gun je bradley geen rijkdom?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Filmpje niet bekeken, maar Ford Ka's zijn wel wijvenbakkies
Ha ha ha ha De man die ironie nog moet uitvinden. Calimero ben je als je klein bent. Welk kleinigheidje verwijt je me ? Ik ben groot op FOK! Net zoals Ajax groot is. De Calimero's kunnen me niet klein genoeg zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
zodat je kunt tr'en he?
Ga eens van HPLCs account af, Jimmy. Provocateur.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha ha De man die ironie nog moet uitvinden. Calimero ben je als je klein bent. Welk kleinigheidje verwijt je me ? Ik ben groot op FOK! Net zoals Ajax groot is. De Calimero's kunnen me niet klein genoeg zijn.Je lult koek Brother.
Ik neem het altijd op voor de kleintjes. Je leest er over heen. Jouw probleem. Ik blijf het recht hebben daar op te reageren.
quote:
Ik denk dat het aandeel van Renault wel gedaald is, sinds Braddievlogsquote:
Truste popjequote:
Trusten xoquote:
Hersenbloedingquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ha ha ha ha De man die ironie nog moet uitvinden. Calimero ben je als je klein bent. Welk kleinigheidje verwijt je me ? Ik ben groot op FOK! Net zoals Ajax groot is. De Calimero's kunnen me niet klein genoeg zijn.Je lult koek Brother.
Ik neem het altijd op voor de kleintjes. Je leest er over heen. Jouw probleem. Ik blijf het recht hebben daar op te reageren.
quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat is er toch poepiequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
It's not my first time, actually it's nothin new.
But that doesn't make it any easier to get through.
Dat zal de buuf leuk vindenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
ff die lieverd uitlaten zo. Flink rondje lekker los.
Je buurvrouw?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
Geniet ervanquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:14 schreef Kurovski het volgende:
Haha ik was eerder.quote:
Oh okéquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |