Ben je moe?quote:
wat doen?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Louis van Gaal
Zie het hem nog echt doen ook.
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roestquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Peugeot prima wagens, nooit kapot
:'Dquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
ff die lieverd uitlaten zo. Flink rondje lekker los.
vind het een mooie meidquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat meisje zit er echt voor spek en bonen bij, wel sneu
want ze vroeg hetzelfde als de presentator en daar reageerde co niet op
en toen de presentator het vroeg reageerde hij wel
en toen ging dat meisje met haar ring spelen en keek ze heel sip
echt slechte host ben je dan
Wat een raar wijf is het ook.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
dat meisje zit er echt voor spek en bonen bij, wel sneu
want ze vroeg hetzelfde als de presentator en daar reageerde co niet op
en toen de presentator het vroeg reageerde hij wel
en toen ging dat meisje met haar ring spelen en keek ze heel sip
echt slechte host ben je dan
nee, vaak wordt gezegd van ja die gasten aan tafel zeiden niets of weet ik het, maar presentator is gewoon niet goed genoeg blijktquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is het ook.
Beidequote:
gwn speels, muziek vind ik wel aids ja, maar ze is leuk betrokkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een raar wijf is het ook.
Roest is wel kut ja, mechanisch is het vaak wel in orde maar roestquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roest
Nu rij ik rond in een Fiat Punto, klein maar fijn en heb slechts pech van buitenaf gehad.
Toch mis ik die lage zitting van de mazda, alsof je met je reet over het asfalt schuurt.
Ik zou haar haar doenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het trouwens raar om over mensen te praten als in "doen" of "niet doen" maar oke ;s
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vind het trouwens raar om over mensen te praten als in "doen" of "niet doen" maar oke ;s
doe normaal ;squote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?
Welke wel?quote:
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wie doe je liever, Willoow, Chloro of Opso?
Het is een normale vraagquote:
Mazda 323quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar in een Mazda 323 gereden, m'n eerste auto ook m'n beste auto, redelijk goedkoop in onderhoud. Maarja, roest
Nu rij ik rond in een Fiat Punto, klein maar fijn en heb slechts pech van buitenaf gehad.
Toch mis ik die lage zitting van de mazda, alsof je met je reet over het asfalt schuurt.
Ik was er al hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heb je die seniele gek ook weer.
Te veel Bassie en Adriaan gekekenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mazda 323De 323 F met die klapkoplampen is zó`n mooie wagen om te zien
Ohquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezen
Wat hebben Bassie en Adriaan met de 323F te maken?quote:
Ik vind er geen reet aan.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat hebben Bassie en Adriaan met de 323F te maken?
Ik vind dat model gewoon verschrikkelijk mooi:
[ afbeelding ]
Wilde aanbieden om je te liefkozen maar hoor net dat je voor willow kiest ;squote:
Hij doet z'n best maar, als ie penisamputatie lekker vindtquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat hzaw voor Willoow zou kiezen
wil je clown worden?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT: Vanwege die Prelude met klapkoplampen (Dat vond ik trouwens een verschrikkelijke vierkante bak)
Allang niet meer hoorquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent bezet (kan uit natuurlijk) en voor Opso is hij te jong, dus dan blijft Willoow over.
Kies geen van de drie, srry.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde aanbieden om je te liefkozen maar hoor net dat je voor willow kiest ;s
Die pic is toch echt een ouwe mazdaquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT: Vanwege die Prelude met klapkoplampen (Dat vond ik trouwens een verschrikkelijke vierkante bak)
kies gwnquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kies geen van de drie, srry.
Okéquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kies geen van de drie, srry.
ik denk dat je prima past in het bassie kostuumquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Word allang als clown gezien in die Twingo dus mission accomplished
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat je prima past in het bassie kostuum
Koos altijd Bulbasaur.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het kiezen van een starterspokemon
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik nu geen aardbeitjes meer
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.
Klopt, de oude 323F is dat inderdaad. Maar ik snap verder even niet wat je hier mee bedoelt. Jij hebt toch ook een 323 gehad zei je? Daar haakte ik op in net.quote:
AHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
ja is ook zoquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het kiezen van een starterspokemon
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
M'n volgende auto gaat weer een Japanner worden.
Die Punto is een erfstuk
Wil ook weer nieuwe auto, die nieuwe Punto's zijn wel nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
Die Punto is een erfstuk
dat moet geen probleem vormen, vermoed ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.
Nissan Skyline/gtrquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
Die Punto is een erfstuk
Waarom heeft JC een ban?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zeker
Ik had een 323, zonder F.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de oude 323F is dat inderdaad. Maar ik snap verder even niet wat je hier mee bedoelt. Jij hebt toch ook een 323 gehad zei je? Daar haakte ik op in net.
Vorig jaar proefrit in een Hyundai gemaakt, heb meteen een hekel aan Aziatische bakkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
Die Punto is een erfstuk
Trusten xoquote:
Alles is voor Braddie, alles is voor Braddiequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
AHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHA
Zal wel te ver zijn gegaan in zijn haat jegens Ronaldo-haters (die ik overigens hartstochtelijk ondersteun)quote:
Oké doei xoquote:
Da's Koreaansquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vorig jaar proefrit in een Hyundai gemaakt, heb meteen een hekel aan Aziatische bakken
Ja, was wel beetje triestig. Mja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel te ver zijn gegaan in zijn haat jegens Ronaldo-haters (die ik overigens hartstochtelijk ondersteun)
*wordtquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.
Omg ik ook boksquote:
Fatsuit aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat moet geen probleem vormen, vermoed ik
Nee, ben wel gek op Mercedes, maar dan word het denk ik iets in de richting van Golf IV of Vquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zeker
Ach ja, rust zal wel wederkeren wanneer Ronaldo en Messi beiden stoppenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was wel beetje triestig. Mja.
Fien is dat ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, is toch ook Aziatisch, gvd lul man poepzak
Golfjes zijn wel leuk maar tweedehands is ook vaak goed misbruikt en een nieuwe kost wel aardig watquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ben wel gek op Mercedes, maar dan word het denk ik iets in de richting van Golf IV of V
Vw :squote:
Zou met me je meetuffen in een keverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |