Ja, dat is wel te zien.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, mijn benenwagen doet 450:1
450 meter per 1 pauze.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja we hebben het hier toch over MIJN AUTO en NIET OVER EEN NORMALE SPARK
even in caps, schijnbaar is dat de manier van praten.
Maar excuses, LPG is inderdaad drastisch onzuiniger dan benzine.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Crack_ het volgende:
Bradge wtf, we hadden het over mijn auto. Niet over sparks in het algemene, wil je bij het onderwerp blijven
Pas vanaf 15.000 km per jaar is gas zuiniger dan benzinequote:Op zondag 3 juli 2016 16:07 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maar excuses, LPG is inderdaad drastisch onzuiniger dan benzine.
Maar ik had niet verwacht dat het zo onzuinig zou zijn.
je haalt het amper tot de koelkastquote:Op zondag 3 juli 2016 16:06 schreef Mister-Bradge het volgende:
Maar goed, mijn benenwagen doet 450:1
450 meter per 1 pauze.
Dit soort uitspraken doen terwijl je niet weet waar de auto op loopt en andere achtergrondinformatie.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oh ja, nvm
Maar dan nog, 250 kilometer niet op een tank halen
Ik zag de edit.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pas vanaf 15.000 km per jaar is gas zuiniger dan benzine
Mijn auto loopt niet. Rij op zonnebloemolie.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken doen terwijl je niet weet waar de auto op loopt en andere achtergrondinformatie.
Gewoon gaan man, kan jou het schelen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Kurovski het volgende:
Nou dat skaten is niks vandaag. Hele balans zoek na de drank van gisteren en het fietspad ligt vol takjes na de wind van de laatste dagen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Kurovski het volgende:
Nou dat skaten is niks vandaag. Hele balans zoek na de drank van gisteren en het fietspad ligt vol takjes na de wind van de laatste dagen.
Je hebt niet van je garage te horen gekregen bij hoeveel km of welke datum je terug moet?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
Ah okequote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik iemand hoorde zeggen dinsdag suikerfeest?
Frietkargeur achter je wagen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn auto loopt niet. Rij op zonnebloemolie.
Nou ik ben alweer terug.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon gaan man, kan jou het schelen.
Geen idee, k haal het. Genoeg mensen die het niet halen.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zag de edit.
Maar 15.000 km per jaar dat is een vrij laag omslagpunt of ligt dat aan mij ?
Niet dat ik zo weet.. maar ik denk dat het wel ergens staat. Of op papiertje waar ik hem kocht of misschien heeft auto wel gewoon onderhoudsboekjequote:Op zondag 3 juli 2016 16:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt niet van je garage te horen gekregen bij hoeveel km of welke datum je terug moet?
Ja klopt, ben jij ook wel erg goed in.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja we hebben het hier toch over MIJN AUTO en NIET OVER EEN NORMALE SPARK
even in caps, schijnbaar is dat de manier van praten.
mijn EGR klep was ineens kapot twee weken voor garantie afliepquote:Op zondag 3 juli 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laatste APK was ik slechts 60 euro kwijt.
Nice.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mijn EGR klep was ineens kapot twee weken voor garantie afliep
bam, reparatie van 400 euro vergoed krijgen pffieeeuww![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:13 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee, ging niet zo lekker. Morgen maar weer proberen.
Is compliment?quote:
ja, is alleen wel weer zoiets kapot denk ikquote:
auw.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is compliment?
[..]
ja, is alleen wel weer zoiets kapot denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |