Nissan Skyline/gtrquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
M'n volgende auto gaat weer een Japanner worden.
Die Punto is een erfstuk
Waarom heeft JC een ban?quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zeker
Ik had een 323, zonder F.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, de oude 323F is dat inderdaad. Maar ik snap verder even niet wat je hier mee bedoelt. Jij hebt toch ook een 323 gehad zei je? Daar haakte ik op in net.
Vorig jaar proefrit in een Hyundai gemaakt, heb meteen een hekel aan Aziatische bakkenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Remqo het volgende:
M'n volgende auto gaat weer een Japanner worden.
Die Punto is een erfstuk
Trusten xoquote:
Alles is voor Braddie, alles is voor Braddiequote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
AHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHAAHAHAHAHHHAHAHA
Zal wel te ver zijn gegaan in zijn haat jegens Ronaldo-haters (die ik overigens hartstochtelijk ondersteun)quote:
Oké doei xoquote:
Da's Koreaansquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vorig jaar proefrit in een Hyundai gemaakt, heb meteen een hekel aan Aziatische bakken
Ja, was wel beetje triestig. Mja.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel te ver zijn gegaan in zijn haat jegens Ronaldo-haters (die ik overigens hartstochtelijk ondersteun)
*wordtquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mijn volgende auto (Want die gaat er wel komen) Word een duitser.
Omg ik ook boksquote:
Fatsuit aantrekken.quote:Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat moet geen probleem vormen, vermoed ik
Nee, ben wel gek op Mercedes, maar dan word het denk ik iets in de richting van Golf IV of Vquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo'n afgeragde Turkenmercedes zeker
Ach ja, rust zal wel wederkeren wanneer Ronaldo en Messi beiden stoppenquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, was wel beetje triestig. Mja.
Fien is dat ookquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, is toch ook Aziatisch, gvd lul man poepzak
Golfjes zijn wel leuk maar tweedehands is ook vaak goed misbruikt en een nieuwe kost wel aardig watquote:Op woensdag 6 juli 2016 23:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ben wel gek op Mercedes, maar dan word het denk ik iets in de richting van Golf IV of V
Vw :squote:
Zou met me je meetuffen in een keverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |