Waarom?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik drink vies veel groene ijsthee nu.
oh wou net vragen om koffie te gaan drinkenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik drink vies veel groene ijsthee nu.
Nee daar heb ik vanmorgen al 3 bakkies van op.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh wou net vragen om koffie te gaan drinken
Hoe dat zo opeensquote:Op zondag 3 juli 2016 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wow! Had ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?
Ik vroeg wanneer ze wilde trouwen, maar zij wilt liever met Noel trouwen zei ze.quote:
Hier een paar ideetjesquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
Ik maak broodjes hamburger aussie stijl.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 16:45 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak een salade met aardappelen, ijsbergsla, zilverui, doperwten, augurk, ui, room, mayo en schouderham.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak vegetarische bami met cashewnoten.
Oh en cherrytomaten zijn in de aanbieding bij Lidl. 50 cent voor een bakje half pond.
Lag net eerste, moet nog wel pitstop doen. Zal dus wel meer terugvallen helaas.quote:
Ah damn jammer.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lag net eerste, moet nog wel pitstop doen. Zal dus wel meer terugvallen helaas.
Spareribs bestellenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
omdat?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, echt trouw ben jij van nature al niet
lolzquote:Op zondag 3 juli 2016 15:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee, echt trouw ben jij van nature al niet
Gefeli Chaiquote:Op zondag 3 juli 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
Wij vieren dit jaar ons wollen jubileum.Walgelijk dat dat alleen voorbehouden zou zijn aan mensen die in de echt verbonden zijn, alsof dat tegenwoordig nog meer waard is, wat een onzin.
Jeetje.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Huwelijksverjaardag
Gefeliciteerdquote:Op zondag 3 juli 2016 15:30 schreef Chai het volgende:
Wij vieren dit jaar ons wollen jubileum.Walgelijk dat dat alleen voorbehouden zou zijn aan mensen die in de echt verbonden zijn, alsof dat tegenwoordig nog meer waard is, wat een onzin.
Had hem al gezien jaquote:Op zondag 3 juli 2016 15:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/SPORTbible/videos/1999476206864568/
okquote:Op zondag 3 juli 2016 15:33 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een hele paragraaf van mijn scriptie geschreven.
Ben er nu wel weer klaar mee ook
Jouw deadline was toch al geweest?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:33 schreef Oberkullie het volgende:
Ik heb een hele paragraaf van mijn scriptie geschreven.
Ben er nu wel weer klaar mee ook
Top 3 finish dus ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Nou mag ookAls hij maar op het podium staat!
Reed gewoon goede race. Hielp ook wel mee dat Vettel en Alonso uitvielen maar alsnog puike race.quote:
O nicequote:Op zondag 3 juli 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed gewoon goede race. Hielp ook wel mee dat Vettel en Alonso uitvielen maar alsnog puike race.
Maxgod.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu al sportman van het jaar 2016.
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht bij mezelf laat ik over 3-4 weekjes even een paar dagen naar Frankrijk gaan, hotelletje pakken of iets in die richting.
Het traject Lille - Paris - Bordeaux - Spaanse grens (A1-A10-A63) kost ¤ 70,30
Het traject Lille - Paris - Lyon - Nice (A1/A2-A6-A7-A8) kost ¤ 98,50
Het traject Luxemburg - Spaanse grens (A31-A6-A7-A9) kost ¤ 70,40
Het traject Luxemburg - Nice (A31-A6-A7-A8) kost ¤ 71,80
Dat zijn de prijzen voor de peage (Voor die tolwegen daar) Wat duur joh...
Veel plezier.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
Het is mooi weer, dus even een rondje skaten.
Grote verschillen hoor. Hier al de hele dag stralend weer.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ja hoor.
Ik sta met mijn luie reet op om naar de winkel te gaan.. gaat het regenen.
En al die tijd komt hij dan niet op FOK!quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.
Win win situatie dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En al die tijd komt hij dan niet op FOK!
Mja, dan liever door die dorpjes heen, volgens mij is dat ook een optie op m`n navigatie "Tolwegen vermijden"quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.
Zie je wel wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot aan Zuid - Frankrijk maar 2x tanken? Denk niet dat je dat gaat redden hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mja, dan liever door die dorpjes heen, volgens mij is dat ook een optie op m`n navigatie "Tolwegen vermijden"
Want ik zie het niet zitten om én 2x een volle tank te betalen (heen>terug) Én m`n overnachtingen daar + nog bijkomende kosten voor een tolweg a wat zal het gemiddelde zijn, euro of 50?
Klopt wel ja. Heb het beide vaak genoeg gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me mooier dan alleen maar snelweg zien.
geregistreerd op: dinsdag 28 juni 2016 @ 08:04quote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef Wexler het volgende:
[..]
Gegroet mevr. Chai, u heeft het over een nieuw account, waar doelt u daarmee op?
Ik rij altijd graag binnendoor.quote:
Ik zou gewoon een mooie binnendoor route nemen i.p.v de snelweg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij altijd graag binnendoor.
Als ik alleen in de auto zit ga ik vaak binnendoor. Lekker door van die kleine dorpjes rijden, afgelegen. Heerlijk.
Ik ging 4 maanden terug naar Geldrop toe, en ik wilde binnendoor, zie je wat van Nederland. Maar er zat een maatje bij mij in de auto en die begon te zeuren dat hij dat onzin vind want het kostte meer brandstofJa, en?
Moet ik toch zelf weten?
Uiteindelijk maar de snelweg gepakt.
Nederland is geen reet aan om te rijden.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij altijd graag binnendoor.
Als ik alleen in de auto zit ga ik vaak binnendoor. Lekker door van die kleine dorpjes rijden, afgelegen. Heerlijk.
Ik ging 4 maanden terug naar Geldrop toe, en ik wilde binnendoor, zie je wat van Nederland. Maar er zat een maatje bij mij in de auto en die begon te zeuren dat hij dat onzin vind want het kostte meer brandstofJa, en?
Moet ik toch zelf weten?
Uiteindelijk maar de snelweg gepakt.
Lekker generaliserend weer. Ja het groene hart is behoorlijk saai idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland is geen reet aan om te rijden.
Hilversum > Marseille red ik met 2 keer tanken, heb ik nog brandstof over ookquote:Op zondag 3 juli 2016 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot aan Zuid - Frankrijk maar 2x tanken? Denk niet dat je dat gaat redden hoor.
Veluwequote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland is geen reet aan om te rijden.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Ja het groene hart is behoorlijk saai idd.
Ja ik vind het echt niet leuk. Ben ook overal wel te vaak geweest denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Ja het groene hart is behoorlijk saai idd.
Hm, ik dacht aan 3x tanken. Maar oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hilversum > Marseille red ik met 2 keer tanken, heb ik nog brandstof over ook
Precies, veel toffer dan die saaie snelweg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een mooie binnendoor route nemen i.p.v de snelweg.
Na de etnische zuiveringen van 2014 zijn er heel wat oude users terug gegaan onder een nieuw account.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef Wexler het volgende:
[..]
Na de etnische zuiveringen van 2014 zijn er heel wat oude users terug gegaan onder een nieuw account.
Zoek jij ruzie ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe je wijs dan he ,achter je schermpje
Denk srs dat er nog zat mooie plekjes zijn die jij niet kent, maar die liggen wel minder langs de grote wegen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt niet leuk. Ben ook overal wel te vaak geweest denk ik.
Bij 120 doe ik 1:16,7quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hm, ik dacht aan 3x tanken. Maar oke.
omdat?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Wexler het volgende:
[..]
Jij bent er in mindere mate en voorbeeld van.
En anders heb je altijd nog de leuke kleine dorpjes in Nederland, zo was ik een paar jaar terug in Lange Zwaag in Friesland. Klein dorpje maar heel erg sfeervol, leuk om s'avonds doorheen te lopen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk srs dat er nog zat mooie plekjes zijn die jij niet kent, maar die liggen wel minder langs de grote wegen.
Kwam voor mijn vorig werkgever overal in Nederland. Kwam echt op de gekste plekken. Heb veel wel gezien hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk srs dat er nog zat mooie plekjes zijn die jij niet kent, maar die liggen wel minder langs de grote wegen.
Ik heb geen vorig account, Ashquote:Op zondag 3 juli 2016 15:51 schreef Wexler het volgende:
[..]
Generatie die terugging na de etnische zuiveringen maar wel onder je vorige account.
Zuinig.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij 120 doe ik 1:16,7
Bij 100 doe ik 1:18,5
Tank is 40 liter dus dat is bij 120, 668 kilometer.
En dat is bij 100, 740 kilometer.
Moet zeker te doen zijn. Zelfs met files ingecalculeerd hoef ik maar 2x te tanken (Al zal ik dan wel direct in Marseille voor een 3e keer moeten tanken, maar tot aan Marseille haal ik wel)
Dat bedoel ik maar wut about AnneFrank?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit is m'n originele account, zat hier ook niet met een kloon tijdens m'n ban dus ja
Anne_Frank en Wilma_Nanninga waren voor de l0lz. Een lolletje dat niet zo lang duurde maar tochquote:
Watquote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
Ook echt gewoon weer een nieuwe kutaccount maken en dan een naam pakken uit je kutserie waar je jezelf op aftrekt waardoor je meteen te herkennen bent.
Twingo hequote:
Wexler is geen personage uit The Wire?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
Ook echt gewoon weer een nieuwe kutaccount maken en dan een naam pakken uit je kutserie waar je jezelf op aftrekt waardoor je meteen te herkennen bent.
Vanaf daar naar Den Haag red ik echt niet op 1 tank.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Twingo he
Ik heb hem toen ik vanuit Dusseldorf terug naar huis reed op 1:21,6 gekregen
80-85 rijden op de snelwegEr was dichte mist en behoorlijk harde regen, en het was kwart voor 5 s'nachts dus besloot om gewoon erg rustig aan te doen, was toch niemand op de weg, en toen was dat het verbruik. Had echt zoiets van, que?
True, die man heeft een heleboel goede muziek gemaakt. "Dit is wat ik wil" Is een top plaat. Hazes doet Blues.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn teveel nummers voor een top 6 van hem.
Yep.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
True, die man heeft een heleboel goede muziek gemaakt. "Dit is wat ik wil" Is een top plaat. Hazes doet Blues.
Dat is 248 kilometer man.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf daar naar Den Haag red ik echt niet op 1 tank.
vraag het hem?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
Kia cee'dquote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is 248 kilometer man.
Rij je in een Bugatti Veyron of zo?
Zelfs iets als een Audi R8 haalt dat nog wel op een tank.
Ligt aan je KM stand.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Dat zie je nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
ja euhh, en wanneer dat ding toch laatste onderhouds ding heeft gehad? heb 'm jaar geleden gekocht, misschien kreeg ie toen wel onderhoud tochquote:
Huh, wat rij jij voor auto dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik haal meer dan 250 km niet op één tank.
oh wacht, ik heb dan ook twee tanks hooooooo.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik haal meer dan 250 km niet op één tank.
oh wacht, ik heb dan ook twee tanks hooooooo.
Kim Wexler is een BCS referentiequote:
Neem aan dat je jaarlijks wel een apk beurtje doet?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja euhh, en wanneer dat ding toch laatste onderhouds ding heeft gehad? heb 'm jaar geleden gekocht, misschien kreeg ie toen wel onderhoud toch
Precies.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik koop altijd een andere als de grote beurt eraan komt
Yep.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies.
Voor mijn Twingo is een kleine beurt 15,000 kilometer en een grote beurt 30,000 kilometer.
Met andere woorden, bij 176,000 kilometer komt er een kleine beurt, en bij 191,000 een grote.
Luister je wel naar wat ik zeg?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem aan dat je jaarlijks wel een apk beurtje doet?
Vaak zeggen ze het dan ook wel.
ik rij op gas he. weeniequote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oh ja, nvm
Maar dan nog, 250 kilometer niet op een tank halen
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenquote:
:") je hebt geen idee waar je hebt over hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenDat is dus minimaal 500 kilometer op 1 tank..
oh overheen gelezen. Sorry stadsgenoot.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Luister je wel naar wat ik zeg?
Ik zeg dat ik hem een jaar geleden heb gekocht, dus nee ik heb nog geen APK gedaan want zoals je misschien wel kunt lezen twijfel ik over grote beurt auto en daar zit APK bij in?![]()
goed, bedanktquote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh overheen gelezen. Sorry stadsgenoot.
Dat is mogelijk maar is eveneens gewoon naam, ken die Kim verder niet want woon pas een aantal jaar in NL, woonde hiervoor in Omaha.quote:
tis geen volkswagen zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zyklon b in die waggie en goaaaaaan
Ja maar zelfs dan nog.quote:
Nee, nu lul je uit je nek. O-N-M-O-G-E-L-I-J-Kquote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenDat is dus minimaal 500 kilometer op 1 tank..
nogmaals, je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan nog.
Gas wil niet zeggen dat je auto opeens 1:4 gaat lopen
Zelfs met een gastankje van 20 liter hoor jij die 250 kilometer nog te halen
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Een NORMALE spark dus 1 die NIET op LPG rijd heeft een gemiddeld verbruik van 1:13,6. Tank daarvan is een kleine 40-50 liter.. Dus vandaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
:") je hebt geen idee waar je hebt over hebt
Het is wel goed met je Luitenant Ash .quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Dat is mogelijk maar is eveneens gewoon naam, ken die Kim verder niet want woon pas een aantal jaar in NL, woonde hiervoor in Omaha.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een NORMALE spark dus 1 die NIET op LPG rijd heeft een gemiddeld verbruik van 1:13,6. Tank daarvan is een kleine 40-50 liter.. Dus vandaar.
Ik lees nu inderdaad dat op Gas het verbruik behoorlijk kan dalen, dat wist ik niet..
Ben je niet goed?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nu lul je uit je nek. O-N-M-O-G-E-L-I-J-K
Ja, dat is wel te zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, mijn benenwagen doet 450:1
450 meter per 1 pauze.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja we hebben het hier toch over MIJN AUTO en NIET OVER EEN NORMALE SPARK
even in caps, schijnbaar is dat de manier van praten.
Maar excuses, LPG is inderdaad drastisch onzuiniger dan benzine.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Bradge wtf, we hadden het over mijn auto. Niet over sparks in het algemene, wil je bij het onderwerp blijven
Pas vanaf 15.000 km per jaar is gas zuiniger dan benzinequote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar excuses, LPG is inderdaad drastisch onzuiniger dan benzine.
Maar ik had niet verwacht dat het zo onzuinig zou zijn.
je haalt het amper tot de koelkastquote:Op zondag 3 juli 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, mijn benenwagen doet 450:1
450 meter per 1 pauze.
Dit soort uitspraken doen terwijl je niet weet waar de auto op loopt en andere achtergrondinformatie.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oh ja, nvm
Maar dan nog, 250 kilometer niet op een tank halen
Ik zag de edit.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pas vanaf 15.000 km per jaar is gas zuiniger dan benzine
Mijn auto loopt niet. Rij op zonnebloemolie.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doen terwijl je niet weet waar de auto op loopt en andere achtergrondinformatie.
Gewoon gaan man, kan jou het schelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Kurovski het volgende:
Nou dat skaten is niks vandaag. Hele balans zoek na de drank van gisteren en het fietspad ligt vol takjes na de wind van de laatste dagen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Kurovski het volgende:
Nou dat skaten is niks vandaag. Hele balans zoek na de drank van gisteren en het fietspad ligt vol takjes na de wind van de laatste dagen.
Je hebt niet van je garage te horen gekregen bij hoeveel km of welke datum je terug moet?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ah okequote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iemand hoorde zeggen dinsdag suikerfeest?
Frietkargeur achter je wagen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn auto loopt niet. Rij op zonnebloemolie.
Nou ik ben alweer terug.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, kan jou het schelen.
Geen idee, k haal het. Genoeg mensen die het niet halen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zag de edit.
Maar 15.000 km per jaar dat is een vrij laag omslagpunt of ligt dat aan mij ?
Niet dat ik zo weet.. maar ik denk dat het wel ergens staat. Of op papiertje waar ik hem kocht of misschien heeft auto wel gewoon onderhoudsboekjequote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt niet van je garage te horen gekregen bij hoeveel km of welke datum je terug moet?
Ja klopt, ben jij ook wel erg goed in.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja we hebben het hier toch over MIJN AUTO en NIET OVER EEN NORMALE SPARK
even in caps, schijnbaar is dat de manier van praten.
mijn EGR klep was ineens kapot twee weken voor garantie afliepquote:Op zondag 3 juli 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste APK was ik slechts 60 euro kwijt.
Nice.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn EGR klep was ineens kapot twee weken voor garantie afliep
bam, reparatie van 400 euro vergoed krijgen pffieeeuww![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ging niet zo lekker. Morgen maar weer proberen.
Is compliment?quote:
ja, is alleen wel weer zoiets kapot denk ikquote:
auw.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is compliment?
[..]
ja, is alleen wel weer zoiets kapot denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |