Mwah.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Was toch te verwachten dat portugal ging winnen
Doe liever some sweet home cooking voor jou :$quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:58 schreef Drug het volgende:
[..]
waarom neem jij mij nooit mee uit eten :$
Btje overdatum, groeit er al schimmel op?quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:59 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb nog steeds het condoom dat we bij verzorging kregen op de middelbare.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ok
[..]
Morgen wordt wel wat beter
Dit heb ik overigens gezegd na elke wedstrijd
ftw. Goede ervaringen met Noordhollanders. Zijn tenminste Hollanders.quote:Op woensdag 6 juli 2016 22:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Broeder Hans weet, Noord Holland Masterrace
Ja nou dan is nu dus mijn laatste kansquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent volgend schooljaar geen student meer toch
Toch zijn ook die ooit ergens door hun moeder uitgepoept. Of uitgesneden als er een keizersnede aan te pas moest komen.quote:
RTquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ftw. Goede ervaringen met Noordhollanders. Zijn tenminste Hollanders.
Ik heb als kind de grens niet nauwlettend in de gaten gehouden tbhquote:Op woensdag 6 juli 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is wel redelijk op de grens toch? Geen idee eigenlijk
Je krijgt het alleen aan begin van schooljaar, srry oberquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja nou dan is nu dus mijn laatste kans
Zit niet zo te faken hele tijd, dat is een vrouwentaak ;squote:
De wedstrijd was voor 90% gewoon kut.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij wales speelden er maar twee goed voetbal en Bale deed het niet zo goed vandaag
Ik was gewoon een kutkind hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch zijn ook die ooit ergens door hun moeder uitgepoept. Of uitgesneden als er een keizersnede aan te pas moest komen.
wow zie deze diepe analysequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij wales speelden er maar twee goed voetbal en Bale deed het niet zo goed vandaag
Wil jou wel aardbeitjes voerenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jaa, gewoon ja maar vind aardbeien lekkerder
eh okquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb als kind de grens niet nauwlettend in de gaten gehouden tbh
Zal nooit erger zijn dan de voorgaande saaie wedstrijden.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De wedstrijd was voor 90% gewoon kut.
aight mail ff n e-vite danquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe liever some sweet home cooking voor jou :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |