Op je muil. Gauw!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Laatst zei iemand: "Het heeft echt veel geregend in Limburg zeg... Maar gelukkig viel het in Nederland mee." Ik zo; "Dacht dat Limburg ook in Nederland lag."lol
Wat doe jij in Rotterdam?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik krijg dat in Rotterdam wel regelmatig opmerkingen over.
Is ook best eng.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen/werken heel veel users uit deze SC in omgeving Rotterdam. Word je nu bang?
Waarom zou het me beangstigen dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen/werken heel veel users uit deze SC in omgeving Rotterdam. Word je nu bang?
Oh je bent er zo'n eenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Volgende keer als er vegan festival is ok.
Er bestaat ook nog zoiets als een Belgisch Limburg.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Laatst zei iemand: "Het heeft echt veel geregend in Limburg zeg... Maar gelukkig viel het in Nederland mee." Ik zo; "Dacht dat Limburg ook in Nederland lag."lol
quote:De provincie Limburg is een van de vijf provincies van het Vlaams Gewest en een van de tien provincies van België. De hoofdstad van deze provincie is Hasselt.
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, alleen meaten kan door de beugel.
WAAROM NOU GELIJK WEER ZON KANKER OPMERKING OP MAANDAGMORGEN GVD MAN.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.
Dat bedoelde hij niet Niels. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een Belgisch Limburg.
[..]
TRquote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
WAAROM NOU GELIJK WEER ZON KANKER OPMERKING OP MAANDAGMORGEN GVD MAN.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spot on.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dm me maar tegen die tijdquote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Volgende keer als er vegan festival is ok.
O bedoelde het lief, maar mijn brein kan die vertaalslag vaak niet maken, 1 van m'n auti kenmerkenquote:
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:16 schreef Drug het volgende:
[..]
O bedoelde het lief, maar mijn brein kan die vertaalslag vaak niet maken, 1 van m'n auti kenmerken
Jij bent echt zo fucked up.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.
Gaat dat lukken?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet vandaag of morgen nog even naar de winkel.
Huh. Ik snap dit nietquote:Op maandag 13 juni 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, moet na de middag maar even gaan. Heb maar tot 3 uur de tijd.
Beide.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat deze gedachte in me op komt of doel je op mijn functiebeperking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |