Ik was echt onder de indruk.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.
[..]
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.
Denk niet dat het zo werkt bij dropbox.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je toch op de een of andere manier terug kunnen halen, niet dan? Als het eenmaal op internet staat, dan blijft het normaliter bestaan.
Ik weet niet eens hoe Snapchat eruit ziet.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij Snapchat ook een groet folder hebben met mijn dickpics.
Zal ik ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan? Of allerlei vreemde resultaten geven als hij zichzelf gaat zoekenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Snapchat eruit ziet.
Haha kan dat echt dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Zal ik ervoor zorgen dat hij dat niet meer kan? Of allerlei vreemde resultaten geven als hij zichzelf gaat zoeken
Ga jij in de server graven?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Is geen fittie. Gewoon af en toe laten zien dat je er nog toe doet.
[..]
Net zoals dat van Chantal en d'r seksfilmpje op Facebookquote:Op maandag 13 juni 2016 14:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja het zal door dropbox zelf wel boven water te halen zijn.
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net zoals dat van Chantal en d'r seksfilmpje op Facebook
Ja joh is ergens wel logisch dat ze dat gewoon kunnen terugvinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel mooi. Dé experts van Facebook konden niks vinden maar iemand van buitenaf vist het eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |