Oke IfImJamesDeanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef xcachet het volgende:
Waarom vragen mensen mij dingen over wordpress, flikker opBen geen IT'er
Nee, ben echt volwassen geworden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
De oude Germano is niets meer van over hè.
Heb het al verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stuur maar gewoon alleen naar mij, ik ben te vertrouwen.
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, weet niet wie dat is. Een blondine met flinke tieten.
kerelquote:Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoor
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:31 schreef Matip het volgende:
[..]
gewoon een van internet geplukt plaatje, klasse hoor
Dat heet KPD.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.
Ik stop ermee, nu.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ga even een broodje eten, want ik heb honger.
Wie zal er na vandaag meer posts hebben? Zosk of ik?
Klopt. Gelukkig hebben we elkaar nog.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dan zeg je dat ik verzuurt doe maar zelf ben je ook saai geworden TARDIS..
Hahahahaquote:
quote:
KPD ook nie.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Het waren geen publiekelijke naaktfoto's hè.
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staanquote:Op maandag 13 juni 2016 14:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, want hier is nooit een .rar-bestand geweest met alle naaktfoto's van users.
profquote:
profquote:
Wie moet jij wel niet voorstellen dat je zo populair hier komt doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staan
Wie ben jij wel niet om te denken dat als je die .rar hebt ontvangen je populair bent?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Wie moet jij wel niet voorstellen dat je zo populair hier komt doen?
weet je nog die .rar met hoinkquote:Op maandag 13 juni 2016 14:35 schreef Matip het volgende:
[..]
zeg dan gewoon dat je die .rar in je dm hebt staan
Flikker op joh, afwijking.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:37 schreef Matip het volgende:
[..]
Wie ben jij wel niet om te denken dat als je die .rar hebt ontvangen je populair bent?
Die heb ooit nog naar dWc gestuurd.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
Uiteindelijk werd dat een dropbox genaamd "Fokkers"
Je moet niet denken dat newskool beter is.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wowow kom dan beter niet tege me boi matip word lastig tandjes rapen met gebroke handjes gvd
quote:
ja of met tardeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Is helaas opgeheven. Klikte zojuist op die link om te kijken of het nog bestond.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik kreeg die weer van iemand anders uit deze SC.
Had ik vorige week ook al naar gekeken.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Is helaas opgeheven. Klikte zojuist op die link om te kijken of het nog bestond.
Wie danquote:Op maandag 13 juni 2016 14:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat newskool beter is.
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.quote:
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.quote:
Ik was echt onder de indruk.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.
[..]
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.
Denk niet dat het zo werkt bij dropbox.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.
Ik weet niet eens hoe Snapchat eruit ziet.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Snapchat ook een groet folder hebben met mijn dickpics.
Zal ik ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan? Of allerlei vreemde resultaten geven als hij zichzelf gaat zoekenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Snapchat eruit ziet.
Haha kan dat echt dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ik ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan? Of allerlei vreemde resultaten geven als hij zichzelf gaat zoeken
Ga jij in de server graven?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.
[..]
Net zoals dat van Chantal en d'r seksfilmpje op Facebookquote:Op maandag 13 juni 2016 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het zal door dropbox zelf wel boven water te halen zijn.
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net zoals dat van Chantal en d'r seksfilmpje op Facebook
Ja joh is ergens wel logisch dat ze dat gewoon kunnen terugvinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel mooi. Dé experts van Facebook konden niks vinden maar iemand van buitenaf vist het eruit.
altijd snoesjequote:Op maandag 13 juni 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet mijn mening ertoe?
Wat een onzekere uitspraak.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet mijn mening ertoe?
;squote:Op maandag 13 juni 2016 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk niks van jullie sorry
ik vind jou wel leukquote:Op maandag 13 juni 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onzeker.
Maar ik heb niet gauw een mening over anderen.
Geeft niet, ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onzeker.
Maar ik heb niet gauw een mening over anderen.
Heb ik wel eens overwogen. Recent eigenlijk nog.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:06 schreef xcachet het volgende:
Vind jou wel een journalistiek type TARDIS.
Link?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel mooi. Dé experts van Facebook konden niks vinden maar iemand van buitenaf vist het eruit.
Oh.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik keek de aflevering van Peter R. de Vries over internetpesters aangepakt
Ik ben goedquote:Op maandag 13 juni 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens overwogen. Recent eigenlijk nog.
Wat toevallig, ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik wel eens overwogen. Recent eigenlijk nog.
Microsoftquote:Op maandag 13 juni 2016 15:14 schreef Zosk het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-miljard-dollar.html
Wil eigenlijk gewoon columns schrijven.quote:Op maandag 13 juni 2016 15:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we beginnen een bureautje.
'Chaidis - Elke tekst een pareltje'
Maar jouw naam staat er wel aan gelinkt, wil je dat dan wel?quote:Op maandag 13 juni 2016 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeft niet mijn persoonlijke mening te zijn, kan er gewoon eentje verzinnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |