Doet pijn dit.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie van het zwakke geslacht kunnen zoiets ook heel niet aan.
Ga je haar doen?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:16 schreef Germano het volgende:
Iemand trouwens nog een fresh haircut voor mij? Kapster komt vanavond langs.
Kapsters zijn altijd super lekkere chicksquote:Op maandag 13 juni 2016 13:16 schreef Germano het volgende:
Iemand trouwens nog een fresh haircut voor mij? Kapster komt vanavond langs.
Oké dus er zit een slot op haar panini of wat? :squote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
Wel een lekker wijf hoor, maar is bezet.
Moet, niet, lachenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dus er zit een slot op haar panini of wat? :s
Vaak wel, ik zoek sowieso altijd de lekkerste uit als ik ergens nieuw kom.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kapsters zijn altijd super lekkere chicks
Is ook nog mijn oude buurmeisje.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oké dus er zit een slot op haar panini of wat? :s
Maak het kapot.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee.
Wel een lekker wijf hoor, maar is bezet.
Dit inderdaad. Ik ben nog op het hoofdkantoor geweest vorig jaar voor een marketingfunctie bij Donald Duck. Wel afgewezenquote:Op maandag 13 juni 2016 13:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mensen boven 16 die geen Donald Duck lezen![]()
jouw humor valt soms niet te peilen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef xcachet het volgende:
"xcachet waarom lach je zo?"
"Iemand op het internet zei panini"
:")_!
Oké.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, heb haar lief op een normale manier.
Ik noem het anders ook geen humorquote:Op maandag 13 juni 2016 13:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
jouw humor valt soms niet te peilen.
Kut Sanomaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ben nog op het hoofdkantoor geweest vorig jaar voor een marketingfunctie bij Donald Duck. Wel afgewezen
Haha watquote:Op maandag 13 juni 2016 13:20 schreef xcachet het volgende:
"xcachet waarom lach je zo?"
"Iemand op het internet zei panini"_!
Zie het al. Is een reactie op een video van hemquote:Op maandag 13 juni 2016 13:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, dit kwam gewoon zo uit het niets.![]()
Zo madquote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het al. Is een reactie op een video van hem
Ah oké, niveautje weer.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie het al. Is een reactie op een video van hem
humorquote:
Naar mij moet je niet luisteren, heb undercut met haar tot onder mijn lippen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Germano het volgende:
Heb het nu zo. Alleen bovenkant is iets korter bij mij.
[ afbeelding ]
Wat doe je eigenlijk als marketeer?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ik ben nog op het hoofdkantoor geweest vorig jaar voor een marketingfunctie bij Donald Duck.
Ik kijk altijd net zo lang kwaad naar kinderen in de snackbar tot ze geďntimideerd de Donald Duck neerleggen en dan gris ik hem van het kleine plastic blauwe tafeltje met blokken.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:22 schreef Zosk het volgende:
Ik lees altijd de Donald Duck als ik bij de kapper zit te wachten, mits ze hem hebben liggen natuurlijk.
Waarschijnlijk laat ik het toch alleen bijwerken hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Naar mij moet je niet luisteren, heb undercut met haar tot onder mijn lippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |