abonnement Unibet Coolblue
pi_163524866
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:11 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Ik volg je niet.
klopt, jij ziet er geen probleem in om homofielen te generaliseren als losbandige mensen die er om gevraagd hebben aids te krijgen, of afro-amerikanen te generaliseren. Ze vragen er toch zelf om?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163524871
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:11 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Ik volg je niet.
Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.
pi_163524878
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

Ja, ik denk straks wordt er getroefd en ben ik mijn (jonge) nel kwijt. Je weet toch...
Dat moet je voor zijn he, alsof de discussie gaat over het recht om te gluren....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163524885
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.
pcies!
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163525007
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:19 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat moet je voor zijn he, alsof de discussie gaat over het recht om te gluren....
nee, mijn post was net zo stompzinnig als de hele discussie. Voorbeeld van westerse decadentie.
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_163525400
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:24 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

nee, mijn post was net zo stompzinnig als de hele discussie. .
Welkom op BNW !! ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163528661
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 22:58 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Kun je ook nog argumenteren? niemand heeft problemen met homoseksuelen , wel hebben mensen problemen met hoe mensen zich gedragen. Het is geen geheim dat homoseksuele vaak nogal losbandig zijn, het is niet voor niets dat iets als HIV in deze kringen het vaakst voorkomt (let op: in verhouding, uiteraard).
Je generaliseert enorm op basis van denkbeelden die niet kloppen. Ik ken een boel homo's en die zijn allemaal monogaam en trouw aan hun partner. Voorzover ik het kan beoordelen zijn homomannen qua losbandigheid een afspiegeling van de samenleving. De verhouding losbandig/braaf ligt bij de hetero's en homo's die ik ken zo ongeveer gelijk. Veilige seks is in beide groepen een belangrijk ding.

En even een quote van Stop Aids Now:
quote:
Aids kan iedereen treffen
De meeste hiv-infecties worden overgedragen door heteroseksuele contacten. Wereldwijd is meer dan de helft van alle mensen met hiv vrouw. 74% van alle nieuwe hiv-infecties onder jongeren in Sub-Sahara Afrika betreft vrouwen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 09:05:43 #208
37769 erodome
Zweefteef
pi_163528834
Sterker nog, het taboe houden van homoseksualiteit werkt 'losbandigheid' in de hand. Hoe stiekemer mensen het moeten doen, hoe groter de ellende inc ziektes e.d.

Geef ze rechten, Geef ze de kans echt volwaardige relaties op te bouwen en de ellende neemt af. Meer mensen zullen ipv losse avontuurtjes aan relaties beginnen en er worden minder risico's genomen.

Wil je werkelijk losbandigheid aanpakken dan zijn dezelfde rechten als voor hetero's de beste weg, al het proberen te onderdrukken maakt het alleen maar erger.

Gun mensen hun eigen leven en liefde, dat is beter voor iedereen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 10:39:09 #209
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_163531200
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.
Conscience do cost.
pi_163532048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 09:05 schreef erodome het volgende:
Geef ze rechten, Geef ze de kans echt volwaardige relaties op te bouwen en de ellende neemt af. Meer mensen zullen ipv losse avontuurtjes aan relaties beginnen en er worden minder risico's genomen.

Wil je werkelijk losbandigheid aanpakken dan zijn dezelfde rechten als voor hetero's de beste weg, al het proberen te onderdrukken maakt het alleen maar erger.
Puur uit interesse; wat zijn in Nederland tegenwoordig nog de verschillende rechten tussen hetero's en homo's?
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:33:50 #212
37769 erodome
Zweefteef
pi_163532408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Puur uit interesse; wat zijn in Nederland tegenwoordig nog de verschillende rechten tussen hetero's en homo's?
Afgezien van nog wat gedoe in de samenleving zelf zit dat aardig gelijk naar mijn weten.
En je ziet dan ook dat vele homoseksuelen hier graag een relatie of zelfs gezin willen opbouwen samen. Tuurlijk zijn er ook die wel lekker losbandig zijn, of een wilde periode hebben, maar daarin zit niet zoveel verschil tussen homo's en hetero's.

Dat er nu veel meer mogelijk is dan een snelle wip in de schaduw scheelt erg veel ellende.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_163532425
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Afgezien van nog wat gedoe in de samenleving zelf zit dat aardig gelijk naar mijn weten.
En je ziet dan ook dat vele homoseksuelen hier graag een relatie of zelfs gezin willen opbouwen samen. Tuurlijk zijn er ook die wel lekker losbandig zijn, of een wilde periode hebben, maar daarin zit niet zoveel verschil tussen homo's en hetero's.

Dat er nu veel meer mogelijk is dan een snelle wip in de schaduw scheelt erg veel ellende.
Ja nee, oke, ik vatte je post op alsof er nog heel verschillen zouden zijn maar ik kon er niet 1 bedenken, puur wettelijk gezien, vandaar mijn vraag ;).
pi_163532808
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

klopt, jij ziet er geen probleem in om homofielen te generaliseren als losbandige mensen die er om gevraagd hebben aids te krijgen, of afro-amerikanen te generaliseren. Ze vragen er toch zelf om?
Natuurlijk generaliseer ik. Het gaat om algemene observaties.
pi_163532842
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.
Dus jij bent aan het beamen dat losbandigheid (waardoor HIV in deze groepen in verhouding het hoogst is) typisch homoseksueel is?
pi_163532912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 08:44 schreef Fixers het volgende:

[..]

Je generaliseert enorm op basis van denkbeelden die niet kloppen. Ik ken een boel homo's en die zijn allemaal monogaam en trouw aan hun partner. Voorzover ik het kan beoordelen zijn homomannen qua losbandigheid een afspiegeling van de samenleving. De verhouding losbandig/braaf ligt bij de hetero's en homo's die ik ken zo ongeveer gelijk. Veilige seks is in beide groepen een belangrijk ding.

En even een quote van Stop Aids Now:

[..]

1: Natuurlijk generaliseer ik. Ik ken namelijk niet elke individuele homoseksueel. Nogmaals: het gaat om algemene observaties.

2: Ik geloof direct dat jij monogame homoseksuelen kent. Maar hier een beetje wetenschap: http://www.volkskrant.nl/(...)der-homo-s~a1059504/

3: De meeste HIV infecties worden overgedragen door heteroseksuele contacten? jeetje, zou dat misschien komen omdat er veel meer heteroseksuele contacten zijn, dan homoseksuele?
pi_163533728
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:54 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Dus jij bent aan het beamen dat losbandigheid (waardoor HIV in deze groepen in verhouding het hoogst is) typisch homoseksueel is?
Nee, hij beaamt dat jij homofobe opvattingen tentoon spreidt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533754
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:53 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Natuurlijk generaliseer ik. Het gaat om algemene observaties.
nee, het gaat om jouw perceptie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533819
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

3: De meeste HIV infecties worden overgedragen door heteroseksuele contacten? jeetje, zou dat misschien komen omdat er veel meer heteroseksuele contacten zijn, dan homoseksuele?
Ook procentueel zijn er gebieden waar de besmettingsgraad hoger is onder hetero's.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

1: Natuurlijk generaliseer ik. Ik ken namelijk niet elke individuele homoseksueel.
toch veroordeel jij de individuele homoseksueel op basis van jouw generalisatie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:34 schreef Wantie het volgende:

[..]

Ook procentueel zijn er gebieden waar de besmettingsgraad hoger is onder hetero's.
Uiteraard. Onwetendheid doet ook veel.

Dit soort zaken ontken ik niet.
pi_163533885
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

toch veroordeel jij de individuele homoseksueel op basis van jouw generalisatie.
Hoe kom jij daarbij? ik veroordeel slechts de homoseksuele die voldoen aan de desbetreffende observaties.
pi_163533888
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

2: Ik geloof direct dat jij monogame homoseksuelen kent. Maar hier een beetje wetenschap: http://www.volkskrant.nl/(...)der-homo-s~a1059504/?
eigenlijk wil je beweren dat het aantal seksuele partners dat jij in je leven hebt gehad of zult hebben gelijk is aan 1.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533927
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Hoe kom jij daarbij? ik veroordeel slechts de homoseksuele die voldoen aan de desbetreffende observaties.
Nee, dat doe je niet.
Vreemd dat je dat zelf niet in de gaten hebt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533941
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:35 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Uiteraard. Onwetendheid doet ook veel.

Dit soort zaken ontken ik niet.
grappig: dan is het onwetendheid...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533947
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef Wantie het volgende:

[..]

eigenlijk wil je beweren dat het aantal seksuele partners dat jij in je leven hebt gehad of zult hebben gelijk is aan 1.
Integendeel. Maar ik zorgde wel altijd dat de kans op iets als HIV , nihil was.
pi_163533956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, dat doe je niet.
Vreemd dat je dat zelf niet in de gaten hebt
Dat doe ik wel. Maar wat jij wil, als je daardoor beter gaat slapen. ;)
pi_163533966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:38 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Integendeel. Maar ik zorgde wel altijd dat de kans op iets als HIV , nihil was.
Dus je bent losbandig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163533983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus je bent losbandig.
Geweest, heb nu een relatie.
pi_163534033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:38 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Dat doe ik wel. Maar wat jij wil, als je daardoor beter gaat slapen. ;)
jij keurt aversie tegen individuele homos goed vanwege de gedragingen van andere homo's die jij afkeurt.

Daar gaat het om.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163534055
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:41 schreef Wantie het volgende:

[..]

jij keurt aversie tegen individuele homos goed vanwege de gedragingen van andere homo's die jij afkeurt.

Daar gaat het om.
Dat doe ik niet. Nogmaals: het gaat om algemene observaties.

Homoseksuele die daar niet aan voldoen, hoeven zich niet aangesproken te voelen.
pi_163534120
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:40 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Geweest, heb nu een relatie.
heb je dus mazzel dat je partner je losbandigheid heeft vergeven en geen aversie heeft tegen heteromannen vanwege de losbandigheid..

dit fenomeen ken je?
http://www.secondlove.nl/(...)1&idev_tid1=merknaam
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163534164
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:44 schreef Wantie het volgende:

[..]

heb je dus mazzel dat je partner je losbandigheid heeft vergeven en geen aversie heeft tegen heteromannen vanwege de losbandigheid..

dit fenomeen ken je?
http://www.secondlove.nl/(...)1&idev_tid1=merknaam
1: Is vooral omdat ze geen nadelige effecten heeft ondervonden aan deze 'losbandigheid'.

2: Yup, een fenomeen dat niet echt werkt.
pi_163534172
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:42 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Nogmaals: het gaat om algemene observaties.
gebaseerd op wat? een artikel over hiv in de volkskrant?

quote:
Homoseksuele die daar niet aan voldoen, hoeven zich niet aangesproken te voelen.
net zoals zwarten zich niet hoeven aangesproken worden als je ze generaliseert?

Tja zo werkt het niet he?

Als je een groep afrekent op iets spreek je daarmee alle individuele leden van die groep er op aan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163534215
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:46 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

1: Is vooral omdat ze geen nadelige effecten heeft ondervonden aan deze 'losbandigheid'.
nou, baarmoederhalskanker kan worden veroorzaakt door sex met verschillende partners.
Dus weet je dat zeker?

quote:
2: Yup, een fenomeen dat niet echt werkt.
Een miljoenenindustrie, net zoals de sexindustrie..
Je hebt best mazzel dat je partner je dat niet aanrekent.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163534221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:46 schreef Wantie het volgende:

[..]

gebaseerd op wat? een artikel over hiv in de volkskrant?

[..]

net zoals zwarten zich niet hoeven aangesproken worden als je ze generaliseert?

Tja zo werkt het niet he?

Als je een groep afrekent op iets spreek je daarmee alle individuele leden van die groep er op aan.
Dit schiet niet op. We hebben beide onze opinie omtrent dit onderwerp en laten we het daarbij houden.
pi_163534231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:48 schreef Wantie het volgende:

[..]

nou, baarmoederhalskanker kan worden veroorzaakt door sex met verschillende partners.
Dus weet je dat zeker?

[..]

Een miljoenenindustrie, net zoals de sexindustrie..
Je hebt best mazzel dat je partner je dat niet aanrekent.
Mijn partner mij wat niet aanrekent?

Je gaat van de hak op de tak.
pi_163534236
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:49 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Dit schiet niet op. We hebben beide onze opinie omtrent dit onderwerp en laten we het daarbij houden.
klopt, jij een homofobe op basis van generalisatie van de groep.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163534263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:49 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Mijn partner mij wat niet aanrekent?
Dat heteromannen zo losbandig zijn dat er een miljardenindustrie op is gebaseerd.

Want vanuit jouw redenatie gezien heeft ze daar alle reden toe.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163534274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

klopt, jij een homofobe op basis van generalisatie van de groep.
Helemaal top. ^O^
pi_163534646
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:51 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Helemaal top. ^O^
Dat weet ik.
Daarom kun je je ook niet vinden in de column, die oproept tot verdraagzaamheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 5 juli 2016 @ 15:06:31 #242
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163535729
Ik ziet niet in hoe gender neutral bathrooms meer veiligheid bieden zelfs niet voor transgenders.

Man strips in front of girls in locker room, says transgender law allows it

A man twice entered the changing room of a swimming pool and began disrobing, once in front of a young girls' swim team, saying transgender policies gave him the right to do so.

Man in Drag Caught in Macy's Women’s Restroom Secretly Taping Women

On Tuesday, charges were filed against Jason Pomare, 33, for allegedly disguising himself as a woman, sneaking in to the women’s restroom at a Macy’s department store and secretly videotaping hours of footage of women in bathroom stalls.

"The deputy noticed he was wearing a wig and appeared to have breasts," said Los Angeles County Sheriff Brian Hudson.


Er zijn inmiddels al wat meer van zulke 'incidentjes' maar dat moeten we er maar voor over hebben. :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:48:49 #243
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163540269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ziet niet in hoe gender neutral bathrooms meer veiligheid bieden zelfs niet voor transgenders.

Man strips in front of girls in locker room, says transgender law allows it

A man twice entered the changing room of a swimming pool and began disrobing, once in front of a young girls' swim team, saying transgender policies gave him the right to do so.

Man in Drag Caught in Macy's Women’s Restroom Secretly Taping Women

On Tuesday, charges were filed against Jason Pomare, 33, for allegedly disguising himself as a woman, sneaking in to the women’s restroom at a Macy’s department store and secretly videotaping hours of footage of women in bathroom stalls.

"The deputy noticed he was wearing a wig and appeared to have breasts," said Los Angeles County Sheriff Brian Hudson.


Er zijn inmiddels al wat meer van zulke 'incidentjes' maar dat moeten we er maar voor over hebben. :{
Dus omdat er een stel viespeuken zijn moet de meerderheid er maar onder lijden? :)
pi_163540306
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus omdat er een stel viespeuken zijn moet de meerderheid er maar onder lijden? :)
Het ergste is dat het grootste deel van die viespeuken hun viespeukerij alleen maar doen om een punt te maken.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 18:54:09 #245
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163540396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

Het ergste is dat het grootste deel van die viespeuken hun viespeukerij alleen maar doen om een punt te maken.
Of simpeler nog, omdat het gewoon een stel viespeuken is die nu een soort excuus zien.
Dit is een beetje alsof je iedereen gaat verbieden auto te rijden omdat sommigen te hard rijden.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:13:32 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163542005
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:50 schreef Fixers het volgende:

[..]

Het ergste is dat het grootste deel van die viespeuken hun viespeukerij alleen maar doen om een punt te maken.
Dus een stel streng christelijke rednecks die om hun punt te maken zichzelf verkleden als vrouw en dit soort onzin gaan uitvreten? Tja..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:17:28 #247
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163542071
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:48 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus omdat er een stel viespeuken zijn moet de meerderheid er maar onder lijden? :)
Welke meerderheid?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 18:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Of simpeler nog, omdat het gewoon een stel viespeuken is die nu een soort excuus zien.
Dit is een beetje alsof je iedereen gaat verbieden auto te rijden omdat sommigen te hard rijden.
Slechte vergelijking , het is de kat op het spek binden. Voorheen was er makkelijker tegen op te treden nu is het bijna een onmogelijkheid geworden.
De letter V van viespeuken kan dus aan het rijtje toegevoegd worden.
Till everything goes. pedophilia, beastiality , perverts.
They all have a right to exist you know ^O^
There is only one religion
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:38:42 #248
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163542541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Welke meerderheid?

Ik doe even de gekke aanname dat er meer mensen zijn die normaal naar de WC gaan dan dat er perverts naar de WC gaan. ;)

quote:
Slechte vergelijking , het is de kat op het spek binden. Voorheen was er makkelijker tegen op te treden nu is het bijna een onmogelijkheid geworden.
De letter V van viespeuken kan dus aan het rijtje toegevoegd worden.
Till everything goes. pedophilia, beastiality , perverts.
They all have a right to exist you know ^O^
Wat een onzin. Echt een bizarre stellingname die je hier maakt.
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 20:51:01 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_163542803
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik doe even de gekke aanname dat er meer mensen zijn die normaal naar de WC gaan dan dat er perverts naar de WC gaan. ;)

[..]

Wat een onzin. Echt een bizarre stellingname die je hier maakt.
Blijkbaar vergeten sommigen dat er deuren voor de wc's zitten die je op slot kunt doen.
Het is niet zo dat je in het openbaar zit te piesen.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 20:52:58 #250
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163542845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Blijkbaar vergeten sommigen dat er deuren voor de wc's zitten die je op slot kunt doen.
Het is niet zo dat je in het openbaar zit te piesen.
Het ging niet alleen om wc's, het gaat veel verder dan dat.
There is only one religion
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')