Kom maar met die inhoud, want de rest durft het niet.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:12 schreef Summers het volgende:
Bekritiseer de inhoud en niet degene die het post , jullie kunnen het echt niet .
Nou, geef eens het goede voorbeeld, gij voorbeeldige BNW-usert.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:12 schreef Summers het volgende:
Bekritiseer de inhoud en niet degene die het post , jullie kunnen het echt niet .
De rest ziet dat het geen zin heeft omdat er hier een stel jankerds posten die steeds offtopic gaan door alles wat word gezegt degene aan te rekenen die het zegt en dan ook nog eens door blijven fantaseren over diegene zijn zogenaamde duistere motieven en zelfverzonnen gebreken .quote:Op zondag 10 juli 2016 13:14 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kom maar met die inhoud, want de rest durft het niet.
Je hebt hier mensen met een mening over een onderwerp en je hebt mensen die uitsluitend een mening hebben over een andere met een mening over het onderwerp .quote:Op zondag 10 juli 2016 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, geef eens het goede voorbeeld, gij voorbeeldige BNW-usert.
Geef eens voorbeelden van die mensen dan?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hebt hier mensen met een mening over een onderwerp en je hebt mensen die uitsluitend een mening hebben over een andere met een mening over het onderwerp .
Ik beloof bij dezen plechtig dat ik uitsluitend op de inhoud en niet (meer) op de persoon zal reageren. Ik vermoed alleen dat er eigenlijk geen inhoud is.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De rest ziet dat het geen zin heeft omdat er hier een stel jankerds posten die steeds offtopic gaan door alles wat word gezegt degene aan te rekenen die het zegt en dan ook nog eens door blijven fantaseren over diegene zijn zogenaamde duistere motieven en zelfverzonnen gebreken .
Als je een volwassen discussie wilt moet je dat achterwege laten maar mensen willen dat niet want die willen gewoon voorkomen dat het onderwerp word besproken , dat geld voor elk onderwerp . Zinloos geweld noem ik dat . Andere mensen proberen te stoppen te praten over een onderwerp door maar te gaan janken en jengelen tegen de regels in en niemand ziet zogenaamd de topicpointer .
Godver, mijn drinken.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De rest ziet dat het geen zin heeft omdat er hier een stel jankerds posten die steeds offtopic gaan door alles wat word gezegt degene aan te rekenen die het zegt en dan ook nog eens door blijven fantaseren over diegene zijn zogenaamde duistere motieven en zelfverzonnen gebreken .
Als je een volwassen discussie wilt moet je dat achterwege laten maar mensen willen dat niet want die willen gewoon voorkomen dat het onderwerp word besproken , dat geld voor elk onderwerp . Zinloos geweld noem ik dat . Andere mensen proberen te stoppen te praten over een onderwerp door maar te gaan janken en jengelen tegen de regels in en niemand ziet zogenaamd de topicpointer .
Opmerkingen als Iemand is in zijn welbehagen aangetast , iemand is een homohater , de hele tijd worden zaken ingevuld over iemands motieven ook al komen die niet uit diegene zijn mond .quote:Op zondag 10 juli 2016 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van die mensen dan?
Is het woord homohater tegen iemand expliciet gezegd? Geen idee, niet gezien. Kan je dat even laten zien?quote:Op zondag 10 juli 2016 13:33 schreef Summers het volgende:
[..]
Opmerkingen als Iemand is in zijn welbehagen aangetast , iemand is een homohater , de hele tijd worden zaken ingevuld over iemands motieven ook al komen die niet uit diegene zijn mond .
Het gaat hier over een agenda en niet over de motieven van iemand om die agenda te bespreken .
Was ik. Als je homoseksualiteit op één lijn plaatst met pedoseksualiteit, dan getuigt dat wat mij betreft van homohaat.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is het woord homohater tegen iemand expliciet gezegd? Geen idee, niet gezien. Kan je dat even laten zien?
Dat was een vraag toch? Tenminste, zo lees ik het op de vorige pagina.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Was ik. Als je homoseksualiteit op één lijn plaatst met pedoseksualiteit, dan getuigt dat wat mij betreft van homohaat.
En nee, daar ga ik niks van terugnemen.
Oneens. Homoseksualiteit is essentieel anders, aangezien er geen sprake is van verlangen naar iets wat vrijwel zeker leidt tot emotionele schade.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:42 schreef Molurus het volgende:
Het hangt er moreel gezien nogal vanaf of we praktiserende homoseksualiteit vergelijken met praktiserende pedoseksualiteit of dat we alleen kijken naar de seksuele voorkeur zelf, denk ik.
Maar kun je iemand zijn verlangen redelijkerwijs kwalijk nemen? Ik denk niet dat pedofielen er in vrijheid voor kiezen om pedofiel te zijn. Het wordt pas moreel verwerpelijk als zo'n pedofiel toegeeft aan zijn verlangens.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oneens. Homoseksualiteit is essentieel anders, aangezien er geen sprake is van verlangen naar iets wat vrijwel zeker leidt tot emotionele schade.
Dit is met stip jouw vaakst gebruikte 'argument'. Jammer dat je toch elke keer weer terugkomt om dit 'argument' te herhalen.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Nu weer genoeg woorden hieraan besteed. Ga maar fijn verder met afbranden en de kop in het zand steken. Succes of sterkte ermee
Wees gerust ik post haast niets meer hier daar ben ik niet de enige in vanwege steeds hetzelfde geëmmer door steeds dezelfde mensen jaar in jaar uit als je door de geschiedenis van bnw scrollt. Constant op bnw hangen om complotten onderuit te halen wat niet eens lukt. De olievlek weet je nog? Ben ervantussen. Adiosquote:Op zondag 10 juli 2016 13:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is met stip jouw vaakst gebruikte 'argument'. Jammer dat je toch elke keer weer terugkomt om dit 'argument' te herhalen.
Hoax. Jij bent cad niet. Normaal zeg je toedels.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wees gerust ik post haast niets meer hier daar ben ik niet de enige in vanwege steeds hetzelfde geëmmer door steeds dezelfde mensen jaar in jaar uit als je door de geschiedenis van bnw scrollt. Constant op bnw hangen om complotten onderuit te halen wat niet eens lukt. De olievlek weet je nog? Ben ervantussen. Adios
Nee, het gaat er om dat de aandacht die LGBT krijgt in hun strijd voor gelijke rechten door tegenstanders wordt bestempeld als een groot complot om de samenleving te ontwrichten.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Het gaat helemaal niet om het niet gunnen van het geluk van lgbt's, totaal niet maar de agenda die op volle toeren draait.
Volgens mij wordt er niet beweerd dat seksuele voorkeuren een keuze zijn. Het is alleen anders dan een geaardheid. Vandaar dat je pedoseksualiteit en homoseksualiteit niet met elkaar kunt vergelijken. Dat is net zo raar als pedoseksualiteit met heteroseksualiteit op één lijn te plaatsten.quote:Op zondag 10 juli 2016 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Maar kun je iemand zijn verlangen redelijkerwijs kwalijk nemen? Ik denk niet dat pedofielen er in vrijheid voor kiezen om pedofiel te zijn. Het wordt pas moreel verwerpelijk als zo'n pedofiel toegeeft aan zijn verlangens.
Homoseksualiteit gaat om geslacht, pedoseksualiteit niet. Toch?quote:Op zondag 10 juli 2016 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet beweerd dat seksuele voorkeuren een keuze zijn. Het is alleen anders dan een geaardheid. Vandaar dat je pedoseksualiteit en homoseksualiteit niet met elkaar kunt vergelijken. Dat is net zo raar als pedoseksualiteit met heteroseksualiteit op één lijn te plaatsten.
Zijn dat niet directe tegengestelden dan? Vrije keuze en geaardheid.quote:Op zondag 10 juli 2016 18:33 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet beweerd dat seksuele voorkeuren een keuze zijn. Het is alleen anders dan een geaardheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |