomt. Warwick Avenue is ook bezongen. En Waterloo natuurlijk, al is het de vraag of dat nummer wel over het metrostation gaatquote:
Of London Underground?quote:
Ow dat haal ik altijd door elkaar.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's onderwereld, niet ondergronds...
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow dat haal ik altijd door elkaar.
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 20:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig meent het "bruggetje" van MadMaster te herkennen in dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |