Die pic is toch echt een ouwe mazdaquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat hebben Bassie en Adriaan met de 323F te maken?
Ik vind dat model gewoon verschrikkelijk mooi:
[ afbeelding ]
EDIT: Vanwege die Prelude met klapkoplampen (Dat vond ik trouwens een verschrikkelijke vierkante bak)
kies gwnquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kies geen van de drie, srry.
Okéquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kies geen van de drie, srry.
ik denk dat je prima past in het bassie kostuumquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Word allang als clown gezien in die Twingo dus mission accomplished
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik denk dat je prima past in het bassie kostuum
Koos altijd Bulbasaur.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het kiezen van een starterspokemon
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Mag ik nu geen aardbeitjes meer
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.
Klopt, de oude 323F is dat inderdaad. Maar ik snap verder even niet wat je hier mee bedoelt. Jij hebt toch ook een 323 gehad zei je? Daar haakte ik op in net.quote:
AHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
ja is ook zoquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het kiezen van een starterspokemon
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
M'n volgende auto gaat weer een Japanner worden.
Die Punto is een erfstuk
Wil ook weer nieuwe auto, die nieuwe Punto's zijn wel nicequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
M'n volgende auto gaat weer een Japanner worden.
Die Punto is een erfstuk
dat moet geen probleem vormen, vermoed ikquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bassie is gelukkig een paar tonnetjes ronder.
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zekerquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |