Eigenlijk wel ja, fucked up.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:02 schreef xcachet het volgende:
Was de schutter in Orlando een terrorist of gewoon iemand die heel veel mensen doodschoot?
Zit wat in toch
nicequote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
In juli hopelijk naar broertje in Zweden. Zweden lijkt me zo gaaaaaaaaaaf. Werkt daar half jaartje enzo
en huisje met zwembad kei chillie
Zweden is nice.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Crack_ het volgende:
In juli hopelijk naar broertje in Zweden. Zweden lijkt me zo gaaaaaaaaaaf. Werkt daar half jaartje enzo
en huisje met zwembad kei chillie
Prima om naar uit te kijken toch, je gaatquote:
Wil Eland zien, zo fascinerend groottttquote:
moet wel nog boekenquote:Op maandag 13 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima om naar uit te kijken toch, je gaat!
Hier ook. Maar als mn broertje even zegt dat hij het zelf ook wel leuk vind dat ik dan op bezoek kom, dan ga ik vanavond nog boekenquote:
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Prima om naar uit te kijken toch, je gaat!
[..]
Wil Eland zien, zo fascinerend groottttja wil alles zien. Wil wel bosjeskamperen
Orka'squote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?
Zat erop te wachten.quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef zeer het volgende:
[..]
wil je nog iets anders fascinerend groots zien?
welke plaats zit je broertje?quote:Op maandag 13 juni 2016 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier ook. Maar als mn broertje even zegt dat hij het zelf ook wel leuk vind dat ik dan op bezoek kom, dan ga ik vanavond nog boeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |