Dat zie je nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
ja euhh, en wanneer dat ding toch laatste onderhouds ding heeft gehad? heb 'm jaar geleden gekocht, misschien kreeg ie toen wel onderhoud tochquote:
Huh, wat rij jij voor auto dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik haal meer dan 250 km niet op één tank.
oh wacht, ik heb dan ook twee tanks hooooooo.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik haal meer dan 250 km niet op één tank.
oh wacht, ik heb dan ook twee tanks hooooooo.
Kim Wexler is een BCS referentiequote:
Neem aan dat je jaarlijks wel een apk beurtje doet?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja euhh, en wanneer dat ding toch laatste onderhouds ding heeft gehad? heb 'm jaar geleden gekocht, misschien kreeg ie toen wel onderhoud toch
Precies.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik koop altijd een andere als de grote beurt eraan komt
Yep.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Precies.
Voor mijn Twingo is een kleine beurt 15,000 kilometer en een grote beurt 30,000 kilometer.
Met andere woorden, bij 176,000 kilometer komt er een kleine beurt, en bij 191,000 een grote.
Luister je wel naar wat ik zeg?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem aan dat je jaarlijks wel een apk beurtje doet?
Vaak zeggen ze het dan ook wel.
ik rij op gas he. weeniequote:Op zondag 3 juli 2016 16:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
oh ja, nvm
Maar dan nog, 250 kilometer niet op een tank halen
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenquote:
:") je hebt geen idee waar je hebt over hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenDat is dus minimaal 500 kilometer op 1 tank..
oh overheen gelezen. Sorry stadsgenoot.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Luister je wel naar wat ik zeg?
Ik zeg dat ik hem een jaar geleden heb gekocht, dus nee ik heb nog geen APK gedaan want zoals je misschien wel kunt lezen twijfel ik over grote beurt auto en daar zit APK bij in?![]()
goed, bedanktquote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oh overheen gelezen. Sorry stadsgenoot.
Dat is mogelijk maar is eveneens gewoon naam, ken die Kim verder niet want woon pas een aantal jaar in NL, woonde hiervoor in Omaha.quote:
tis geen volkswagen zeg.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
beetje zyklon b in die waggie en goaaaaaan
Ja maar zelfs dan nog.quote:
Nee, nu lul je uit je nek. O-N-M-O-G-E-L-I-J-Kquote:Op zondag 3 juli 2016 16:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een Spark hoort echt zonder moeite 1:15 te kunnen halenDat is dus minimaal 500 kilometer op 1 tank..
nogmaals, je weet echt niet waar je het over hebtquote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja maar zelfs dan nog.
Gas wil niet zeggen dat je auto opeens 1:4 gaat lopen
Zelfs met een gastankje van 20 liter hoor jij die 250 kilometer nog te halen
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
Een NORMALE spark dus 1 die NIET op LPG rijd heeft een gemiddeld verbruik van 1:13,6. Tank daarvan is een kleine 40-50 liter.. Dus vandaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
:") je hebt geen idee waar je hebt over hebt
Het is wel goed met je Luitenant Ash .quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef Wexler het volgende:
[..]
Dat is mogelijk maar is eveneens gewoon naam, ken die Kim verder niet want woon pas een aantal jaar in NL, woonde hiervoor in Omaha.
quote:Op zondag 3 juli 2016 16:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een NORMALE spark dus 1 die NIET op LPG rijd heeft een gemiddeld verbruik van 1:13,6. Tank daarvan is een kleine 40-50 liter.. Dus vandaar.
Ik lees nu inderdaad dat op Gas het verbruik behoorlijk kan dalen, dat wist ik niet..
Ben je niet goed?quote:Op zondag 3 juli 2016 16:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, nu lul je uit je nek. O-N-M-O-G-E-L-I-J-K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |