klopt, jij ziet er geen probleem in om homofielen te generaliseren als losbandige mensen die er om gevraagd hebben aids te krijgen, of afro-amerikanen te generaliseren. Ze vragen er toch zelf om?quote:
Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.quote:
Dat moet je voor zijn he, alsof de discussie gaat over het recht om te gluren....quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Ja, ik denk straks wordt er getroefd en ben ik mijn (jonge) nel kwijt. Je weet toch...
pcies!quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.
nee, mijn post was net zo stompzinnig als de hele discussie. Voorbeeld van westerse decadentie.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat moet je voor zijn he, alsof de discussie gaat over het recht om te gluren....
Welkom op BNW !!quote:Op maandag 4 juli 2016 23:24 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
nee, mijn post was net zo stompzinnig als de hele discussie. .
Je generaliseert enorm op basis van denkbeelden die niet kloppen. Ik ken een boel homo's en die zijn allemaal monogaam en trouw aan hun partner. Voorzover ik het kan beoordelen zijn homomannen qua losbandigheid een afspiegeling van de samenleving. De verhouding losbandig/braaf ligt bij de hetero's en homo's die ik ken zo ongeveer gelijk. Veilige seks is in beide groepen een belangrijk ding.quote:Op maandag 4 juli 2016 22:58 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Kun je ook nog argumenteren? niemand heeft problemen met homoseksuelen , wel hebben mensen problemen met hoe mensen zich gedragen. Het is geen geheim dat homoseksuele vaak nogal losbandig zijn, het is niet voor niets dat iets als HIV in deze kringen het vaakst voorkomt (let op: in verhouding, uiteraard).
quote:Aids kan iedereen treffen
De meeste hiv-infecties worden overgedragen door heteroseksuele contacten. Wereldwijd is meer dan de helft van alle mensen met hiv vrouw. 74% van alle nieuwe hiv-infecties onder jongeren in Sub-Sahara Afrika betreft vrouwen.
quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat jij dus eigenlijk zegt: Homoseksuelen mogen best homoseksueel zijn, zolang ze zich maar netjes, braaf en heteroseksueel gedragen.
Puur uit interesse; wat zijn in Nederland tegenwoordig nog de verschillende rechten tussen hetero's en homo's?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 09:05 schreef erodome het volgende:
Geef ze rechten, Geef ze de kans echt volwaardige relaties op te bouwen en de ellende neemt af. Meer mensen zullen ipv losse avontuurtjes aan relaties beginnen en er worden minder risico's genomen.
Wil je werkelijk losbandigheid aanpakken dan zijn dezelfde rechten als voor hetero's de beste weg, al het proberen te onderdrukken maakt het alleen maar erger.
Afgezien van nog wat gedoe in de samenleving zelf zit dat aardig gelijk naar mijn weten.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Puur uit interesse; wat zijn in Nederland tegenwoordig nog de verschillende rechten tussen hetero's en homo's?
Ja nee, oke, ik vatte je post op alsof er nog heel verschillen zouden zijn maar ik kon er niet 1 bedenken, puur wettelijk gezien, vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Afgezien van nog wat gedoe in de samenleving zelf zit dat aardig gelijk naar mijn weten.
En je ziet dan ook dat vele homoseksuelen hier graag een relatie of zelfs gezin willen opbouwen samen. Tuurlijk zijn er ook die wel lekker losbandig zijn, of een wilde periode hebben, maar daarin zit niet zoveel verschil tussen homo's en hetero's.
Dat er nu veel meer mogelijk is dan een snelle wip in de schaduw scheelt erg veel ellende.
Natuurlijk generaliseer ik. Het gaat om algemene observaties.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
klopt, jij ziet er geen probleem in om homofielen te generaliseren als losbandige mensen die er om gevraagd hebben aids te krijgen, of afro-amerikanen te generaliseren. Ze vragen er toch zelf om?
Dus jij bent aan het beamen dat losbandigheid (waardoor HIV in deze groepen in verhouding het hoogst is) typisch homoseksueel is?quote:Op maandag 4 juli 2016 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
1: Natuurlijk generaliseer ik. Ik ken namelijk niet elke individuele homoseksueel. Nogmaals: het gaat om algemene observaties.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 08:44 schreef Fixers het volgende:
[..]
Je generaliseert enorm op basis van denkbeelden die niet kloppen. Ik ken een boel homo's en die zijn allemaal monogaam en trouw aan hun partner. Voorzover ik het kan beoordelen zijn homomannen qua losbandigheid een afspiegeling van de samenleving. De verhouding losbandig/braaf ligt bij de hetero's en homo's die ik ken zo ongeveer gelijk. Veilige seks is in beide groepen een belangrijk ding.
En even een quote van Stop Aids Now:
[..]
Nee, hij beaamt dat jij homofobe opvattingen tentoon spreidt.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:54 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Dus jij bent aan het beamen dat losbandigheid (waardoor HIV in deze groepen in verhouding het hoogst is) typisch homoseksueel is?
nee, het gaat om jouw perceptie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:53 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Natuurlijk generaliseer ik. Het gaat om algemene observaties.
Ook procentueel zijn er gebieden waar de besmettingsgraad hoger is onder hetero's.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
3: De meeste HIV infecties worden overgedragen door heteroseksuele contacten? jeetje, zou dat misschien komen omdat er veel meer heteroseksuele contacten zijn, dan homoseksuele?
toch veroordeel jij de individuele homoseksueel op basis van jouw generalisatie.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
1: Natuurlijk generaliseer ik. Ik ken namelijk niet elke individuele homoseksueel.
Uiteraard. Onwetendheid doet ook veel.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ook procentueel zijn er gebieden waar de besmettingsgraad hoger is onder hetero's.
Hoe kom jij daarbij? ik veroordeel slechts de homoseksuele die voldoen aan de desbetreffende observaties.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
toch veroordeel jij de individuele homoseksueel op basis van jouw generalisatie.
eigenlijk wil je beweren dat het aantal seksuele partners dat jij in je leven hebt gehad of zult hebben gelijk is aan 1.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 12:58 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
2: Ik geloof direct dat jij monogame homoseksuelen kent. Maar hier een beetje wetenschap: http://www.volkskrant.nl/(...)der-homo-s~a1059504/?
Nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:36 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Hoe kom jij daarbij? ik veroordeel slechts de homoseksuele die voldoen aan de desbetreffende observaties.
grappig: dan is het onwetendheid...quote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:35 schreef SupportIceland het volgende:
[..]
Uiteraard. Onwetendheid doet ook veel.
Dit soort zaken ontken ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |