Oke IfImJamesDeanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef xcachet het volgende:
Waarom vragen mensen mij dingen over wordpress, flikker opBen geen IT'er
Nee, ben echt volwassen geworden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
De oude Germano is niets meer van over hè.
Heb het al verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon alleen naar mij, ik ben te vertrouwen.
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, weet niet wie dat is. Een blondine met flinke tieten.
kerelquote:Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoor
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoor
Dat heet KPD.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.
Ik stop ermee, nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even een broodje eten, want ik heb honger.
Wie zal er na vandaag meer posts hebben? Zosk of ik?
Klopt. Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik verzuurt doe maar zelf ben je ook saai geworden TARDIS..
Hahahahaquote:
quote:
KPD ook nie.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Het waren geen publiekelijke naaktfoto's hè.
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.
profquote:
profquote:
Wie moet jij wel niet voorstellen dat je zo populair hier komt doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staan
Wie ben jij wel niet om te denken dat als je die .rar hebt ontvangen je populair bent?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie moet jij wel niet voorstellen dat je zo populair hier komt doen?
weet je nog die .rar met hoinkquote:Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staan
Flikker op joh, afwijking.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Wie ben jij wel niet om te denken dat als je die .rar hebt ontvangen je populair bent?
Die heb ooit nog naar dWc gestuurd.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
Uiteindelijk werd dat een dropbox genaamd "Fokkers"
Je moet niet denken dat newskool beter is.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wowow kom dan beter niet tege me boi matip word lastig tandjes rapen met gebroke handjes gvd
quote:
ja of met tardeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Is helaas opgeheven. Klikte zojuist op die link om te kijken of het nog bestond.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kreeg die weer van iemand anders uit deze SC.
Had ik vorige week ook al naar gekeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Is helaas opgeheven. Klikte zojuist op die link om te kijken of het nog bestond.
Wie danquote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat newskool beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |