Ben je moe?quote:
wat doen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Louis van Gaal
Zie het hem nog echt doen ook.
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roestquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peugeot prima wagens, nooit kapot
:'Dquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
ff die lieverd uitlaten zo. Flink rondje lekker los.
vind het een mooie meidquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat meisje zit er echt voor spek en bonen bij, wel sneu
want ze vroeg hetzelfde als de presentator en daar reageerde co niet op
en toen de presentator het vroeg reageerde hij wel
en toen ging dat meisje met haar ring spelen en keek ze heel sip
echt slechte host ben je dan
Wat een raar wijf is het ook.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat meisje zit er echt voor spek en bonen bij, wel sneu
want ze vroeg hetzelfde als de presentator en daar reageerde co niet op
en toen de presentator het vroeg reageerde hij wel
en toen ging dat meisje met haar ring spelen en keek ze heel sip
echt slechte host ben je dan
nee, vaak wordt gezegd van ja die gasten aan tafel zeiden niets of weet ik het, maar presentator is gewoon niet goed genoeg blijktquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is het ook.
Beidequote:
gwn speels, muziek vind ik wel aids ja, maar ze is leuk betrokkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is het ook.
Roest is wel kut ja, mechanisch is het vaak wel in orde maar roestquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roest
Nu rij ik rond in een Fiat Punto, klein maar fijn en heb slechts pech van buitenaf gehad.
Toch mis ik die lage zitting van de mazda, alsof je met je reet over het asfalt schuurt.
Ik zou haar haar doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het trouwens raar om over mensen te praten als in "doen" of "niet doen" maar oke ;s
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het trouwens raar om over mensen te praten als in "doen" of "niet doen" maar oke ;s
doe normaal ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?
Welke wel?quote:
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |