Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Echt hè, alleen meaten kan door de beugel.
WAAROM NOU GELIJK WEER ZON KANKER OPMERKING OP MAANDAGMORGEN GVD MAN.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zou jij gourmetten moeten aanbieden in plaats van barbecueën.
Dat bedoelde hij niet Niels. Maar toch bedankt.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een Belgisch Limburg.
[..]
TRquote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
WAAROM NOU GELIJK WEER ZON KANKER OPMERKING OP MAANDAGMORGEN GVD MAN.
quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Spot on.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dm me maar tegen die tijdquote:Op maandag 13 juni 2016 11:10 schreef zeer het volgende:
[..]
Volgende keer als er vegan festival is ok.
O bedoelde het lief, maar mijn brein kan die vertaalslag vaak niet maken, 1 van m'n auti kenmerkenquote:
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:16 schreef Drug het volgende:
[..]
O bedoelde het lief, maar mijn brein kan die vertaalslag vaak niet maken, 1 van m'n auti kenmerken
Jij bent echt zo fucked up.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk erover om mijn autisme te laten diagnosticeren en dan lekker een jaartje van de wajong te genieten.
Gaat dat lukken?quote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet vandaag of morgen nog even naar de winkel.
Huh. Ik snap dit nietquote:Op maandag 13 juni 2016 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, moet na de middag maar even gaan. Heb maar tot 3 uur de tijd.
Beide.quote:Op maandag 13 juni 2016 11:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat deze gedachte in me op komt of doel je op mijn functiebeperking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |