Hoe opwindend is het om je dekbed tegen je penis te voelenquote:
Voel liever jouw dekbedquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe opwindend is het om je dekbed tegen je penis te voelen
Ik vraag dit voor een vriendin
liever jouw dekbedquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
It is time that scientists and other public intellectuals observed that the contest between faith and reason is zero-sum. There is no question but that nominally religious scientists like Francis Collins and Kenneth R. Miller are doing lasting harm to our discourse by the accommodations they have made to religious irrationality.quote:
Nee jij bent al duidelijk genoeg geweest ;squote:
ja, vooral op "onhandige/ongemakkelijk/elk" momentenquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het eigk om een pielemuis te hebben like is het soms niet awkward om met boner rond te lopen
zacht, en als ik schurende beweging maak en aan jou denk, dan groeit `iequote:Op donderdag 7 juli 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmmm komquote:
toe niet srsquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee jij bent al duidelijk genoeg geweest ;s
Elk moment zelfs, goede dirty mind hoorquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, vooral op "onhandige/ongemakkelijk/elk" momenten
Jij hebt toch ook niet halve dag een natte poes ;squote:Op donderdag 7 juli 2016 00:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoe is het eigk om een pielemuis te hebben like is het soms niet awkward om met boner rond te lopen
Ik glibber soms van mijn zadel af tijdens het fietsen, je moest eens weten ;squote:Op donderdag 7 juli 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet halve dag een natte poes ;s
Gebruik je wel eens een kussen om te schuren?quote:Op donderdag 7 juli 2016 00:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zacht, en als ik schurende beweging maak en aan jou denk, dan groeit `ie
Heyquote:Op donderdag 7 juli 2016 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik glibber soms van mijn zadel af tijdens het fietsen, je moest eens weten ;s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |