CoS is echt behoorlijk verschillend van TST. Best dat je ergens een mening over wil hebben, maar lees je dan eerst even in.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat jullie geen subsidie kregen in 2006.![]()
Commentaar in Trouw, 20 december
We moeten ons goed afvragen wat een geloof is en wat niet. We hebben een ‘Satanskerk’ gehad die meende als religieuze gemeenschap recht te hebben op een subsidie. Het bleek bij nader onderzoek gewoon een verkapt bordeel te zijn.
http://vorige.nrc.nl/krant/article1754722.ece
Ja, marteling is minder erg dan moord. Meestal.quote:Christenen zeggen ook soort gelijke zaken tegen hetero, sex is voor de voortplanting toegestaan , verder zien het als lust dus niet zo vreemd dat ze dergelijke dingen dan zeggen/promoten.
masturberen is zelfs een zonde.
maar de focus ligt op homo's ,
Maar he ik zie liever dat gepredikt worden dan dat homo's van een flatgebouw geflikkerd moeten worden kop eerst.
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:40 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook, terug naar OP: vanwaar de homohaat in complotkringen?
Ik was ook even aan het inlezen. U bent ook homohater lees ik hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.
De discussie is doodgeslagen, daarom opende ik ook geen nieuw deel.
Vanwaar die haat? Is dat angst?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Slechte vergelijking , het is de kat op het spek binden. Voorheen was er makkelijker tegen op te treden nu is het bijna een onmogelijkheid geworden.
De letter V van viespeuken kan dus aan het rijtje toegevoegd worden.
Till everything goes. pedophilia, beastiality , perverts.
They all have a right to exist you know
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.quote:
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.quote:Vanwaar die haat? Is dat angst?
In het rijtje waarin je homoseksualiteit plaatst: in dat van perversiteiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.
Dat is wel een mooie instelling voor op een forum.quote:[..]
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.
Ging niet over homoseksualiteit, dit is de post waar het over gingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In het rijtje waarin je homoseksualiteit plaatst: in dat van perversiteiten.
Mijn instelling is niets mis mee.quote:[..]
Dat is wel een mooie instelling voor op een forum.
Maar de grondslag van die complottheorie is terug te vinden bij homofobe personen, zoals Martijn Albeda. Die verkondigt dit al jaren op zijn blogs.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.
De discussie is doodgeslagen, daarom opende ik ook geen nieuw deel.
Ah, mijn fout. Excuses. Ik las die post binnen de context van het topic.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ging niet over homoseksualiteit, dit is de post waar het over ging
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden
Iedereen vindt zijn eigen instelling altijd prima.quote:[..]
Mijn instelling is niets mis mee.
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar de grondslag van die complottheorie is terug te vinden bij homofobe personen, zoals Martijn Albeda. Die verkondigt dit al jaren op zijn blogs.
Dat heb ik ook al vaak gevraagd en eigenlijk nooit antwoord op gekregen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?
Wacht, je beschuldigd anderen van 'herhaling van zetten' terwijl je zelf als spuit 11 aankomt met de pedokaart, die al vaker langs is gekomen (en ontkracht) dan ik op al mijn vingerkootjes kan tellen. Daar is een woord voor: hypocriet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.
[..]
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.
Waarom begin je er dan over?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen speelt er nog meer (georganiseerd) drama af denk aan Dallas maar daar over beginnen op bnw? Nah... dat is hetzelfde als pissen tegen de wind in.
Blijf dan ook weg zodat de volwassenen rustig kunnen praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Als je een sterk punt weet te maken heb je niets te vrezen, toch? Maar als je bij voorbaat bang bent dat er kritisch naar gekeken wordt, dan heb je dus geen sterk puntquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen speelt er nog meer (georganiseerd) drama af denk aan Dallas maar daar over beginnen op bnw? Nah... dat is hetzelfde als pissen tegen de wind in.
Dit dus. Alsof de waarde van je eigen relatie daalt als 2 mannen of 2 vrouwen ook in een relatie zitten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?
Ja, dat zou helemaal niet uit moeten maken. En men hoeft zich ook niet bedreigd te voelen en daar lijkt het soms op dat men er bang voor is. Alleen maar fijn áls mensen een relatie hebben het maakt niet uit met wie of wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof de waarde van je eigen relatie daalt als 2 mannen of 2 vrouwen ook in een relatie zitten?
Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar fijn áls mensen een relatie hebben het maakt niet uit met wie of wat.
Nee, want die P hoort helemaal niet thuis in het rijtje van volwassen relaties.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?
Till everything goes.
even verbeterdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want die P hoort helemaal thuis in het rijtje van volwassenen en relaties.
Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
Als je pedofilie in hetzelfde rijtje plaatst als homoseksualiteit en transgenders, dan ben je óf een zieke klootzak, óf om een andere reden een homohater, óf simpelweg te zwakzinnig voor woorden.
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.quote:Hoe is het trouwens met je bi zijn, al wat vorderingen gemaakt?
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should knowquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
[..]
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should know
Dat lettertje hebben we nog niet toegevoegd maar bij deze dan de I er ook maar bij .
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen meningquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen mening
Daar kan ik wel op antwoorden maar dat zou teveel offtopic gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?
Oh ...sorry dat ik je beledigd hebquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Dance, begrijp je dat een homo aanstoot neemt aan dat jij pedofilie toevoegt aan deze LGBT agenda?
Serieuze vraag.
Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?quote:
Daar had je mij toch al onder geplaatst?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.quote:
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
oh dear, de propaganda slaat goed aan onder de kiddos.
De Vereniging Martijn was van mening dat erotische contacten en wederzijds als plezierig ervaren seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen niet schadelijk zijn en dat deze maatschappelijk geaccepteerd zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.
Jíj komt opnieuw met die pedokaart. Dan mag je ook zélf gaan beargumenteren zonder een CADtje te doen. (je weet wel crewlid, voorbeeldfunctie enzo)
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.
Die een gevaar voor zichzelf en hun omgeving zijn. Dat vergat je destijds elke keer, en nu weer. Je doet het expres he?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.
Cherrypicking zodat je in een verkeerd daglicht geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze doelt op mij, ik zei zoiets, maar dan net wat anders dan hoe cad dat elke keer herhaalt.
Quequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
stel voor je komt een homo of lesbienne tegen op straat hoe reageer jij er op?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor jij geeft er een andere draai aan, je zou ze keihard aangeven, je had zelfs een top 3. Nvm zulke uitspraken zeggen mij genoeg over de slag mens.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze doelt op mij, ik zei zoiets, maar dan net wat anders dan hoe cad dat elke keer herhaalt.
Oké cad. Wat jij wil. Gelukkig zijn de enige users die je nog een beetje serieus nemen van jouw slag, dus hoef ik me nergens druk om te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor jij geeft er een andere draai aan, je zou ze keihard aangeven, je had zelfs een top 3. Nvm zulke uitspraken zeggen mij genoeg over de slag mens.
En waar zeg ik dat ik de standpunten van Vereniging Martijn aanhang? Relaties en seks doe je met mensen die daarmee kunnen instemmen en de daarvoor benodigde verstandelijke vermogens hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De Vereniging Martijn was van mening dat erotische contacten en wederzijds als plezierig ervaren seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen niet schadelijk zijn en dat deze maatschappelijk geaccepteerd zouden moeten worden.
De Vereniging Martijn vond dat alle vormen van lichamelijke intimiteit met kinderen toegestaan zouden moeten zijn, zolang men zich aan enkele richtlijnen zou houden. Onder deze voorgestelde richtlijnen vielen openheid naar de ouders van het kind en instemming van het kind zonder geweld, dwang of overmacht.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vereniging_MARTIJN
Niet mijn gedachtengoed of voorkeur.
Heftige jongedamequote:
Stel voor je komt een homo of lesbienne tegen op straat hoe reageer jij er op?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:18 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nee hoor jij geeft er een andere draai aan, je zou ze keihard aangeven, je had zelfs een top 3. Nvm zulke uitspraken zeggen mij genoeg over de slag mens.
Dat is een 'ja'?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Daar had je mij toch al onder geplaatst?
"dan ben je óf een zieke klootzak, óf om een andere reden een homohater, óf simpelweg te zwakzinnig voor woorden."
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:23 schreef Fixers het volgende:
[..]
En waar zeg ik dat ik de standpunten van Vereniging Martijn aanhang? Relaties en seks doe je met mensen die daarmee kunnen instemmen en de daarvoor benodigde verstandelijke vermogens hebben.
"Onder deze voorgestelde richtlijnen vielen openheid naar de ouders van het kind en instemming van het kind zonder geweld, dwang of overmacht."
Hoe kan een kind instemmen met seks met een volwassene zonder dat daar enige dwang of overmacht in het spel is? Een kind is geestelijk en emotioneel niet in staat daar een weloverwogen keuze in te maken.
Dus voor de laatste keer: hoepel op met die pedokaart. En bied eens fatsoenlijk je excuses aan voor de beledigingen die je rondstrooit.
Er moet eenheidsworst zijn, want anders is het eng. Het is niets meer dan plat, extreemrechts-conservatief, paranoïde gelul. Er is geen inhoud, geen achtergrond, niks. Pure aangeleerde afkeer. En dat op een subforum dat zich voorstaat op alternatief denken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is natuurlijk wel makkelijk scoren, om pedofilie erbij te betrekken.
Daar kan nooit iemand voor zijn, dus om dat op gelijke voet te zetten met bijvoorbeeld homofiele, dat is makkelijk scoren.
Dat men daar het verschil niet tussen ziet, al dan niet gespeeld, vind ik echt bizar.
Als je met droge ogen kunt zeggen dat homoseksualiteit en pedoseksualiteit in hetzelfde genre vallen dan neem ik die persoon overigens niet meer serieus. Dan heb je er echt geen kaas van gegeten.
Blijven we bij de vraag die ik al over meerdere topics verspreid heb gesteld: WAT¨ is er nou zo erg aan dat 2 mannen of 2 vrouwen samen gelukkig zijn?
Waarom wordt hen dat geluk, op bij sommigen bijna fascistische wijze, niet gegund?
Waarom kan niemand dat uitleggen? Alleen maar de kant van de ridiculisering op gaan met achterlijke Youtube-jes? Waarom geen eerlijk inhoudelijk antwoord?
Nee, want de P valt niet onder de noemer '2 mensen die een gelijkwaardige relatie hebben'.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?
Till everything goes.
Nee hoor , maar het buiten de discussie en agenda te houden is naar het halve plaatje kijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit dus.
Het is natuurlijk wel makkelijk scoren, om pedofilie erbij te betrekken.
Hele volksstammen, liefst met een huwbare leeftijd vanaf 12 jaar.quote:Daar kan nooit iemand voor zijn,
Het is een minderheid binnen de seksuele voorkeuren net als homofilie , beastilaty en whatever.quote:dus om dat op gelijke voet te zetten met bijvoorbeeld homofiele, dat is makkelijk scoren.
Dat men daar het verschil niet tussen ziet, al dan niet gespeeld, vind ik echt bizar.
Vele pedoseksuelen vallen vaak wel op hetzelfde geslacht, een homoseksueel hoeft geen pedoseksueel te zijn maar veel pedoseksuelen zijn vaak wel homoseksueel.quote:Als je met droge ogen kunt zeggen dat homoseksualiteit en pedoseksualiteit in hetzelfde genre vallen dan neem ik die persoon overigens niet meer serieus. Dan heb je er echt geen kaas van gegeten.
Waarom dat terugkerende cijfer van 2 waarom geen 3 of 4 of whatever? over hokjesdenken en bekrompen gesproken.quote:Blijven we bij de vraag die ik al over meerdere topics verspreid heb gesteld: WAT¨ is er nou zo erg aan dat 2 mannen of 2 vrouwen samen gelukkig zijn?
Waarom het geluk van sommige moslims beperken die met meerdere vrouwen willen trouwen vanaf de leeftijd van 12?quote:Waarom wordt hen dat geluk, op bij sommigen bijna fascistische wijze, niet gegund?
Alles ridiculiseren doe je zelf al, waardoor inhoudelijk en een eerlijk antwoord niet aan jou en anderen hier besteed is.quote:Waarom kan niemand dat uitleggen? Alleen maar de kant van de ridiculisering op gaan met achterlijke Youtube-jes? Waarom geen eerlijk inhoudelijk antwoord?
dus we komen bij de kern van de zaak: het gaat je om het verlies van welbehagen als LGBT dezelfde rechten krijgen als hetero's.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Daarnaast transgenders zijn zo'n kleine groep binnen de LGBT dat je je kunt afvragen of hun welbehagen boven het welbehagen van vele anderen gesteld mag worden zonder daarover de mensen die daar een onbehagelijk gevoel bij hebben iets te vragen en/of te zeggen hebben.Het wordt hun dictatoriaal opgedrongen en niet alleen hun maar ook hun kinderen. Slikken of je bent een bigot homohater etc.
Ben je wel erg goed in , het verdraaien van wat er gezegd is/wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
dus we komen bij de kern van de zaak: het gaat je om het verlies van welbehagen als LGBT dezelfde rechten krijgen als hetero's.
Nou, ga je gang en corrigeer mijn conclusie.quote:Op zondag 10 juli 2016 00:36 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ben je wel erg goed in , het verdraaien van wat er gezegd is/wordt.
Het valt me sowieso op dat 'nieuw' rechts best wel leeft onder BNW. Blijkbaar doet hun propaganda (van nieuw rechts) het helaas wel goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 20:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er moet eenheidsworst zijn, want anders is het eng. Het is niets meer dan plat, extreemrechts-conservatief, paranoïde gelul. Er is geen inhoud, geen achtergrond, niks. Pure aangeleerde afkeer. En dat op een subforum dat zich voorstaat op alternatief denken.
Geaardheid is wat anders dan seksuele voorkeur. Bij geaardheid heb je eigenlijk maar 4 opties; heteroseksueel, homoseksueel, biseksueel en aseksueel. Seksuele voorkeur is meer een bijzaak waarbij het bijvoorbeeld gaat om leeftijd (jong of oud), huidskleur, lengte, maar ook het diersoort. Er zijn behoorlijk wat afwijkende voorkeuren en de meeste zijn ook onschuldig. Sterker nog, die hebben niet eens een naam. Pas wanneer een seksuele voorkeur schade bij anderen kan veroorzaken, wordt het pas een probleem gezien. Vandaar dat we het ook een naam geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Het is een minderheid binnen de seksuele voorkeuren net als homofilie , beastilaty en whatever.
Dat jij niet verder kijkt dan homofilie vind ik echt bizar en makkelijk scoren
Ik vraag me oprecht af waarom jij transgenders hun geluk niet gunt. Heb je dan liever dat ze doodongelukkig zijn? Dat ze maar zelfmoord gaan plegen omdat ze niet in jouw straatje passen? Geloof me, jouw overtuiging zorgt niet dat ze spontaan 'genezen'. Transgender is iets wat altijd wel zal blijven bestaan en i.p.v. deze mensen als minderwaardig te zien, kunnen we ze beter accepteren. Blije mensen zorgen immers voor een mooiere vreedzame wereld.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Dance99Vv het volgende:
Daarnaast transgenders zijn zo'n kleine groep binnen de LGBT dat je je kunt afvragen of hun welbehagen boven het welbehagen van vele anderen gesteld mag worden zonder daarover de mensen die daar een onbehagelijk gevoel bij hebben iets te vragen en/of te zeggen hebben.Het wordt hun dictatoriaal opgedrongen en niet alleen hun maar ook hun kinderen. Slikken of je bent een bigot homohater etc.
Maar goed zal me verder wel buiten de discussie houden zodat jullie als volwassen mensen erover verder kunnen lullen met jullie gelijkgestemden.
Links fascisme is ook fascisme.
Zoveel hartjes voor deze samenvatting. ♥ ♥quote:Op zondag 10 juli 2016 02:50 schreef Morrigan het volgende:
En kinderen bijhalen vind ik heel laf. Kinderen worden niet verpest als ze gelukkige mensen zien. Kinderen worden verpest als ze met intolerantie worden opgevoed
Niks nieuws onder de zon. Extreemrechts heeft altijd al bol gestaan van de complottheorieën. En dan doel ik niet eens op de allerbekendste.quote:Op zondag 10 juli 2016 02:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Het valt me sowieso op dat 'nieuw' rechts best wel leeft onder BNW. Blijkbaar doet hun propaganda (van nieuw rechts) het helaas wel goed.
Geen bezwaar hebben tegen interraciale relaties is het nieuwe fascisme!quote:Op zondag 10 juli 2016 07:28 schreef oompaloompa het volgende:
Als we nu dit soort dingen goed vinden gaan straks de floodgates open en moeten we ook nog inter-raciale relaties zo maar accepteren zeker, bahbah gadverdamme
Ja, whatever. Als je vragen met wedervragen gaat beantwoorden en het verschil niet snapt tussen geaardheid en seksuele voorkeur dan heeft het inderdaad geen zin.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 23:29 schreef Dance99Vv het volgende:
<verhaal waarin geen antwoorden komen maar wedervragen worden gesteld>
Dat idee heb ik ook, maar dat wordt afgeserveerd als zijnde een tactiek van me....quote:Op zondag 10 juli 2016 11:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja, whatever. Als je vragen met wedervragen gaat beantwoorden en het verschil niet snapt tussen geaardheid en seksuele voorkeur dan heeft het inderdaad geen zin.
Mijn vrouw is a-seksueel. Is dat dan een voorkeur of komt het omdat ze zo is geboren? Snap je wat ik wil zeggen?
Maar goed, het komt er dus op neer dat inderdaad de "tegenstanders" van gelijke rechten zich in hun welbehagen voelen aangetast.
Of misschien zelf wel een voorkeur hebben die niet genoemd wordt (bestialiteit, pedofilie) en die ze dus verdedigd willen zien? Geen idee, ik ben namelijk de belangen een beetje kwijt in het moeras van misleiding hier.
Inderdaad, omdat wij willen dat mensen gelukkig kunnen zijn en onze kinderen opgroeien in een tolerante wereld, zijn we opeens fascisten.quote:Op zondag 10 juli 2016 07:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Geen bezwaar hebben tegen interraciale relaties is het nieuwe fascisme!
Kom maar met die inhoud, want de rest durft het niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:12 schreef Summers het volgende:
Bekritiseer de inhoud en niet degene die het post , jullie kunnen het echt niet .
Nou, geef eens het goede voorbeeld, gij voorbeeldige BNW-usert.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:12 schreef Summers het volgende:
Bekritiseer de inhoud en niet degene die het post , jullie kunnen het echt niet .
De rest ziet dat het geen zin heeft omdat er hier een stel jankerds posten die steeds offtopic gaan door alles wat word gezegt degene aan te rekenen die het zegt en dan ook nog eens door blijven fantaseren over diegene zijn zogenaamde duistere motieven en zelfverzonnen gebreken .quote:Op zondag 10 juli 2016 13:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kom maar met die inhoud, want de rest durft het niet.
Je hebt hier mensen met een mening over een onderwerp en je hebt mensen die uitsluitend een mening hebben over een andere met een mening over het onderwerp .quote:Op zondag 10 juli 2016 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, geef eens het goede voorbeeld, gij voorbeeldige BNW-usert.
Geef eens voorbeelden van die mensen dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen met een mening over een onderwerp en je hebt mensen die uitsluitend een mening hebben over een andere met een mening over het onderwerp .
Ik beloof bij dezen plechtig dat ik uitsluitend op de inhoud en niet (meer) op de persoon zal reageren. Ik vermoed alleen dat er eigenlijk geen inhoud is.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De rest ziet dat het geen zin heeft omdat er hier een stel jankerds posten die steeds offtopic gaan door alles wat word gezegt degene aan te rekenen die het zegt en dan ook nog eens door blijven fantaseren over diegene zijn zogenaamde duistere motieven en zelfverzonnen gebreken .
Als je een volwassen discussie wilt moet je dat achterwege laten maar mensen willen dat niet want die willen gewoon voorkomen dat het onderwerp word besproken , dat geld voor elk onderwerp . Zinloos geweld noem ik dat . Andere mensen proberen te stoppen te praten over een onderwerp door maar te gaan janken en jengelen tegen de regels in en niemand ziet zogenaamd de topicpointer .
Godver, mijn drinken.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De rest ziet dat het geen zin heeft omdat er hier een stel jankerds posten die steeds offtopic gaan door alles wat word gezegt degene aan te rekenen die het zegt en dan ook nog eens door blijven fantaseren over diegene zijn zogenaamde duistere motieven en zelfverzonnen gebreken .
Als je een volwassen discussie wilt moet je dat achterwege laten maar mensen willen dat niet want die willen gewoon voorkomen dat het onderwerp word besproken , dat geld voor elk onderwerp . Zinloos geweld noem ik dat . Andere mensen proberen te stoppen te praten over een onderwerp door maar te gaan janken en jengelen tegen de regels in en niemand ziet zogenaamd de topicpointer .
Opmerkingen als Iemand is in zijn welbehagen aangetast , iemand is een homohater , de hele tijd worden zaken ingevuld over iemands motieven ook al komen die niet uit diegene zijn mond .quote:Op zondag 10 juli 2016 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van die mensen dan?
Is het woord homohater tegen iemand expliciet gezegd? Geen idee, niet gezien. Kan je dat even laten zien?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Opmerkingen als Iemand is in zijn welbehagen aangetast , iemand is een homohater , de hele tijd worden zaken ingevuld over iemands motieven ook al komen die niet uit diegene zijn mond .
Het gaat hier over een agenda en niet over de motieven van iemand om die agenda te bespreken .
Was ik. Als je homoseksualiteit op één lijn plaatst met pedoseksualiteit, dan getuigt dat wat mij betreft van homohaat.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het woord homohater tegen iemand expliciet gezegd? Geen idee, niet gezien. Kan je dat even laten zien?
Dat was een vraag toch? Tenminste, zo lees ik het op de vorige pagina.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Was ik. Als je homoseksualiteit op één lijn plaatst met pedoseksualiteit, dan getuigt dat wat mij betreft van homohaat.
En nee, daar ga ik niks van terugnemen.
Oneens. Homoseksualiteit is essentieel anders, aangezien er geen sprake is van verlangen naar iets wat vrijwel zeker leidt tot emotionele schade.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:42 schreef Molurus het volgende:
Het hangt er moreel gezien nogal vanaf of we praktiserende homoseksualiteit vergelijken met praktiserende pedoseksualiteit of dat we alleen kijken naar de seksuele voorkeur zelf, denk ik.
Maar kun je iemand zijn verlangen redelijkerwijs kwalijk nemen? Ik denk niet dat pedofielen er in vrijheid voor kiezen om pedofiel te zijn. Het wordt pas moreel verwerpelijk als zo'n pedofiel toegeeft aan zijn verlangens.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oneens. Homoseksualiteit is essentieel anders, aangezien er geen sprake is van verlangen naar iets wat vrijwel zeker leidt tot emotionele schade.
Dit is met stip jouw vaakst gebruikte 'argument'. Jammer dat je toch elke keer weer terugkomt om dit 'argument' te herhalen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Nu weer genoeg woorden hieraan besteed. Ga maar fijn verder met afbranden en de kop in het zand steken. Succes of sterkte ermee
Wees gerust ik post haast niets meer hier daar ben ik niet de enige in vanwege steeds hetzelfde geëmmer door steeds dezelfde mensen jaar in jaar uit als je door de geschiedenis van bnw scrollt. Constant op bnw hangen om complotten onderuit te halen wat niet eens lukt. De olievlek weet je nog? Ben ervantussen. Adiosquote:Op zondag 10 juli 2016 13:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is met stip jouw vaakst gebruikte 'argument'. Jammer dat je toch elke keer weer terugkomt om dit 'argument' te herhalen.
Hoax. Jij bent cad niet. Normaal zeg je toedels.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wees gerust ik post haast niets meer hier daar ben ik niet de enige in vanwege steeds hetzelfde geëmmer door steeds dezelfde mensen jaar in jaar uit als je door de geschiedenis van bnw scrollt. Constant op bnw hangen om complotten onderuit te halen wat niet eens lukt. De olievlek weet je nog? Ben ervantussen. Adios
Nee, het gaat er om dat de aandacht die LGBT krijgt in hun strijd voor gelijke rechten door tegenstanders wordt bestempeld als een groot complot om de samenleving te ontwrichten.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat helemaal niet om het niet gunnen van het geluk van lgbt's, totaal niet maar de agenda die op volle toeren draait.
Volgens mij wordt er niet beweerd dat seksuele voorkeuren een keuze zijn. Het is alleen anders dan een geaardheid. Vandaar dat je pedoseksualiteit en homoseksualiteit niet met elkaar kunt vergelijken. Dat is net zo raar als pedoseksualiteit met heteroseksualiteit op één lijn te plaatsten.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maar kun je iemand zijn verlangen redelijkerwijs kwalijk nemen? Ik denk niet dat pedofielen er in vrijheid voor kiezen om pedofiel te zijn. Het wordt pas moreel verwerpelijk als zo'n pedofiel toegeeft aan zijn verlangens.
Homoseksualiteit gaat om geslacht, pedoseksualiteit niet. Toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet beweerd dat seksuele voorkeuren een keuze zijn. Het is alleen anders dan een geaardheid. Vandaar dat je pedoseksualiteit en homoseksualiteit niet met elkaar kunt vergelijken. Dat is net zo raar als pedoseksualiteit met heteroseksualiteit op één lijn te plaatsten.
Zijn dat niet directe tegengestelden dan? Vrije keuze en geaardheid.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet beweerd dat seksuele voorkeuren een keuze zijn. Het is alleen anders dan een geaardheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |