CoS is echt behoorlijk verschillend van TST. Best dat je ergens een mening over wil hebben, maar lees je dan eerst even in.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nog steeds boos dat jullie geen subsidie kregen in 2006.![]()
Commentaar in Trouw, 20 december
We moeten ons goed afvragen wat een geloof is en wat niet. We hebben een ‘Satanskerk’ gehad die meende als religieuze gemeenschap recht te hebben op een subsidie. Het bleek bij nader onderzoek gewoon een verkapt bordeel te zijn.
http://vorige.nrc.nl/krant/article1754722.ece
Ja, marteling is minder erg dan moord. Meestal.quote:Christenen zeggen ook soort gelijke zaken tegen hetero, sex is voor de voortplanting toegestaan , verder zien het als lust dus niet zo vreemd dat ze dergelijke dingen dan zeggen/promoten.
masturberen is zelfs een zonde.
maar de focus ligt op homo's ,
Maar he ik zie liever dat gepredikt worden dan dat homo's van een flatgebouw geflikkerd moeten worden kop eerst.
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:40 schreef Jigzoz het volgende:
Hoe dan ook, terug naar OP: vanwaar de homohaat in complotkringen?
Ik was ook even aan het inlezen. U bent ook homohater lees ik hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.
De discussie is doodgeslagen, daarom opende ik ook geen nieuw deel.
Vanwaar die haat? Is dat angst?quote:Op dinsdag 5 juli 2016 20:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Slechte vergelijking , het is de kat op het spek binden. Voorheen was er makkelijker tegen op te treden nu is het bijna een onmogelijkheid geworden.
De letter V van viespeuken kan dus aan het rijtje toegevoegd worden.
Till everything goes. pedophilia, beastiality , perverts.
They all have a right to exist you know
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.quote:
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.quote:Vanwaar die haat? Is dat angst?
In het rijtje waarin je homoseksualiteit plaatst: in dat van perversiteiten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.
Dat is wel een mooie instelling voor op een forum.quote:[..]
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.
Ging niet over homoseksualiteit, dit is de post waar het over gingquote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In het rijtje waarin je homoseksualiteit plaatst: in dat van perversiteiten.
Mijn instelling is niets mis mee.quote:[..]
Dat is wel een mooie instelling voor op een forum.
Maar de grondslag van die complottheorie is terug te vinden bij homofobe personen, zoals Martijn Albeda. Die verkondigt dit al jaren op zijn blogs.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.
De discussie is doodgeslagen, daarom opende ik ook geen nieuw deel.
Ah, mijn fout. Excuses. Ik las die post binnen de context van het topic.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ging niet over homoseksualiteit, dit is de post waar het over ging
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden
Iedereen vindt zijn eigen instelling altijd prima.quote:[..]
Mijn instelling is niets mis mee.
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar de grondslag van die complottheorie is terug te vinden bij homofobe personen, zoals Martijn Albeda. Die verkondigt dit al jaren op zijn blogs.
Dat heb ik ook al vaak gevraagd en eigenlijk nooit antwoord op gekregen.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?
Wacht, je beschuldigd anderen van 'herhaling van zetten' terwijl je zelf als spuit 11 aankomt met de pedokaart, die al vaker langs is gekomen (en ontkracht) dan ik op al mijn vingerkootjes kan tellen. Daar is een woord voor: hypocriet.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.
[..]
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.
Waarom begin je er dan over?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen speelt er nog meer (georganiseerd) drama af denk aan Dallas maar daar over beginnen op bnw? Nah... dat is hetzelfde als pissen tegen de wind in.
Blijf dan ook weg zodat de volwassenen rustig kunnen praten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:
Als je een sterk punt weet te maken heb je niets te vrezen, toch? Maar als je bij voorbaat bang bent dat er kritisch naar gekeken wordt, dan heb je dus geen sterk puntquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen speelt er nog meer (georganiseerd) drama af denk aan Dallas maar daar over beginnen op bnw? Nah... dat is hetzelfde als pissen tegen de wind in.
Dit dus. Alsof de waarde van je eigen relatie daalt als 2 mannen of 2 vrouwen ook in een relatie zitten?quote:Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?
Ja, dat zou helemaal niet uit moeten maken. En men hoeft zich ook niet bedreigd te voelen en daar lijkt het soms op dat men er bang voor is. Alleen maar fijn áls mensen een relatie hebben het maakt niet uit met wie of wat.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dit dus. Alsof de waarde van je eigen relatie daalt als 2 mannen of 2 vrouwen ook in een relatie zitten?
Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar fijn áls mensen een relatie hebben het maakt niet uit met wie of wat.
Nee, want die P hoort helemaal niet thuis in het rijtje van volwassen relaties.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?
Till everything goes.
even verbeterdquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want die P hoort helemaal thuis in het rijtje van volwassenen en relaties.
Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
Als je pedofilie in hetzelfde rijtje plaatst als homoseksualiteit en transgenders, dan ben je óf een zieke klootzak, óf om een andere reden een homohater, óf simpelweg te zwakzinnig voor woorden.
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.quote:Hoe is het trouwens met je bi zijn, al wat vorderingen gemaakt?
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should knowquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
[..]
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:55 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should know
Dat lettertje hebben we nog niet toegevoegd maar bij deze dan de I er ook maar bij .
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen meningquote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen mening
Daar kan ik wel op antwoorden maar dat zou teveel offtopic gaanquote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?
Oh ...sorry dat ik je beledigd hebquote:Op zaterdag 9 juli 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Dance, begrijp je dat een homo aanstoot neemt aan dat jij pedofilie toevoegt aan deze LGBT agenda?
Serieuze vraag.
Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?quote:
Daar had je mij toch al onder geplaatst?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.quote:
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:
oh dear, de propaganda slaat goed aan onder de kiddos.
De Vereniging Martijn was van mening dat erotische contacten en wederzijds als plezierig ervaren seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen niet schadelijk zijn en dat deze maatschappelijk geaccepteerd zouden moeten worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:45 schreef Fixers het volgende:
[..]
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.
Jíj komt opnieuw met die pedokaart. Dan mag je ook zélf gaan beargumenteren zonder een CADtje te doen. (je weet wel crewlid, voorbeeldfunctie enzo)
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 18:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.
quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.
Die een gevaar voor zichzelf en hun omgeving zijn. Dat vergat je destijds elke keer, en nu weer. Je doet het expres he?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen.
Cherrypicking zodat je in een verkeerd daglicht geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze doelt op mij, ik zei zoiets, maar dan net wat anders dan hoe cad dat elke keer herhaalt.
Quequote:Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
stel voor je komt een homo of lesbienne tegen op straat hoe reageer jij er op?quote:Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |