Ik vind het hier voornamelijk minder leuk doordat Germano hier post.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Veel chicks weinig dicks, ik snap je volkomen
Is Zosk een Chinees?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Germano het volgende:
Hij denkt natuurlijk dat R&P staat voor Rijst & Penis.
Bijzonder wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, eentje met Brabants accent die vertoeft in Roffa.
Ja wou net zeggen. :squote:Op maandag 13 juni 2016 11:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, met die 7 cm viel alles wel op zijn plek eigenlijk.
Dat is het ook als een Chinees achter de toonbank vraagt: "Wat hedde graag bij oe friet gehad, kut?"quote:Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt mijn hele leven lang al dat ik speciaal ben.
Oh jawel hoor. Makkelijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik met jou wel door één deur zou kunnen.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is het ook als een Chinees achter de toonbank vraagt: "Wat hedde graag bij oe friet gehad, kut?"
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat is het ook als een Chinees achter de toonbank vraagt: "Wat hedde graag bij oe friet gehad, kut?"
hoe heet de snackbar? naar z'n zus of moeder?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en z'n ouders hebben een snackbar
Pertinent onwaar.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met een wietplantage erboven?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oriënt.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe heet de snackbar? naar z'n zus of moeder?
kweenie, weet wel dat ze alleen bami en nasischijven hebbenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:49 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe heet de snackbar? naar z'n zus of moeder?
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kweenie, weet wel dat ze alleen bami en nasischijven hebben
Eigenlijk wel ja, fucked up.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Was de schutter in Orlando een terrorist of gewoon iemand die heel veel mensen doodschoot?
Zit wat in toch
nicequote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
In juli hopelijk naar broertje in Zweden. Zweden lijkt me zo gaaaaaaaaaaf. Werkt daar half jaartje enzo
en huisje met zwembad kei chillie
Zweden is nice.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
In juli hopelijk naar broertje in Zweden. Zweden lijkt me zo gaaaaaaaaaaf. Werkt daar half jaartje enzo
en huisje met zwembad kei chillie
Prima om naar uit te kijken toch, je gaatquote:
Wil Eland zien, zo fascinerend groottttquote:
moet wel nog boekenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima om naar uit te kijken toch, je gaat!
Hier ook. Maar als mn broertje even zegt dat hij het zelf ook wel leuk vind dat ik dan op bezoek kom, dan ga ik vanavond nog boekenquote:
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima om naar uit te kijken toch, je gaat!
[..]
Wil Eland zien, zo fascinerend groottttja wil alles zien. Wil wel bosjeskamperen
Orka'squote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?
Zat erop te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?
welke plaats zit je broertje?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook. Maar als mn broertje even zegt dat hij het zelf ook wel leuk vind dat ik dan op bezoek kom, dan ga ik vanavond nog boeken
Estuna oid? Etuna? Estoinaoiea! 20 minuten van Stockholm ofzoietsquote:
Daarom Noorwegenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Orka's komen volgens mij niet voor in de Oostzee.
Niet mijn humor.quote:
heb je die docu gezien? black fish volgens mij? vet goeiequote:Op maandag 13 juni 2016 12:13 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
Ja bedankt, nu moet ik weer twee uur orka shit kijken.
Ja, ik lees net dat ze soms toch wel gesignaleerd worden in de Oostzee, maar langs de Noorse kust worden ze vaker gezien.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Estuna oid? Etuna? Estoinaoiea! 20 minuten van Stockholm ofzoiets
[..]
Daarom Noorwegen
Die is goed ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb je die docu gezien? black fish volgens mij? vet goeie
Gingen niet genoeg mensen in dood.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Geen enkele zaak bekend waarin een orka een mens aanviel in het wild, ik ben niet bang. En al eten ze me op, moet ik maar niet in de zee gaan liggen.quote:
rtquote:Op maandag 13 juni 2016 12:17 schreef Zosk het volgende:
Dieren in een dierentuin is eigenlijk al zielig genoeg maar orka's in zulke zwembaden is echt onbegrijpelijk.
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar zijn zoooo veel van die verhalen
[ afbeelding ]
Kijk dit. Ze kan nog geen eens 'recht op' staan want daarvoor is het niet diep genoeg. Eerst zaten er twee orka's in basin, maar die tweede heeft zelfmoord gepleegd door lang en hard genoeg met hoofd tegen zijkant basin te zwemmen.
What the fuck![]()
![]()
ze heeft alleen niemand vermoord
Mooi toch, het houden van dieren in een te kleine onnatuurlijke omgeving ter behoeve van de mens is volledig legit.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jamaar zijn zoooo veel van die verhalen
[ afbeelding ]
Kijk dit. Ze kan nog geen eens 'recht op' staan want daarvoor is het niet diep genoeg. Eerst zaten er twee orka's in basin, maar die tweede heeft zelfmoord gepleegd door lang en hard genoeg met hoofd tegen zijkant basin te zwemmen.
What the fuck![]()
![]()
ze heeft alleen niemand vermoord
haha net zo flauw manquote:Op maandag 13 juni 2016 12:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Misschien dat die van mij wel leuk is. Moet je even kijken.
Die beesten zijn echt fucking slim.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik acht orka's niet capabel genoeg om zelfmoord te plegen. Maar dat is mijn gedachtegang.
Ik ook niet tochquote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb geen verstand van auto's.
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef Crack_ het volgende:
En hoe kan het dat enkel orka's in gevangenschap zo'n scheve vin krijgen?!!?!? Dat is echt killing
quote:A wild orca often travels far, and quickly, in deep water. The water provides pressure to the fin, keeping the tissues inside healthy and straight, and encouraging the dorsal fin to remain straight. One theory as to why dorsal fins collapse in captivity is because the orca spends much of its time at the water surface and doesn't swim very far. This means that the fin tissue gets less support than it would if the orca were in the wild, and it starts to fall over. The whales also often swim in a repetitive circular pattern.
Other potential causes for fin collapse may be dehydration and overheating of fin tissue due to warmer water and air temperatures, stress due to captivity or changes in diet, reduced activity that causes low blood pressure, or age.
Ja van mij ook. Die beesten maken zoveel lawaaiquote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef Amarantha het volgende:
Dolfinarium mogen ze van mij ook wel sluiten
Omdat ze zich klote voelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef Crack_ het volgende:
En hoe kan het dat enkel orka's in gevangenschap zo'n scheve vin krijgen?!!?!? Dat is echt killing
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van mij ook. Die beesten maken zoveel lawaai
Orka's zijn meesterlijk slim en hebben een stuk hersenen wat wij niet hebben en zijn EXTREEM gevoelig. Ik geloof het wel, als je kijkt naar wat ze allemaal nog meer snappenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo? Woon je er vlakbij dan.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja van mij ook. Die beesten maken zoveel lawaai
Had laatst een orca die mij wist te vertellen dat jetfuel can't melt steel beamsquote:Op maandag 13 juni 2016 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Orka's zijn meesterlijk slim en hebben een stuk hersenen wat wij niet hebben en zijn EXTREEM gevoelig. Ik geloof het wel, als je kijkt naar wat ze allemaal nog meer snappen
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dacht dat ook alleen mannetjes het kregen in gevangenschap
Als je verstand hebt van vliegtuigen dan weet je toch ook wel iets van auto's?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben gewoon een administratieve medewerkster
Ik snap dit soort dingen nooit, sorry.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Had laatst een orca die mij wist te vertellen dat jetfuel can't melt steel beams.
Ik ook. En ook al die mensen die zich nu orka expert voelen. Net zoals bij die gorilla en dat kind.quote:
Ja maar niet zo gek toch dat ze zoveel lawaai maken.quote:
Echt hè. Ze moeten ons gewoon amuseren als wij dat willen.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. En ook al die mensen die zich nu orka expert voelen. Net zoals bij die gorilla en dat kind.
Liever een boeing dan een ferrari maar ik weet heus wel wat van auto's.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je verstand hebt van vliegtuigen dan weet je toch ook wel iets van auto's?
Huh, waarom zouden mensen zich nu orka expert voelen? Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. En ook al die mensen die zich nu orka expert voelen. Net zoals bij die gorilla en dat kind.
KOOOPJE!quote:Op maandag 13 juni 2016 12:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt ze toch doodschieten. In Marseille kun je voor 800 euro een AK-47 kopen.
Ja, ernaast.quote:
Geil.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Liever een boeing dan een ferrari maar ik weet heus wel wat van auto's.
Ik kom vaak berichten hierover tegen op Facebook. Dan zie ik in de comments altijd die huisvrouwtjes regeren alsof ze gedragskunde hebben gestudeerd van elk dier dat er op deze wereld leeft.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, waarom zouden mensen zich nu orka expert voelen? Wat is er gebeurd?
Ik heb echt geen idee, denk wel dat ze dat begrijpen ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zelfmoord? Weten die dieren uberhaupt wat dat is?
Oh, kom eigenlijk nooit wat over orka's tegen. Behalve op tv en in het nieuws.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom vaak berichten hierover tegen op Facebook. Dan zie ik in de comments altijd die huisvrouwtjes regeren alsof ze gedragskunde hebben gestudeerd van elk dier dat er op deze wereld leeft.
nee jij danquote:Op maandag 13 juni 2016 12:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom vaak berichten hierover tegen op Facebook. Dan zie ik in de comments altijd die huisvrouwtjes regeren alsof ze gedragskunde hebben gestudeerd van elk dier dat er op deze wereld leeft.
Denk het wel.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar zelfmoord? Weten die dieren uberhaupt wat dat is?
Ik doe alleen blanke nagellak voor formele gelegenhedenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Doe jij dit ook cachie?
Racist.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe alleen blanke nagellak voor formele gelegenheden
Hier schijnt ook al de hele dag de zonquote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier breekt een waterig zonnetje door.
Hier op een bepaalde plek niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hier schijnt ook al de hele dag de zon
Nooit een fel kleurtje?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik doe alleen blanke nagellak voor formele gelegenheden
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:31 schreef NoelGallagher het volgende:
fras tyft lekker op met je verrotte kutknie
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee helaas niet, heb wel zo'n beker met water onderin en daar zitten dan pinguins in en dat is ook zwart/wit dus kan er mee door
[ afbeelding ]
Zo een maar dan anders, dat is mn lievelings
[..]
nee helaas niet, heb wel zo'n beker met water onderin en daar zitten dan pinguins in en dat is ook zwart/wit dus kan er mee door
[ afbeelding ]
Dit is wel een overdreven gechargeerde plaatje uit jaren 50 gok ik. Tegenwoordig is het maar klein sneetje van 3cm en 3 sneetjes van nog geen halve centimeterquote:
Wat liefquote:Op maandag 13 juni 2016 12:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, nou dat jeukt ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wel een overdreven gechargeerde plaatje uit jaren 50 gok ik. Tegenwoordig is het maar klein sneetje van 3cm en 3 sneetjes van nog geen halve centimeter
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2016 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier op een bepaalde plek niet.
Ja, en toen ging ik 'm afwassen met schuursponsje wat fucking dom is want is plastic en nu is ie een beetje beschadigd wehhhhhhhhhhhhh.quote:
is ook niet zijn kniequote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een voetballersbeen.
Dit zal wel van een bejaarde oma zijn die half jaar gewacht heeft voordat ze naar ziekenhuis gingquote:Op maandag 13 juni 2016 12:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ziet er niet uit als een voetballersbeen.
Nee, nooit.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
echt, hebben jullie nooit wat te doen ofzo? gvd jelly af
nee niet gezienquote:Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie gisteren Paultje gezien op Pinkpop (op tv dan) vond helemaal niet dat ie nog alles prima kon.
Straks genieten van Spanjequote:Op maandag 13 juni 2016 12:39 schreef NoelGallagher het volgende:
echt, hebben jullie nooit wat te doen ofzo? gvd jelly af
quote:Post maar even op FOK! voor mij als je wil
Het was een leugen, ik heb FOK! helemaal niet laten blokkeren bij m`n provider, dat kán namelijk niet.
Ben er gewoon helemaal klaar mee, het is áltijd hetzelfde liedje, gaat een paar dagen goed, en vervolgens is het weer kut. Heb ik geen zin meer in, en ook nu het goed met mij gaat, geen behoefte meer aan.
slightsmile-emoticon Ik lurk uiteraard nog wel mee, maar posten zal ik niet meer doen
GR
Willen we niet weten.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
MENSEN IK HEB EEN BERICHTJE VAN BRADDIE VOOR JULLIE.
Vind lief van je hoor Amaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou hij vroeg of ik het even wou zeggen, dacht doe het even
Misschien bij Autoweekquote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind lief van je hoor Ama
Maar laat Braddie ergens anders zijn aandacht maar vandaan trekken![]()
dit jaquote:Op maandag 13 juni 2016 12:48 schreef xcachet het volgende:
Maar laat Braddie ergens anders zijn aandacht maar vandaan trekken![]()
praat voor jezelf.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hey Braddie berichtje terug
Het boeit niemand een fucking reet of je terug komt of niet.
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2016 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja wel jammer, ik vond dat de leukste tot nu toe.
Maar die was echt te achterlijkquote:Op maandag 13 juni 2016 13:06 schreef xcachet het volgende:
Het was wel duidelijk dat hij zich nog mycroft aangezien hij die tosti vlog offline heeft gemaakt
ooh je bent niemand.quote:
Is goed voor de weerstand toch.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen gaat toch een keer dood, boeiend
Preciesquote:Op maandag 13 juni 2016 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is goed voor de weerstand toch.
Hahaha ik heb dit zó vaak.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Typisch weer hè. Kom ik terug van de winkel, kom ik erachter dat ik ben vergeten waar ik voor ging.
Netjes, ik heb geen baard.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:14 schreef Germano het volgende:
Al m'n woede kunnen afreageren met een beetje poetsen en m'n baard scheren.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Typisch weer hè. Kom ik terug van de winkel, kom ik erachter dat ik ben vergeten waar ik voor ging.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ik dacht dat ik het had gepakt, maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:14 schreef Zosk het volgende:
Of gewoon een halfuur lang in een winkel rondlopen totdat je weer weet waar je voor ging.
Beginnende dementie SCquote:Op maandag 13 juni 2016 13:13 schreef Germano het volgende:
Ja hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Moet je ook aan een vrouw overlaten.
Die zijn daar wel beter in over het algemeen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]![]()
Moet je ook aan een vrouw overlaten.
Ik nu ook niet meer.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2016 22:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Vieze kanker dikke lelijke autist. Wajong is niet bedoeld om jezelf vol te vreten totdat je 120 kilo weegt, honderden euro's aan gitaren te besteden, roadtrips naar het buitenland te maken of doelloos rond te rijden en honderden euro's aan brandstof verspillen.
Fuck off gast
Nog erger.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het had gepakt, maar blijkbaar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |