Haha wowquote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd net zo lang kwaad naar kinderen in de snackbar tot ze geïntimideerd de Donald Duck neerleggen en dan gris ik hem van het kleine plastic blauwe tafeltje met blokken.
Je hebt toch wel ook een abonnement op de Donald Duck?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd net zo lang kwaad naar kinderen in de snackbar tot ze geïntimideerd de Donald Duck neerleggen en dan gris ik hem van het kleine plastic blauwe tafeltje met blokken.
Begrijpelijk, fucking harde struggles altijd bij de kapper.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat ik het toch alleen bijwerken hoor.
Als je eenmaal gel of wax erin hebt dan krijg je het toch niet zo als op de foto's.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk, fucking harde struggles altijd bij de kapper.Nieuw kapsel uitkiezen is echt een drama.
Mijn moeder zit zelf altijd voortdurend te gniffelen om domme filmpjes of plaatjes op facebook.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n ma vraagt wel eens waarom ik lach achter m'n laptop
Zoiets alleen kijk ik nóg meer gayquote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dit niet helemaal visualiseren.
Je dinnetje?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Zosk het volgende:
Ik heb altijd een grote bek thuis dat ik iets nieuws ga proberen, eenmaal thuis is ze weer de laatste die lacht.
Hahaha ik zit ook soms echt overdreven te lachen hier, dan kijken collega's me raar aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n ma vraagt wel eens waarom ik lach achter m'n laptop
Hahaha heerlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder zit zelf altijd voortdurend te gniffelen om domme filmpjes of plaatjes op facebook.
Hahaha nee dat lukt nooit, heb in de afgelopen 6 maanden echt 10 verschillende producten gekocht.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je eenmaal gel of wax erin hebt dan krijg je het toch niet zo als op de foto's.
Oh, ik dacht zo'n onverzorgd kapsel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoiets alleen kijk ik nóg meer gay
[ afbeelding ]
Je bent wat je eetquote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Noem eens paar leuke namen voor interventie die kinderen stimuleert groente en fruit te eten op school?
Sowieso niet inderdaad, poesjes zijn altijd de baas.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha
jij hebt de broek niet aan thuis
ohoh
jij weetquote:Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso niet inderdaad, poesjes zijn altijd de baas.
ik dacht chewbaccaquote:
Je bent toch wel oud genoeg om je niets meer van je moeder aan te trekken?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Zosk het volgende:
Ik heb altijd een grote bek thuis dat ik iets nieuws ga proberen, eenmaal thuis is ze weer de laatste die lacht.
Gel van Schwarzkopf en wax van Murray's. Moet af en toe kunnen switchen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha nee dat lukt nooit, heb in de afgelopen 6 maanden echt 10 verschillende producten gekocht.
Heb nu de blauwe reuzel, die is echt baas.
Kankerdikke komkommer.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Noem eens paar leuke namen voor interventie die kinderen stimuleert groente en fruit te eten op school?
en daardoor zouden ze meer groente moeten eten?quote:
Nee, komkommer is juist goed tegen kanker dus dan kankerdikke komkommer is niet logischquote:
Zo kun je het ook nog interpreteren inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent toch wel oud genoeg om je niets meer van je moeder aan te trekken?
Gel kan ik niets meer mee, te dik en te lang haar. Voor normale wax ook veel te dik.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Gel van Schwarzkopf en wax van Murray's. Moet af en toe kunnen switchen.
Doet 'ie ook. Heb bewijs.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam doordat iemand zei dat je ICT deed.
Wat gebruik je dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gel kan ik niets meer mee, te dik en te lang haar. Voor normale wax ook veel te dik.
Dat is nog niet per definitie kut.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam doordat iemand zei dat je ICT deed.
Kun je toch laten uitdunnen. Moet ik ook elke keer, anders heb ik haar als stro.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gel kan ik niets meer mee, te dik en te lang haar. Voor normale wax ook veel te dik.
een komkommer is een groene staad met water zit bijzonder weinig in.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, komkommer is juist goed tegen kanker dus dan kankerdikke komkommer is niet logisch
Nee, dat weet ik wel. Maar wist niet wat een undercut was.quote:
Holy shit.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel. Maar wist niet wat een undercut was.
Dacht gewoon lang haar tot op je schouders.
en zeker weten geen kankerquote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
een komkommer is een groene staad met water zit bijzonder weinig in.
Komkommers die gekweekt zijn op volle grond zijn wel lekker.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
een komkommer is een groene staad met water zit bijzonder weinig in.
Ja doe ik ook iedere keer als ik ga, laat het al heel lang niet korter knippen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je toch laten uitdunnen. Moet ik ook elke keer, anders heb ik haar als stro.
Lui wezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja doe ik ook iedere keer als ik ga, laat het al heel lang niet korter knippen.
Ik bedoel dus dat ik wel ga maar alleen laat uitdunnen.quote:
Oh, op die fiets. Ik wil vanavond alles een stuk korter. Met de zon groeit het te snel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik wel ga maar alleen laat uitdunnen.Alleen zijkanten korter.
Ja dan groeit het nóg sneller inderdaad, ik gebruik dat dan ook altijd als excuus om minder buiten te komen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ik wil vanavond alles een stuk korter. Met de zon groeit het te snel.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor ineens mijn broertje tegen zijn iPad; "Zet wekker om kwart over twee", "Je wekker is gezet om 14:15" raap me op
Ik niet, maar kan niets met lang haar. Dan krijg ik er slag in.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan groeit het nóg sneller inderdaad, ik gebruik dat dan ook altijd als excuus om minder buiten te komen.
Hahahaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van m'n persoonlijkheid.
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor ineens mijn broertje tegen zijn iPad; "Zet wekker om kwart over twee", "Je wekker is gezet om 14:15" raap me op
Ik ook als het opdroogt na het douchen, dus altijd kammen na het douchen en snel iets erin.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan niets met lang haar. Dan krijg ik er slag in.
werkt prima dus..quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Moet inderdaad een beetje vochtig zijn, anders is het te stug ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook als het opdroogt na het douchen, dus altijd kammen na het douchen en snel iets erin.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan niets met lang haar. Dan krijg ik er slag in.
Ff boze dm sturen brbquote:Op maandag 13 juni 2016 13:38 schreef Fylax het volgende:
Hanzehogeschool
NWS / Vondelingenluiken; strafbaar of een uitkomst?
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet inderdaad een beetje vochtig zijn, anders is het te stug ja.
Dan mag het hipster?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind het echt klote hoor.Is alleen goed voor festivals, dan is dat tof.
Niet hipster, maar dan kicken ze er wel op als het onder je petje uitkomt of gewoon wild zit ja.quote:
jaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent toch tussen de 16 en 22 jaar?
gewoon, wat mijn mamma voor mij kooktquote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak vegetarische bami met cashewnoten.
Oh en cherrytomaten zijn in de aanbieding bij Lidl. 50 cent voor een bakje half pond.
Auberginesoep, gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
Oh en cherrytomaten zijn in de aanbieding bij Lidl. 50 cent voor een bakje half pond.
Oke ik kom bij jou etenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Auberginesoep, gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.
Gewoon mie dus. 'Ba' betekent vlees.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:43 schreef Kurovski het volgende:
Altijd relax als er voor je gekookt wordt. Ik ben uitgenodigd deze week bij thaise vrouwen. Wordt weer godenvoer, vooral als die mama er ook is.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon, wat mijn mamma voor mij kookt
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
bami zonder vlees
Doe normaal Niels
Sowieso vegetarisch
lkkr nkn drquote:Op maandag 13 juni 2016 13:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Altijd relax als er voor je gekookt wordt. Ik ben uitgenodigd deze week bij thaise vrouwen. Wordt weer godenvoer, vooral als die mama er ook is.
Ik heb direct vieze gedachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Altijd relax als er voor je gekookt wordt. Ik ben uitgenodigd deze week bij thaise vrouwen. Wordt weer godenvoer, vooral als die mama er ook is.
rtquote:Op maandag 13 juni 2016 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
bami zonder vlees
Doe normaal Niels
Sowieso vegetarisch
Klinkt goed. Ook maar weer 'ns doen iets met schnitzel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Auberginesoep, gebakken aardappelen, sperziebonen met spekjes en schnitzel.
Ben lang geleden gestorvenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
een dag geen vlees is een dag niet geleefd
was het een mooie uitvaart?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
een dag geen vlees is een dag niet geleefd
Ik vind mezelf nog wel levendig, maar volgens zijn definitie dood tochquote:
Mocht even duren.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kreeg ik later ook door bij die tongpiercing.
Heb ik niks meequote:Op maandag 13 juni 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom ben je niet down met die moderne technologie dan
Echt vies die vent, ook tijdens die wedstrijd ff hand in zijn reet en daarna eraan ruiken en in andere pot eerder ook lekker in neus pulken en opetenquote:
Ik had het over jou eigenlijk, maar verder ook wel eens.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe haar gezicht eruit ziet.
en vergeet de oksel nietquote:Op maandag 13 juni 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt vies die vent, ook tijdens die wedstrijd ff hand in zijn reet en daarna eraan ruiken en in andere pot eerder ook lekker in neus pulken en opeten
Doe dat lekker thuis
Dankjewel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had het over jou eigenlijk, maar verder ook wel eens.
Hij had enorme zweetvlekken ja. Dat viel mij ook op gisteren.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en vergeet de oksel niet
goor mannetje ja
Maar ja, wel allerbeste coach op EKquote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en vergeet de oksel niet
goor mannetje ja
Neeeeeequote:Op maandag 13 juni 2016 13:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je een tongpiercing hebt mag je komen eten.
Netjes.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:55 schreef Germano het volgende:
Heleboel tieten.
http://www.vkmag.com/magazine/symfonie_van_de_natuur
Hahahaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4
[..]
Daarom. Ik moet het van mijn goddelijke lichaam hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe haar gezicht eruit ziet.
Zou het graag willen bevestigen, maar kan het niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4
[..]
Daarom. Ik moet het van mijn goddelijke lichaam hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou het graag willen bevestigen, maar kan het niet.
Oh wow.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:04 schreef Germano het volgende:
Zou je sowieso wel doen hoor. Heb nog wat bier staan.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:55 schreef Germano het volgende:
Heleboel tieten.
http://www.vkmag.com/magazine/symfonie_van_de_natuur
Ik vind het een klein beetje raar dat je dit post Niels sorry.quote:
Dan wil ik ook weten hoe jij eruit ziet. Eerlijk is eerlijk.quote:
Haha oh ja dat had ik meegekregen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Chai had een lokquote gezet voor Opa.
Die staat toch al lang ergens in US.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wil ik ook weten hoe jij eruit ziet. Eerlijk is eerlijk.
Ik kijk naar een meisje dat de inlines beheerst. Is dat nou zo erg?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het een klein beetje raar dat je dit post Niels sorry.
Nee niet van Germano gekkie.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
ben je FBI niet dat ik hem in de gaten hou
Gezien je geschiedenis, uitspraken en anders posts: ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk naar een meisje dat de inlines beheerst. Is dat nou zo erg?
quote:
Vooruit.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wil ik ook weten hoe jij eruit ziet. Eerlijk is eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Vooruit.Wat is dit nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom op FOK!
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Vooruit.Godverdomme wat geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, dat is wat mensen er van maken. Ik heb twee keer via een rechter voogdij gehad omdat hun moeder dat graag wilde. Dat krijg je niet als je niet in orde bent.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis, uitspraken en anders posts: ja.
Dan moet ik eerst een normale foto zien te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja publiekelijk begrijp ik dat wel, in DM boeit toch geen reet.
Oh wow.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet interessant meer nu.
Ah, eindelijk van je af. Heb nooit interesse gehad in jou na het zien van je gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een foto gepost van mijn haar.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar niet in hoor. Heb alleen ooit een rugfoto gepost.
Van je undercut XXL?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een foto gepost van mijn haar.
Ja dat is vaak wel lastig, heb ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een normale foto zien te vinden.
Ah, geen bloempotkapsel zoals de meerderheid van de Chinezen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee gek, 2012 ofzo toen had ik gewoon kort.
Sowieso Wordpress.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef xcachet het volgende:
Waarom vragen mensen mij dingen over wordpress, flikker opBen geen IT'er
Af en toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, geen bloempotkapsel zoals de meerderheid van de Chinezen?
Vind zeer goed iets. Maar vind irritant als mensen dingen gaan vragen zoals; "Hey 'xcachet'! Hoe kan ik op Wordpress menu's maken?"quote:
Van jezelf dan dm graag.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Heb nog naaktfoto's in m'n inbox staan zie ik.
Dat mag.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind zeer goed iets. Maar vind irritant als mensen dingen gaan vragen zoals; "Hey 'xcachet'! Hoe kan ik op Wordpress menu's maken?"
Google het of zo
Netjes.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, weet niet wie dat is. Een blondine met flinke tieten.
Ik had ooit een mobieltje van de verzekering, omdat die van mij gerepareerd moest worden. Was gewoon gereset naar fabrieksinstellingen maar bij android was/is het zo dat de foto's die erop stonden niet gewist werden. Allemaal naakt foto'squote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Heb nog naaktfoto's in m'n inbox staan zie ik.
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het nog wel met beha aan? Misschien is dat Meloewa.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
er zijn ergere dingenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
haha, gewoon een blauwtje vriendquote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, eindelijk van je af. Heb nooit interesse gehad in jou na het zien van je gezicht.
Of Blondje93quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nog wel met beha aan? Misschien is dat Meloewa.
Dat is wel heel slecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had ooit een mobieltje van de verzekering, omdat die van mij gerepareerd moest worden. Was gewoon gereset naar fabrieksinstellingen maar bij android was/is het zo dat de foto's die erop stonden niet gewist werden. Allemaal naakt foto's
waarom weet jij dit?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, zonder beha. Kan best van haar zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je zei idd niets over "lekkere".quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk van een of andere FOK!ster die ooit in een .rar-bestand heeft gestaan.
je bent een oude ventquote:Op maandag 13 juni 2016 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom weet jij dit?
en waarom heb ik die niet?
DM duurt wel lang.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zonder beha. Kan best van haar zijn.
Sowieso die shit erop laten staan, gewoon nee.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit Goes kwam ze. Toen kende ik Dumpert nog niet.
Zal maar een bekende van je zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had ooit een mobieltje van de verzekering, omdat die van mij gerepareerd moest worden. Was gewoon gereset naar fabrieksinstellingen maar bij android was/is het zo dat de foto's die erop stonden niet gewist werden. Allemaal naakt foto's
Klopt helemaal, heb altijd de intentie gehad om hier iemand te veroveren.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, gewoon een blauwtje vriend
De oude Germano is niets meer van over hè.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik stuur die echt niet door. Heb ik het dadelijk gevreten.
Had die ooit van Mozy gekregen.
Stuur maar gewoon alleen naar mij, ik ben te vertrouwen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik stuur die echt niet door. Heb ik het dadelijk gevreten.
Had die ooit van Mozy gekregen.
Oke IfImJamesDeanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef xcachet het volgende:
Waarom vragen mensen mij dingen over wordpress, flikker opBen geen IT'er
Nee, ben echt volwassen geworden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
De oude Germano is niets meer van over hè.
Heb het al verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon alleen naar mij, ik ben te vertrouwen.
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
kerelquote:Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoor
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoor
Dat heet KPD.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.
Ik stop ermee, nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even een broodje eten, want ik heb honger.
Wie zal er na vandaag meer posts hebben? Zosk of ik?
Klopt. Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik verzuurt doe maar zelf ben je ook saai geworden TARDIS..
Hahahahaquote:
quote:
KPD ook nie.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Het waren geen publiekelijke naaktfoto's hè.
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.
profquote:
profquote:
Wie moet jij wel niet voorstellen dat je zo populair hier komt doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staan
Wie ben jij wel niet om te denken dat als je die .rar hebt ontvangen je populair bent?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie moet jij wel niet voorstellen dat je zo populair hier komt doen?
weet je nog die .rar met hoinkquote:Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staan
Flikker op joh, afwijking.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Wie ben jij wel niet om te denken dat als je die .rar hebt ontvangen je populair bent?
Die heb ooit nog naar dWc gestuurd.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
Uiteindelijk werd dat een dropbox genaamd "Fokkers"
Je moet niet denken dat newskool beter is.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wowow kom dan beter niet tege me boi matip word lastig tandjes rapen met gebroke handjes gvd
quote:
ja of met tardeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Is helaas opgeheven. Klikte zojuist op die link om te kijken of het nog bestond.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kreeg die weer van iemand anders uit deze SC.
Had ik vorige week ook al naar gekeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Is helaas opgeheven. Klikte zojuist op die link om te kijken of het nog bestond.
Wie danquote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat newskool beter is.
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.quote:
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.quote:
Ik was echt onder de indruk.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.
[..]
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.
Denk niet dat het zo werkt bij dropbox.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.
Ik weet niet eens hoe Snapchat eruit ziet.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Snapchat ook een groet folder hebben met mijn dickpics.
Zal ik ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan? Of allerlei vreemde resultaten geven als hij zichzelf gaat zoekenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Snapchat eruit ziet.
Haha kan dat echt dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ik ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan? Of allerlei vreemde resultaten geven als hij zichzelf gaat zoeken
Ga jij in de server graven?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.
[..]
Net zoals dat van Chantal en d'r seksfilmpje op Facebookquote:Op maandag 13 juni 2016 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het zal door dropbox zelf wel boven water te halen zijn.
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net zoals dat van Chantal en d'r seksfilmpje op Facebook
Ja joh is ergens wel logisch dat ze dat gewoon kunnen terugvinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel mooi. Dé experts van Facebook konden niks vinden maar iemand van buitenaf vist het eruit.
altijd snoesjequote:Op maandag 13 juni 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet mijn mening ertoe?
Wat een onzekere uitspraak.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet mijn mening ertoe?
;squote:Op maandag 13 juni 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niks van jullie sorry
ik vind jou wel leukquote:Op maandag 13 juni 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onzeker.
Maar ik heb niet gauw een mening over anderen.
Geeft niet, ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onzeker.
Maar ik heb niet gauw een mening over anderen.
Heb ik wel eens overwogen. Recent eigenlijk nog.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
Vind jou wel een journalistiek type TARDIS.
Link?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel mooi. Dé experts van Facebook konden niks vinden maar iemand van buitenaf vist het eruit.
Oh.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik keek de aflevering van Peter R. de Vries over internetpesters aangepakt
Ik ben goedquote:Op maandag 13 juni 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens overwogen. Recent eigenlijk nog.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens overwogen. Recent eigenlijk nog.
Microsoftquote:Op maandag 13 juni 2016 15:14 schreef Zosk het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-miljard-dollar.html
Wil eigenlijk gewoon columns schrijven.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we beginnen een bureautje.
'Chaidis - Elke tekst een pareltje'
Maar jouw naam staat er wel aan gelinkt, wil je dat dan wel?quote:Op maandag 13 juni 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft niet mijn persoonlijke mening te zijn, kan er gewoon eentje verzinnen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft niet mijn persoonlijke mening te zijn, kan er gewoon eentje verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |