abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163610690
Originele OP van Fixers:

In het algemeen complottentopic komen zo af en toe LGBTQI*-gerelateerde zaken langs. Keer op keer roept men dan dat het een complot is. Maar als ik er naar doorvraag krijg ik nooit antwoord op wat het complot dan is. Er wordt wat gemompeld over de nuclear family, het traditionele gezin, en daarna luwt het weer.

Nu kan ik bij twee van de LGBT-letters mijn hand opsteken, maar die hidden agenda die we erop na hoduen is wel heel erg hidden. Ik weet het namelijk niet. Ik heb nog in mijn post, voorlichtingsinformatie en mijn e-mails gezocht, maar de 'this how we will take over the world-memo' heb ik toch echt niet gehad. Ook via de open kanalen lijken LGBT-organisaties niet veel voor te stellen. De meest vocale in Nederland is dan nog het COC. De Transgenderorganisatie komt niet verder dan HELE-BOZE-doch-in-keurige-ambtelijke-taal-opgestelde brieven schrijven aan de minster van VWS. Ik vind het niet echt een efficiënte manier van wereldheerschappij veroveren zo.

Welke pro-complot argumenten worden er aangedragen? Nou eigenlijk geen. Men roept dat er een hidden agenda is, maar als je vraagt wat het achterliggende plan dan zou zijn krijg je daar geen duidelijk antwoord op. Zo af en toe komt 'afbreuk aan het traditionele gezin' argument op de proppen. Daarmee voeren de complotters exact hetzelfde argument aan als ook het conservatieve, vooral christelijke, establishment doet. Wat ik toch best ironisch vindt.

Om dat gezinsargument maar vast te pareren: het traditionele gezin, de nuclear family van vader, moeder, 2 kinderen en een labrador is iets wat pas in de vorige eeuw gemeengoed is geworden. Voor die tijd waren er veel samengestelde gezinnen, van ouders die een partner hadden verloren door oorlog of ziekte. Er waren een-ouder gezinnen, omdat vooral vaders op zee of ver weg werkten. Er waren gezinnen van meerdere generaties. Het kindertal was vaak veel groter want het land moest bewerkt en er gingen er altijd wel een paar vroegtijdig dood. In elk geval is het 'traditionele gezin' een nieuwerwets twintigste eeuws concept.

Wat de niet zo hidden agenda van LGBT-ers dan wel is: veilig kunnen leven in de maatschappij. Zonder dat je bang hoeft te zijn vanwege je geaardheid of genderindentiteit. Angst voor maatschappelijke uitsluiting verbaal en fysiek geweld zijn voor LGBT-ers aan de orde van de dag. Wat nou het grote complot dat achter de LGBT-lobby zit: ik ben erg benieuwd.

*Van de afkorting LGBT zijn meerdere variaties: meestal zie je Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender. Soms worden de letters Q en I aan toegoevoegd: Queer en Intersex.

Queer is een lastige term, omdat daar nogal verschillende definities aan toegeschreven worden. Voor de een betekent queer dat ze eigenschappen van meerdere genders beleven, voor de ander is dat juist dat ze geen genderspecifieke eigenschappen ervaren.

Intersex, intersekse conditie in het nederlands, betekent dat kinderen zonder overtuigend mannelijke of vrouwelijke primaire geslachtskenmerken worden geboren. Dat komt met 1 op de 1500-2000 geboortes vaker voor dan je zou denken.
pi_163610770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:19 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nog steeds boos dat jullie geen subsidie kregen in 2006. :)

Commentaar in Trouw, 20 december

We moeten ons goed afvragen wat een geloof is en wat niet. We hebben een ‘Satanskerk’ gehad die meende als religieuze gemeenschap recht te hebben op een subsidie. Het bleek bij nader onderzoek gewoon een verkapt bordeel te zijn.
http://vorige.nrc.nl/krant/article1754722.ece
CoS is echt behoorlijk verschillend van TST. Best dat je ergens een mening over wil hebben, maar lees je dan eerst even in.
quote:
Christenen zeggen ook soort gelijke zaken tegen hetero, sex is voor de voortplanting toegestaan , verder zien het als lust dus niet zo vreemd dat ze dergelijke dingen dan zeggen/promoten.
masturberen is zelfs een zonde.

maar de focus ligt op homo's ,
Maar he ik zie liever dat gepredikt worden dan dat homo's van een flatgebouw geflikkerd moeten worden kop eerst.
Ja, marteling is minder erg dan moord. Meestal.

Hoe dan ook, terug naar OP: vanwaar de homohaat in complotkringen?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 21:50:49 #3
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163611070
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:40 schreef Jigzoz het volgende:

Hoe dan ook, terug naar OP: vanwaar de homohaat in complotkringen?
Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.
De discussie is doodgeslagen, daarom opende ik ook geen nieuw deel.
There is only one religion
pi_163611115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ging niet over homohaat in complotkringen , ging over de LGBT-agenda(en verder), lees je eerst eens in.
Ik was ook even aan het inlezen. U bent ook homohater lees ik hier?

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 20:17 schreef Dance99Vv het volgende:
Slechte vergelijking , het is de kat op het spek binden. Voorheen was er makkelijker tegen op te treden nu is het bijna een onmogelijkheid geworden.
De letter V van viespeuken kan dus aan het rijtje toegevoegd worden.
Till everything goes. pedophilia, beastiality , perverts.
They all have a right to exist you know ^O^
Vanwaar die haat? Is dat angst?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 22:03:47 #5
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163611364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

U bent ook homohater lees ik hier?
Ik weet niet waar je dat leest, maar het antwoord is nee.

quote:
Vanwaar die haat? Is dat angst?
Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.
pi_163611405
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

In het rijtje waarin je homoseksualiteit plaatst: in dat van perversiteiten.
quote:
[..]

Die kaarten zijn al getrokken en vele andere, herhaling van zetten zie ik , geen zin in.
Dat is wel een mooie instelling voor op een forum.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 22:12:14 #7
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163611542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:05 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

In het rijtje waarin je homoseksualiteit plaatst: in dat van perversiteiten.
Ging niet over homoseksualiteit, dit is de post waar het over ging
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden
:')

quote:
[..]

Dat is wel een mooie instelling voor op een forum.
Mijn instelling is niets mis mee.
pi_163611581
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 21:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Maar de grondslag van die complottheorie is terug te vinden bij homofobe personen, zoals Martijn Albeda. Die verkondigt dit al jaren op zijn blogs.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163611635
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:12 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ging niet over homoseksualiteit, dit is de post waar het over ging
BNW / De LGBT-Agenda - Waar letters naar hartenlust toegevoegd worden
:')
Ah, mijn fout. Excuses. Ik las die post binnen de context van het topic.
quote:
[..]

Mijn instelling is niets mis mee.
Iedereen vindt zijn eigen instelling altijd prima.
pi_163611651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:13 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar de grondslag van die complottheorie is terug te vinden bij homofobe personen, zoals Martijn Albeda. Die verkondigt dit al jaren op zijn blogs.
En dat is dus een bijzonder interessante kwestie: vanwaar die angst?
  Moderator vrijdag 8 juli 2016 @ 22:35:08 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_163612103
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat heb ik ook al vaak gevraagd en eigenlijk nooit antwoord op gekregen.
Wat heeft men voor last als de buren ipv man en vrouw man en man of vrouw en vrouw zijn?
En dan die veronderstelde agenda waarvan ik denk die die niet bestaand is.
pi_163616514
quote:

[..]

[..]

Wacht, je beschuldigd anderen van 'herhaling van zetten' terwijl je zelf als spuit 11 aankomt met de pedokaart, die al vaker langs is gekomen (en ontkracht) dan ik op al mijn vingerkootjes kan tellen. Daar is een woord voor: hypocriet.

En dan de dialoog afkappen, want geen zin? Ben je soms een kloon van CAD?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 10:06:13 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163617542
Ik kan me goed voorstellen dat Dance een cad'tje doet. Dit topic is bedoeld om te zwaaien met de vlag o wee als je het niet doet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 09-07-2016 14:48:36 (ander onderwerp verwijderd) ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163617674
Dance, begrijp je dat een homo aanstoot neemt aan dat jij pedofilie toevoegt aan deze LGBT agenda?

Serieuze vraag :).
pi_163617682
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen speelt er nog meer (georganiseerd) drama af denk aan Dallas maar daar over beginnen op bnw? Nah... dat is hetzelfde als pissen tegen de wind in.
Waarom begin je er dan over?
pi_163618645
quote:

Blijf dan ook weg zodat de volwassenen rustig kunnen praten.

Erg vreemd trouwens om het over viespeuken te hebben om vervolgens je zo te bemoeien met andermans seksualiteit en huwelijk.
Conscience do cost.
pi_163619630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ondertussen speelt er nog meer (georganiseerd) drama af denk aan Dallas maar daar over beginnen op bnw? Nah... dat is hetzelfde als pissen tegen de wind in.
Als je een sterk punt weet te maken heb je niets te vrezen, toch? Maar als je bij voorbaat bang bent dat er kritisch naar gekeken wordt, dan heb je dus geen sterk punt
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_163621592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 22:16 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit dus. Alsof de waarde van je eigen relatie daalt als 2 mannen of 2 vrouwen ook in een relatie zitten?
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 15:05:43 #19
249559 crew  Lavenderr
pi_163622332
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dit dus. Alsof de waarde van je eigen relatie daalt als 2 mannen of 2 vrouwen ook in een relatie zitten?
Ja, dat zou helemaal niet uit moeten maken. En men hoeft zich ook niet bedreigd te voelen en daar lijkt het soms op dat men er bang voor is. Alleen maar fijn áls mensen een relatie hebben het maakt niet uit met wie of wat.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:30:25 #20
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163625235
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Alleen maar fijn áls mensen een relatie hebben het maakt niet uit met wie of wat.
Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?
Till everything goes.
pi_163625270
Exact. En daarna gaan we kinderen offeren aan Satan. Everything goes immers en dat is een logisch gevolg.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 17:35:26 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_163625328
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:30 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dus we kunnen de P ( daar strijd men al 30 jaar openlijk voor, op dezelfde manier als het COC voor de LGBT)en de B er toch aan toevoegen?
Till everything goes.
Nee, want die P hoort helemaal niet thuis in het rijtje van volwassen relaties.
pi_163625551
Als je pedofilie in hetzelfde rijtje plaatst als homoseksualiteit en transgenders, dan ben je óf een zieke klootzak, óf om een andere reden een homohater, óf simpelweg te zwakzinnig voor woorden.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:48:35 #24
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163625568
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, want die P hoort helemaal thuis in het rijtje van volwassenen en relaties.
even verbeterd

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 09-07-2016 18:07:55 ]
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:50:58 #25
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163625612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:47 schreef Jigzoz het volgende:
Als je pedofilie in hetzelfde rijtje plaatst als homoseksualiteit en transgenders, dan ben je óf een zieke klootzak, óf om een andere reden een homohater, óf simpelweg te zwakzinnig voor woorden.
Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.
Hoe is het trouwens met je bi zijn, al wat vorderingen gemaakt?
pi_163625648
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nogmaals het gaat om de agenda niet om ieder lettertje apart, die hebben hun eigen afbakening.
O ja, iedereen homo maken om zo een groot Israël mogelijk te maken.
quote:
Hoe is het trouwens met je bi zijn, al wat vorderingen gemaakt?
Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:55:30 #27
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163625687
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

[..]

Nee, lukt niet. Ik zag pas wel een man die me leuk leek, maar toen besefte ik me dat hij onwijs op m'n broer leek en dat hij me daarom opviel.
Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should know
Dat lettertje hebben we nog niet toegevoegd maar bij deze dan de I er ook maar bij .
Nog even en we kunnen gaan scrabbelen
pi_163625714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:55 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ah broederliefde, ach geen probleem toch, everything goes you should know
Dat lettertje hebben we nog niet toegevoegd maar bij deze dan de I er ook maar bij .
Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 17:57:52 #29
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163625728
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, ik val niet op mijn broer, maar ik hou wel van 'm. Vind je dat ook pervers en vergelijkbaar met kindermisbruik?
Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen mening >:)
pi_163625817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:57 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud je broer is dus geen mening >:)
Waar heb je eigenlijk wel een mening over?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:18:27 #31
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163626060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waar heb je eigenlijk wel een mening over?
Daar kan ik wel op antwoorden maar dat zou teveel offtopic gaan :)
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 18:19:54 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_163626083
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

even verbeterd
Nee, want dat zei ik niet, dus liever niet doen.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:34:49 #33
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163626225
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 10:26 schreef Scrummie het volgende:
Dance, begrijp je dat een homo aanstoot neemt aan dat jij pedofilie toevoegt aan deze LGBT agenda?

Serieuze vraag :).
Oh ...sorry dat ik je beledigd heb :@
pi_163626316
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:43:18 #35
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163626361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hé, mogen complottisten ook toegevoegd worden aan het rijtje geestelijk beperkten, paranoïde schizofrenen en andere psychisch zieken en gehandicapten? Of krijg je dan nog wél steeds een ban?
Daar had je mij toch al onder geplaatst?

"dan ben je óf een zieke klootzak, óf om een andere reden een homohater, óf simpelweg te zwakzinnig voor woorden."
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:43:22 #36
189978 controlaltdelete
pi_163626365

oh dear, de propaganda slaat goed aan onder de kiddos.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163626404
quote:

[..]

even verbeterd
Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.

Jíj komt opnieuw met die pedokaart. Dan mag je ook zélf gaan beargumenteren zonder een CADtje te doen. (je weet wel crewlid, voorbeeldfunctie enzo)
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:52:54 #38
189978 controlaltdelete
pi_163626502
pi_163626554
Dergelijk gedrag kan je inderdaad van een cad verwachten maar voor een mod gaat het wat ver. Maar leuk om deze trainwreck in progress mee te maken 8-)
Conscience do cost.
pi_163626583
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:43 schreef controlaltdelete het volgende:

oh dear, de propaganda slaat goed aan onder de kiddos.
Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.
ROBODEMONS..................|:(
  zaterdag 9 juli 2016 @ 18:58:37 #41
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163626609
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:45 schreef Fixers het volgende:

[..]

Behalve dat ik dit uitsterst kinderachtig vindt. Leg mij dan maar eens haarfijn uit hoe een pedofiele relatie een relatie is met tussen twee mensen die allebei met de relatie instemmen en ook volwassen en bekwaam genoeg zijn om daarmee te kunnen instemmen.

Jíj komt opnieuw met die pedokaart. Dan mag je ook zélf gaan beargumenteren zonder een CADtje te doen. (je weet wel crewlid, voorbeeldfunctie enzo)
De Vereniging Martijn was van mening dat erotische contacten en wederzijds als plezierig ervaren seksuele relaties tussen volwassenen en kinderen niet schadelijk zijn en dat deze maatschappelijk geaccepteerd zouden moeten worden.

De Vereniging Martijn vond dat alle vormen van lichamelijke intimiteit met kinderen toegestaan zouden moeten zijn, zolang men zich aan enkele richtlijnen zou houden. Onder deze voorgestelde richtlijnen vielen openheid naar de ouders van het kind en instemming van het kind zonder geweld, dwang of overmacht.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vereniging_MARTIJN

Niet mijn gedachtengoed of voorkeur.
pi_163626618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik gok dat je het niet snapt dan.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:06:12 #43
189978 controlaltdelete
pi_163626744
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 18:56 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Prachtig toch. De propaganda van 'nieuw' rechts en conservatisme wordt steeds meer doorbroken. Mensen doen hun ogen open en zien dat haat en discriminatie alleen maar zinloos is.
Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen. :O
pi_163626750
quote:

[..]

even verbeterd
Wat doe jij nou weer gek.
Groot fan van User Wotte
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 19:08:49 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_163626783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja daar is dit forum een goed voorbeeld van de aanhangers die deze stroming toejuichen. Als het mogelijk was straks mensen aangeven werd even geleden ronduit toegegeven. Echt progressieve lui hoor .. laat me niet lachen. :O
:? Welke post was dat dan?
pi_163626805
quote:

[..]

Die een gevaar voor zichzelf en hun omgeving zijn. Dat vergat je destijds elke keer, en nu weer. Je doet het expres he?
pi_163626814
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:? Welke post was dat dan?
Ze doelt op mij, ik zei zoiets, maar dan net wat anders dan hoe cad dat elke keer herhaalt.
  Moderator zaterdag 9 juli 2016 @ 19:13:12 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_163626850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ze doelt op mij, ik zei zoiets, maar dan net wat anders dan hoe cad dat elke keer herhaalt.
Cherrypicking zodat je in een verkeerd daglicht geplaatst wordt.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:15:04 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163626878
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 17:53 schreef Jigzoz het volgende:
Que :?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:17:20 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163626915
quote:

[..]

stel voor je komt een homo of lesbienne tegen op straat hoe reageer jij er op?
Stel voor 1 van je kinderen geeft later aan dat ze van het zelfde geslacht houden, ga je ze gelijk hersenspoelen?
Dat gene doen wat jij zo hard tegen denkt te strijden!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')