Vriend van mijquote:
Dat zal dan bij jou zo geweest zijn ja. Wil niet zeggen dat dat normaliter zo is.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch zijn ook die ooit ergens door hun moeder uitgepoept. Of uitgesneden als er een keizersnede aan te pas moest komen.
ben jij met een ontstopper ter wereld gekomen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zal dan bij jou zo geweest zijn ja. Wil niet zeggen dat dat normaliter zo is.
Ja sommige mensen komen uit een bloemkoolquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat zal dan bij jou zo geweest zijn ja. Wil niet zeggen dat dat normaliter zo is.
Bah geldquote:
niet gelezenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
die shit is niet mijn lyric bitches, ik doe gifjes, geen tekst, fuck lezen, gewoon plaatjes kijken en niet zeuren
Hihiquote:
Skkltjequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Slecht nieuws, had net al mijn geld op Wales gezet
is dit referentie naar Remqo?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sommige mensen komen uit een bloemkool
het is vandaag kusdag :$quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:04 schreef Drug het volgende:
die shit is niet mijn lyric bitches, ik doe gifjes, geen tekst, fuck lezen, gewoon plaatjes kijken en niet zeuren
O, ben onzichtbaar.. Hihihiquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Willoow is weg dus gaat hzaw maar over op Chloro
Nee zit niet te stoken bitch :squote:
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Oh how easily they forget no anchor to the past
Cut the blood supply and hope the heart beats itself to death
My ribcage is now my own still feels like your arms neck clothed in salt
How'd I let it go this far?
It happens faster than you could ever think
From always and forever to never again in less than a blink
The river runs until it's dry
But I die spitting my last drip into it's mouth to keep it alive
Long drives, wide eyes, and your smiling face
You dance I drink, let's waste the night away
They say you always know right away
But you can't foresee your sand being pulled into the sea under a tidal wave
Secrets leak out when you're asleep
Coming from a queen's mouth, talk isn't all that cheap
I'm now a lone flame searching for a purpose
Setting fires everywhere I go, can't avoid the burns
We shared pain
You took me by my throat and made me understand the world as if I were you and I couldn't breathe
And you can lead a horse to fresh water but you can't teach it how to be okay when you decide to leave
I'm lost, there's no one to protect
I got so used to being shelter from the rain that always followed you
It's not my first time, actually it's nothin new
But that doesn't make it any easier to get through
The snow won't melt, smoke won't clear
Turned hope inside out a thousand times trying to see if it was ever anything more than dressed up fear
But the two go hand in hand you can't have one without the other being there
I'm barely breathing waiting for the spins to end
Begging a god I don't believe in to let me sleep so I can dream again
We went through thick and thin
Came out separate on the other end
But please know no matter what you'll always have me as a friend
And I finally know
Your crime is your pride and your past is my only ghost
I'm going crazy out of my control
But there's nothing I can do, I have no choice but to let it go
Each day gets a little less intense
I no longer feel like there's someone standing on my chest
You made me more me, and I won't forget the times you helped my find my feet
When I was buried in my head
Thank you, for giving what you had to give
Taking what you had to take
And making me believe in you
Even though I might be gone forever there will always be a place in my brain that will think of you
You look so graceful when you're flying
Keep going, there's a lot of world that you haven't seen
You have my best wishes, even if only in silence, you deserve everything that you've ever dreamed
The snow melted right when the smoke cleared
I turned love inside out a thousand times trying to see if it was ever anything more than the will to persevere
But the two go hand in hand, the clouds surrounding you eventually will clear
I can breathe I found contentment in the end
Telling a god I don't believe in to go to sleep so I can think again
We went through thick and thin
Came out separate on the other end
But please know no matter what you'll always have me as a friend
[..]
Kutnewbiequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahahah
Hahah
Ha Ha Ha
De onwetendheid
Verdomme, nu heb je me wel even.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tr gezet, altijd al een ex- mod willen pakken
Holyziekenhuis Vlaardingen zonder arts erbij. Het was ik en moeders. Geen problemen. Geboortekaart is een dag later ingevuld. Heb die ook gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben jij met een ontstopper ter wereld gekomen?
Bedankt, maatquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tr gezet, altijd al een ex- mod willen pakken
quote:
Schattigquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
omg werd gewoon blij als dat meisje in die reclame van die bank ;$
Waar was je papa?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Holyziekenhuis Vlaardingen zonder arts erbij. Het was ik en moeders. Geen problemen. Geboortekaart is een dag later ingevuld. Heb die ook gewoon nog steeds.
En Chinezen zijn al met zo veelquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, mijn belchinees Zosk werkte niet mee
Was subtiele hint maar okéquote:
Filmpje niet bekeken, maar Ford Ka's zijn wel wijvenbakkiesquote:
gun je bradley geen rijkdom?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Filmpje niet bekeken, maar Ford Ka's zijn wel wijvenbakkies
Ha ha ha ha De man die ironie nog moet uitvinden. Calimero ben je als je klein bent. Welk kleinigheidje verwijt je me ? Ik ben groot op FOK! Net zoals Ajax groot is. De Calimero's kunnen me niet klein genoeg zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zodat je kunt tr'en he?
Ga eens van HPLCs account af, Jimmy. Provocateur.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha ha De man die ironie nog moet uitvinden. Calimero ben je als je klein bent. Welk kleinigheidje verwijt je me ? Ik ben groot op FOK! Net zoals Ajax groot is. De Calimero's kunnen me niet klein genoeg zijn.Je lult koek Brother.
Ik neem het altijd op voor de kleintjes. Je leest er over heen. Jouw probleem. Ik blijf het recht hebben daar op te reageren.
quote:
Ik denk dat het aandeel van Renault wel gedaald is, sinds Braddievlogsquote:
Truste popjequote:
Trusten xoquote:
Hersenbloedingquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha ha De man die ironie nog moet uitvinden. Calimero ben je als je klein bent. Welk kleinigheidje verwijt je me ? Ik ben groot op FOK! Net zoals Ajax groot is. De Calimero's kunnen me niet klein genoeg zijn.Je lult koek Brother.
Ik neem het altijd op voor de kleintjes. Je leest er over heen. Jouw probleem. Ik blijf het recht hebben daar op te reageren.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is er toch poepiequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
It's not my first time, actually it's nothin new.
But that doesn't make it any easier to get through.
Dat zal de buuf leuk vindenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
ff die lieverd uitlaten zo. Flink rondje lekker los.
Je buurvrouw?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
Geniet ervanquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
Haha ik was eerder.quote:
Oh okéquote:
Ben je moe?quote:
wat doen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Louis van Gaal
Zie het hem nog echt doen ook.
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roestquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peugeot prima wagens, nooit kapot
:'Dquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
vind het een mooie meidquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat meisje zit er echt voor spek en bonen bij, wel sneu
want ze vroeg hetzelfde als de presentator en daar reageerde co niet op
en toen de presentator het vroeg reageerde hij wel
en toen ging dat meisje met haar ring spelen en keek ze heel sip
echt slechte host ben je dan
Wat een raar wijf is het ook.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat meisje zit er echt voor spek en bonen bij, wel sneu
want ze vroeg hetzelfde als de presentator en daar reageerde co niet op
en toen de presentator het vroeg reageerde hij wel
en toen ging dat meisje met haar ring spelen en keek ze heel sip
echt slechte host ben je dan
nee, vaak wordt gezegd van ja die gasten aan tafel zeiden niets of weet ik het, maar presentator is gewoon niet goed genoeg blijktquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is het ook.
Beidequote:
gwn speels, muziek vind ik wel aids ja, maar ze is leuk betrokkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is het ook.
Roest is wel kut ja, mechanisch is het vaak wel in orde maar roestquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roest
Nu rij ik rond in een Fiat Punto, klein maar fijn en heb slechts pech van buitenaf gehad.
Toch mis ik die lage zitting van de mazda, alsof je met je reet over het asfalt schuurt.
Ik zou haar haar doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het trouwens raar om over mensen te praten als in "doen" of "niet doen" maar oke ;s
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het trouwens raar om over mensen te praten als in "doen" of "niet doen" maar oke ;s
doe normaal ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?
Welke wel?quote:
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?
Het is een normale vraagquote:
Mazda 323quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roest
Nu rij ik rond in een Fiat Punto, klein maar fijn en heb slechts pech van buitenaf gehad.
Toch mis ik die lage zitting van de mazda, alsof je met je reet over het asfalt schuurt.
Ik was er al hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je die seniele gek ook weer.
Te veel Bassie en Adriaan gekekenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mazda 323De 323 F met die klapkoplampen is zó`n mooie wagen om te zien
Ohquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezen
Wat hebben Bassie en Adriaan met de 323F te maken?quote:
Ik vind er geen reet aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat hebben Bassie en Adriaan met de 323F te maken?
Ik vind dat model gewoon verschrikkelijk mooi:
[ afbeelding ]
Wilde aanbieden om je te liefkozen maar hoor net dat je voor willow kiest ;squote:
Hij doet z'n best maar, als ie penisamputatie lekker vindtquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezen
wil je clown worden?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT: Vanwege die Prelude met klapkoplampen (Dat vond ik trouwens een verschrikkelijke vierkante bak)
Allang niet meer hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent bezet (kan uit natuurlijk) en voor Opso is hij te jong, dus dan blijft Willoow over.
Kies geen van de drie, srry.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde aanbieden om je te liefkozen maar hoor net dat je voor willow kiest ;s
Die pic is toch echt een ouwe mazdaquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT: Vanwege die Prelude met klapkoplampen (Dat vond ik trouwens een verschrikkelijke vierkante bak)
kies gwnquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kies geen van de drie, srry.
Okéquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kies geen van de drie, srry.
ik denk dat je prima past in het bassie kostuumquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Word allang als clown gezien in die Twingo dus mission accomplished
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat je prima past in het bassie kostuum
Koos altijd Bulbasaur.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het kiezen van een starterspokemon
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik nu geen aardbeitjes meer
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.
Klopt, de oude 323F is dat inderdaad. Maar ik snap verder even niet wat je hier mee bedoelt. Jij hebt toch ook een 323 gehad zei je? Daar haakte ik op in net.quote:
AHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
ja is ook zoquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het kiezen van een starterspokemon
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
M'n volgende auto gaat weer een Japanner worden.
Die Punto is een erfstuk
Wil ook weer nieuwe auto, die nieuwe Punto's zijn wel nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
Die Punto is een erfstuk
dat moet geen probleem vormen, vermoed ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.
Nissan Skyline/gtrquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
Die Punto is een erfstuk
Waarom heeft JC een ban?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zeker
Ik had een 323, zonder F.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de oude 323F is dat inderdaad. Maar ik snap verder even niet wat je hier mee bedoelt. Jij hebt toch ook een 323 gehad zei je? Daar haakte ik op in net.
Vorig jaar proefrit in een Hyundai gemaakt, heb meteen een hekel aan Aziatische bakkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
Die Punto is een erfstuk
Trusten xoquote:
Alles is voor Braddie, alles is voor Braddiequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
AHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHA
Zal wel te ver zijn gegaan in zijn haat jegens Ronaldo-haters (die ik overigens hartstochtelijk ondersteun)quote:
Oké doei xoquote:
Da's Koreaansquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vorig jaar proefrit in een Hyundai gemaakt, heb meteen een hekel aan Aziatische bakken
Ja, was wel beetje triestig. Mja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel te ver zijn gegaan in zijn haat jegens Ronaldo-haters (die ik overigens hartstochtelijk ondersteun)
*wordtquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.
Omg ik ook boksquote:
Fatsuit aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat moet geen probleem vormen, vermoed ik
Nee, ben wel gek op Mercedes, maar dan word het denk ik iets in de richting van Golf IV of Vquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zeker
Ach ja, rust zal wel wederkeren wanneer Ronaldo en Messi beiden stoppenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was wel beetje triestig. Mja.
Fien is dat ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, is toch ook Aziatisch, gvd lul man poepzak
Golfjes zijn wel leuk maar tweedehands is ook vaak goed misbruikt en een nieuwe kost wel aardig watquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ben wel gek op Mercedes, maar dan word het denk ik iets in de richting van Golf IV of V
Vw :squote:
Zou met me je meetuffen in een keverquote:
Puegot dacht ikquote:
Ja maar dat is denk ik een kwestie van goed zoeken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Golfjes zijn wel leuk maar tweedehands is ook vaak goed misbruikt en een nieuwe kost wel aardig wat
Neequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn ook goede auto's. Heb je ook een petje?
Zou zwoele sombreromuziek draaienquote:
Doe deze danquote:
Dacht meer aan j alvarez ofzoquote:
dit komt dichter in de buurtquote:
Ja die is ook wel okéquote:
Werken, sugarparty, familiebezoek. Hectische shit.quote:
+1 likequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Werken, sugarparty, familiebezoek. Hectische shit.
Heb wel 80 likes op mijn nieuwe pf foto, fijne egoboost.
add me bebe. 81 likes, en niets brengt een moslim en neonazi bij elkaar als een facebook friendshipquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Werken, sugarparty, familiebezoek. Hectische shit.
Heb wel 80 likes op mijn nieuwe pf foto, fijne egoboost.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
add me bebe. 81 likes, en niets brengt een moslim en neonazi bij elkaar als een facebook friendship
brood met pindakaas en volle kwarkquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat heb je vandaag gegeten mortie?
Sexy wat heb je aanquote:
Hoe opwindend is het om je dekbed tegen je penis te voelenquote:
Voel liever jouw dekbedquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe opwindend is het om je dekbed tegen je penis te voelen
Ik vraag dit voor een vriendin
liever jouw dekbedquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
It is time that scientists and other public intellectuals observed that the contest between faith and reason is zero-sum. There is no question but that nominally religious scientists like Francis Collins and Kenneth R. Miller are doing lasting harm to our discourse by the accommodations they have made to religious irrationality.quote:
Nee jij bent al duidelijk genoeg geweest ;squote:
ja, vooral op "onhandige/ongemakkelijk/elk" momentenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het eigk om een pielemuis te hebben like is het soms niet awkward om met boner rond te lopen
zacht, en als ik schurende beweging maak en aan jou denk, dan groeit `iequote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmm komquote:
toe niet srsquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent al duidelijk genoeg geweest ;s
Elk moment zelfs, goede dirty mind hoorquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, vooral op "onhandige/ongemakkelijk/elk" momenten
Jij hebt toch ook niet halve dag een natte poes ;squote:Op donderdag 7 juli 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het eigk om een pielemuis te hebben like is het soms niet awkward om met boner rond te lopen
Ik glibber soms van mijn zadel af tijdens het fietsen, je moest eens weten ;squote:Op donderdag 7 juli 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet halve dag een natte poes ;s
Gebruik je wel eens een kussen om te schuren?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zacht, en als ik schurende beweging maak en aan jou denk, dan groeit `ie
Heyquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik glibber soms van mijn zadel af tijdens het fietsen, je moest eens weten ;s
anorexia nervosaquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn maag heeft midget proporties aangenomen want ben gvd nu al misselijk na 4 pringle chippies![]()
Overal slakkensporen door grunnaquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik glibber soms van mijn zadel af tijdens het fietsen, je moest eens weten ;s
haha hoe is het om een vulva te hebben, niet gek om met een druipende punani rond te lopenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
nee, daar lig ik met mn hoofd opquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gebruik je wel eens een kussen om te schuren?
Ben heartbrokenquote:
Ik lig al, weeniequote:
Is gortdroog daar benedenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:09 schreef Drug het volgende:
[..]
haha hoe is het om een vulva te hebben, niet gek om met een druipende punani rond te lopen
Strooizout is al op en winter is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gemeente moet vaak wegdek ontsoppen
[..]
Ben nijlpaard
Hoiquote:
Jeetje, welk provincie heeft nog een huge zoutvoorraad danquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Strooizout is al op en winter is nog niet eens begonnen
Limburgquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje, welk provincie heeft nog een huge zoutvoorraad dan
nee joh, werkt ook niet meerquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je alweer bf2 gespeeld?
Doe niksquote:
je kunt topic met screenshotje @ https://battlelog.co/forum.php openenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja had verwijderd en nu blijft hij hangen bij update
Ga nu alle aardbeitjes alleen opeten en huilenquote:
voel me so lonelyquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga nu alle aardbeitjes alleen opeten en huilen
echt??quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mongooltjes denken ook vaak aan dezelfde dingen
Ik ookquote:
Wil jij mijn praline zijnquote:
je mag huilen. en als je het fijn vindt kom ik je een keer opzoeken en mag je huilen in mijn armenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik ga vanaf morgen minder uploaden.
Er komt straks nog een keyboard filmpje online, en als ik daarna een keer per dag wat upload vind ik het wel prima. Want het is behoorlijk spammerig, en heb geen zin om daardoor subs kwijt te raken.
Echt een gentleman jijquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:21 schreef Drug het volgende:
[..]
je mag huilen. en als je het fijn vindt kom ik je een keer opzoeken en mag je huilen in mijn armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |