Mijn hele leven wordt voor me betaald.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb in een klein uurtje alles gedaan en krijg de hele dag betaald. Fuck m'n leven.
Wat.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn hele leven wordt voor me betaald.
Makkelijk. In m'n studententijd heb ik veel trucjes geleerd.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wed dat jij de harde g niet eens kan uitspreken zonder dat het overdreven zagerig klinkt.
Dus het voelt bij jou nu aan alsof je een frikandel in een lege gang gooit?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn hele leven wordt voor me betaald.
Flikker op man, lul-de-behanger.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Makkelijk. In m'n studententijd heb ik veel trucjes geleerd.
Wat een sneer dit.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Dus het voelt bij jou nu aan alsof je een frikandel in een lege gang gooit?
Dat hoor ik dagelijks.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind de humor van xcachet om te bescheuren
Wat zielig voor je cachquote:Op maandag 13 juni 2016 11:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een sneer dit.
[..]
Dat hoor ik dagelijks.
Alsof ze altijd bezopen zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij dat soort accenten valt me de g niet zo op door alle andere rare klanken.
G-spot xD?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kan me niks schelen hoe het ding heet, ik wil gewoon dr g zien.. euh horen
“Getalenteerd paard met een mening!”quote:
Slome.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:38 schreef Germano het volgende:
Hahaha.
http://www.dumpert.nl/med(...)ning_van_het_ek.html
haha Nice wat voor jobbie heb jij?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja gvd fml. Ff buffelen tot 3 zodat we dan voetbal kunnen kijken
Ik spreek eigenlijk alleen mensen die wel fatsoenlijk kunnen overschakelen naar iets abn-achtigs, dus weet niet precies welk accent bij welke streek hoort en andersom.quote:
Raise the penis bannerrrrrrr!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:38 schreef Germano het volgende:
Hahaha.
http://www.dumpert.nl/med(...)ning_van_het_ek.html
Klinkt alsof die mening wel tot uitsluiting heeft geleid, maar staat er niet bij.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
“Getalenteerd paard met een mening!”haha
http://www.bitmagazine.nl/artikelen/gekke-uitspraken-jurys/60361/
Soort zoekt soort, ghehequote:Op maandag 13 juni 2016 11:41 schreef Drug het volgende:
Zosk is zeg maar soort van overgelopen naar relaties
Best gezellig daar.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:41 schreef Drug het volgende:
Zosk is zeg maar soort van overgelopen naar relaties
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Germano het volgende:
Hij denkt natuurlijk dat R&P staat voor Rijst & Penis.
Dat is wel een pre voor een forum natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:43 schreef Drug het volgende:
[..]
Veel chicks weinig dicks, ik snap je volkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |