Vind lief van je hoor Amaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hij vroeg of ik het even wou zeggen, dacht doe het even
Misschien bij Autoweekquote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind lief van je hoor Ama
Maar laat Braddie ergens anders zijn aandacht maar vandaan trekken![]()
dit jaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
Maar laat Braddie ergens anders zijn aandacht maar vandaan trekken![]()
praat voor jezelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Braddie berichtje terug
Het boeit niemand een fucking reet of je terug komt of niet.
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.
Maar die was echt te achterlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
ooh je bent niemand.quote:
Is goed voor de weerstand toch.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch een keer dood, boeiend
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed voor de weerstand toch.
Hahaha ik heb dit zó vaak.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Typisch weer hè. Kom ik terug van de winkel, kom ik erachter dat ik ben vergeten waar ik voor ging.
Netjes, ik heb geen baard.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:14 schreef Germano het volgende:
Al m'n woede kunnen afreageren met een beetje poetsen en m'n baard scheren.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Typisch weer hè. Kom ik terug van de winkel, kom ik erachter dat ik ben vergeten waar ik voor ging.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ik dacht dat ik het had gepakt, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:14 schreef Zosk het volgende:
Of gewoon een halfuur lang in een winkel rondlopen totdat je weer weet waar je voor ging.
Beginnende dementie SCquote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Moet je ook aan een vrouw overlaten.
Die zijn daar wel beter in over het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Moet je ook aan een vrouw overlaten.
Ik nu ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.
Fuck off gast
Nog erger.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het had gepakt, maar blijkbaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |