O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.quote:Hoe is het trouwens met je bi zijn, al wat vorderingen gemaakt?
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should knowquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
[..]
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should know
Dat lettertje hebben we nog niet toegevoegd maar bij deze dan de I er ook maar bij .
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen meningquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen mening
Daar kan ik wel op antwoorden maar dat zou teveel offtopic gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?
Oh ...sorry dat ik je beledigd hebquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Dance, begrijp je dat een homo aanstoot neemt aan dat jij pedofilie toevoegt aan deze LGBT agenda?
Serieuze vraag.
Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?quote:
Daar had je mij toch al onder geplaatst?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.quote:
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
oh dear, de propaganda slaat goed aan onder de kiddos.
De Vereniging Martijn was van mening dat erotische contacten en wederzijds als plezierig ervaren seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen niet schadelijk zijn en dat deze maatschappelijk geaccepteerd zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.
Jíj komt opnieuw met die pedokaart. Dan mag je ook zélf gaan beargumenteren zonder een CADtje te doen. (je weet wel crewlid, voorbeeldfunctie enzo)
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.
Die een gevaar voor zichzelf en hun omgeving zijn. Dat vergat je destijds elke keer, en nu weer. Je doet het expres he?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.
Cherrypicking zodat je in een verkeerd daglicht geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze doelt op mij, ik zei zoiets, maar dan net wat anders dan hoe cad dat elke keer herhaalt.
Quequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
stel voor je komt een homo of lesbienne tegen op straat hoe reageer jij er op?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |