veel pleier met twijfelenquote:Op maandag 13 juni 2016 09:24 schreef zeer het volgende:
[..]
ik twijfel nu wel aan je heteroseksualiteit, menstruatiebloed zit vol met ijzer die je nodig hebt voor gezond zaad, het is niks meer dan evolutionair instinct om een menstruerende vrouw te beffen
Ik wil in mijn mond kotsen als ik dat soort shit lees.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:25 schreef zeer het volgende:
[..]
geloof je niet in evolutie, creationist?
als je het dan maar weer doorslikt, verspillingquote:Op maandag 13 juni 2016 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wil in mijn mond kotsen als ik dat soort shit lees.
Uiteraard, indien er nog stukjes tussen zitten lekker op knabbelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:26 schreef zeer het volgende:
[..]
als je het dan maar weer doorslikt, verspilling
quote:Op maandag 13 juni 2016 09:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard, indien er nog stukjes tussen zitten lekker op knabbelen.
is wel een junkie idd ;ssquote:Op maandag 13 juni 2016 09:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt inderdaad maar goed misschien kan hij dit al niet handelen :s
echt áltijd?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik altijd met dezelfde, dus is niet nodig dan.
Tja, dan kun je wel weer opnieuw beginnen vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
En als je tieten ziet in Game of Thrones?
Dan mag je ff trekken maar niet komen. Heb je weinig aan dusquote:Op maandag 13 juni 2016 09:36 schreef TARDIS. het volgende:
En als je tieten ziet in Game of Thrones?
Idd in die cultuur van ons wel. Als je in een of andere stam leeft waar topless niet gelijk seks betekent is het natuurlijk geen probleem om tieten te zien.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Tja, dan kun je wel weer opnieuw beginnen vrees ik.
Tenzij het hele mooie borsten zijn hoor.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd in die cultuur van ons wel. Als je in een of andere stam leeft waar topless niet gelijk seks betekent is het natuurlijk geen probleem om tieten te zien.
Ook als het een stam is waarin iedereen hele mooie tieten heeft ipv van die hangdingen die gebruikelijk zijn in toplessculturen?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Tenzij het hele mooie borsten zijn hoor.
En daardoor heb je geen reboot nodig?quote:Op maandag 13 juni 2016 09:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik altijd met dezelfde, dus is niet nodig dan.
Ja weet niet, misschien denkt mijn brein nu dat ik op zoek moet naar vruchtbaarder zaad aangezien ik nog steeds niet zwanger ben.quote:
Haha nog steeds niet ook echt.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja weet niet, misschien denkt mijn brein nu dat ik op zoek moet naar vruchtbaarder zaad aangezien ik nog steeds niet zwanger ben.
mwah het sterft vrij snel af, de vuilbak vol tissues gaat geen soelaas biedenquote:Op maandag 13 juni 2016 09:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nog steeds niet ook echt.
Denk dat er hier genoeg vruchtbaar zaad is te vinden.
Haha gvd.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah het sterft vrij snel af, de vuilbak vol tissues gaat geen soelaas bieden
Brein moet gewoon leren wat anticonceptie is en dat ik de baas ben over de voortplanting.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nog steeds niet ook echt.
Denk dat er hier genoeg vruchtbaar zaad is te vinden.
Zo is het maar net, Chai. Jij bent de baas.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Brein moet gewoon leren wat anticonceptie is en dat ik de baas ben over de voortplanting.
Ook dan jaquote:Op maandag 13 juni 2016 09:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook als het een stam is waarin iedereen hele mooie tieten heeft ipv van die hangdingen die gebruikelijk zijn in toplessculturen?
alsof je brein nog enige vorm van hormonale aansturing geniet als je hormonale anticonceptie gebruiktquote:Op maandag 13 juni 2016 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Brein moet gewoon leren wat anticonceptie is en dat ik de baas ben over de voortplanting.
Baas in eigen buik!quote:Op maandag 13 juni 2016 09:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Over de tieten van Chai.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:02 schreef xcachet het volgende:
Interessante discussie dit. Waar gaat het over?
Ben te dom voor periodieke onthouding.quote:Op maandag 13 juni 2016 09:59 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof je brein nog enige vorm van hormonale aansturing geniet als je hormonale anticonceptie gebruikt
zeg dat je hart gebroken isquote:
oeh dan hoef ik die ander al helemaal niet te proberenquote:Op maandag 13 juni 2016 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Zijn er twee hè, die van liefde&relaties is wel ok.
Las van onder naar boven, dus heb nog niet gelezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:08 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof jij dat niet dacht nadat je dat verhaal las
linkquote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef zeer het volgende:
Nieuw bloed en gelijk al die vrouwen in dat topic wild.
wel 50ct op het schaaltje achter gelaten?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef Rozevla het volgende:
Afgelopen zaterdag per ongeluk de wc van een strandtent nog verstopt, proberen met de borstel alles door te drukken zat de borstel helemaal onder het wc papier en poep.
Nog een keer doortrekken in de hoop dat het wegging stond het water tot aan de rand van de pot.
Toen maar gauw weglopen .....
Ben benieuwd wanneer de crazy horny fase begintquote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze is de laatste tijd met vlagen onvriendelijk. Denk dat ze pubert.
Nouquote:Op maandag 13 juni 2016 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ze is de laatste tijd met vlagen onvriendelijk. Denk dat ze pubert.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
waarom hebben wij het nooit over wie wie geneukt heeft
Nee de geen waar ik mee was gesmst af te rekenen omdat ik de pot verstopt had en we maar snel weg moesten gaan.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel 50ct op het schaaltje achter gelaten?
We kunnen wel een lijstje maken.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
Als er iemand is met een interessante FOK!liefdesgeschiedenis wordt er hier nogal hard geoordeeld, dus die blijven dan niet lang.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
De KLB-SCbangalijst bedoel je.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
We kunnen wel een lijstje maken.
De FOK!bangalijst
Bedoel je nu waarom Ssyangnntjang TARDIS. bedrogen heeft?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er iemand is met een interessante FOK!liefdesgeschiedenis wordt er hier nogal hard geoordeeld, dus die blijven dan niet lang.
Alleen jou nog nietquote:Op maandag 13 juni 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
De KLB-SCbangalijst bedoel je.
Wie heb jij hier allemaal geneukt?
Nee dat is kensersaai, dat telt niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Bedoel je nu waarom Ssyangnntjang TARDIS. bedrogen heeft?
quote:Op maandag 13 juni 2016 10:14 schreef zeer het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de crazy horny fase begint.
Omdat Oberkullie dat niet kan handelen.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
Ik ben bedrogen?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Bedoel je nu waarom Ssyangnntjang TARDIS. bedrogen heeft?
En Stimo ook niequote:Op maandag 13 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat Oberkullie dat niet kan handelen.
Heeft ze prof gemeet?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat Oberkullie dat niet kan handelen.
WTF hequote:De man die Laura zou hebben verkracht is ook schuldig bevonden. Hij is veroordeeld tot honderd zweepslagen wegens 'geslachtsgemeenschap' en veertig voor alcoholconsumptie.
Ah mooi oke bedankt grquote:Op maandag 13 juni 2016 10:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks te zien hoor, u kunt weer doorlopen.
wat heb je als alarm ingesteld?quote:
oh you bondgirlquote:
Bek houden.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Is het weer niet goed? Ondankbare hond.
Heeft nike niet zoiets?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:53 schreef Germano het volgende:
Weet iemand hier een website waar je custom voetbalshirts kunt maken?
Haha prima.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Nog even doorgaan en ik kom ook R&P in.
Waarschijnlijk niet idd.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, die kunnen mij niet waarderen denk ik. Althans, mijn grappen.
Incestgrappen hadden ze iig geen problemen mee.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op maandag 13 juni 2016 10:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 10:57 schreef Germano het volgende:
[..]
Zal eens even kijken. Hebben namelijk een nieuwe teamnaam.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ben het niet gewend, dat is 't
Net zoals Marokkanen met een Vlaams accent.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik krijg dat in Rotterdam wel regelmatig opmerkingen over.
Slecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Laatst zei iemand: "Het heeft echt veel geregend in Limburg zeg... Maar gelukkig viel het in Nederland mee." Ik zo; "Dacht dat Limburg ook in Nederland lag."lol
Is dat niet opwindend?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Net zoals Marokkanen met een Vlaams accent.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe kan je zo dom zijn he. Hij was wel even stil toen, hah.
Op je muil. Gauw!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Laatst zei iemand: "Het heeft echt veel geregend in Limburg zeg... Maar gelukkig viel het in Nederland mee." Ik zo; "Dacht dat Limburg ook in Nederland lag."lol
Wat doe jij in Rotterdam?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik krijg dat in Rotterdam wel regelmatig opmerkingen over.
Is ook best eng.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen/werken heel veel users uit deze SC in omgeving Rotterdam. Word je nu bang?
Waarom zou het me beangstigen dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen/werken heel veel users uit deze SC in omgeving Rotterdam. Word je nu bang?
Oh je bent er zo'n eenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Volgende keer als er vegan festival is ok.
Er bestaat ook nog zoiets als een Belgisch Limburg.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
quote:De provincie Limburg is een van de vijf provincies van het Vlaams Gewest en een van de tien provincies van België. De hoofdstad van deze provincie is Hasselt.
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, alleen meaten kan door de beugel.
WAAROM NOU GELIJK WEER ZON KANKER OPMERKING OP MAANDAGMORGEN GVD MAN.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.
Dat bedoelde hij niet Niels. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een Belgisch Limburg.
[..]
TRquote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
WAAROM NOU GELIJK WEER ZON KANKER OPMERKING OP MAANDAGMORGEN GVD MAN.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spot on.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dm me maar tegen die tijdquote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Volgende keer als er vegan festival is ok.
O bedoelde het lief, maar mijn brein kan die vertaalslag vaak niet maken, 1 van m'n auti kenmerkenquote:
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:16 schreef Drug het volgende:
[..]
O bedoelde het lief, maar mijn brein kan die vertaalslag vaak niet maken, 1 van m'n auti kenmerken
Jij bent echt zo fucked up.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.
Gaat dat lukken?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet vandaag of morgen nog even naar de winkel.
Huh. Ik snap dit nietquote:Op maandag 13 juni 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, moet na de middag maar even gaan. Heb maar tot 3 uur de tijd.
Beide.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat deze gedachte in me op komt of doel je op mijn functiebeperking?
Op Bonaire.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.
Jezus.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
12 uur begint de middag, dus na de middag.
Alles wat uit jouw mond komt volgens mij.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Wat een kankerwoord is middag eigenlijk hè. Als je het hardop zegt klinkt het niet.
Maar jij zegt tot 3 uur, dus na de middag. Waarom ga je dan niet voor 3 uur?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:24 schreef Germano het volgende:
12 uur begint de middag, dus na de middag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles wat uit jouw mond komt volgens mij.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar jij zegt tot 3 uur, dus na de middag. Waarom ga je dan niet voor 3 uur?Ik ga ook voor 3 uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Alles wat uit jouw mond komt volgens mij.
Vind ban een erger woord hoorquote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Wat een kankerwoord is middag eigenlijk hè. Als je het hardop zegt klinkt het niet.
Je weet niet eens of ik een raar accent hebt joh.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja je kan het herhalen maar wordt er niet beter op hoor.
Stond je om 5 uur al op je werk? Heb je 4,5 uur slaap gehad? Nee he?quote:
Dat Limburgs klopt ook gewoon niks vanquote:Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik een raar accent hebt joh.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stond je om 5 uur al op je werk? Heb je 4,5 uur slaap gehad? Nee he?
Niet klagen.
Onterechte klaag.
meer van snap niet waaromquote:
trquote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
Werd jij om half 11 wakker? Heb je 10 uur slaap gehad? Nee hè?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Stond je om 5 uur al op je werk? Heb je 4,5 uur slaap gehad? Nee he?
Niet klagen.
Onterechte klaag.
Zie ik al aan hoe je typt.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ik een raar accent hebt joh.
Alsof jij met je polderdialect lekker klinkt.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat Limburgs klopt ook gewoon niks van
Hou op jijquote:Op maandag 13 juni 2016 11:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Werd jij om half 11 wakker? Heb je 10 uur slaap gehad? Nee hè?
Niet klagen.
Onterechte klacht.
Ik woon niet in de polderquote:Op maandag 13 juni 2016 11:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof jij met je polderdialect lekker klinkt.
Met harde g klinkt het wel ok.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:25 schreef Germano het volgende:
China doet ook niet mee aan het EK.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Is gewoon mad. Kan niet juichen voor Nederland, noch voor China.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Is gewoon mad. Kan niet juichen voor Nederland, noch voor China.
DAT IS TOCH LOGISCH MAN JEZUS.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wed dat jij de harde g niet eens kan uitspreken zonder dat het overdreven zagerig klinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |