Op je muil. Gauw!quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Laatst zei iemand: "Het heeft echt veel geregend in Limburg zeg... Maar gelukkig viel het in Nederland mee." Ik zo; "Dacht dat Limburg ook in Nederland lag."lol
Wat doe jij in Rotterdam?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:03 schreef Zosk het volgende:
[..]Ik krijg dat in Rotterdam wel regelmatig opmerkingen over.
Is ook best eng.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen/werken heel veel users uit deze SC in omgeving Rotterdam. Word je nu bang?
Waarom zou het me beangstigen dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Er wonen/werken heel veel users uit deze SC in omgeving Rotterdam. Word je nu bang?
Oh je bent er zo'n eenquote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Volgende keer als er vegan festival is ok.
Er bestaat ook nog zoiets als een Belgisch Limburg.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Laatst zei iemand: "Het heeft echt veel geregend in Limburg zeg... Maar gelukkig viel het in Nederland mee." Ik zo; "Dacht dat Limburg ook in Nederland lag."lol
quote:De provincie Limburg is een van de vijf provincies van het Vlaams Gewest en een van de tien provincies van België. De hoofdstad van deze provincie is Hasselt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |