Haha wowquote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd net zo lang kwaad naar kinderen in de snackbar tot ze geïntimideerd de Donald Duck neerleggen en dan gris ik hem van het kleine plastic blauwe tafeltje met blokken.
Je hebt toch wel ook een abonnement op de Donald Duck?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kijk altijd net zo lang kwaad naar kinderen in de snackbar tot ze geïntimideerd de Donald Duck neerleggen en dan gris ik hem van het kleine plastic blauwe tafeltje met blokken.
Begrijpelijk, fucking harde struggles altijd bij de kapper.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat ik het toch alleen bijwerken hoor.
Als je eenmaal gel of wax erin hebt dan krijg je het toch niet zo als op de foto's.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk, fucking harde struggles altijd bij de kapper.Nieuw kapsel uitkiezen is echt een drama.
Mijn moeder zit zelf altijd voortdurend te gniffelen om domme filmpjes of plaatjes op facebook.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n ma vraagt wel eens waarom ik lach achter m'n laptop
Zoiets alleen kijk ik nóg meer gayquote:Op maandag 13 juni 2016 13:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan dit niet helemaal visualiseren.
Je dinnetje?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Zosk het volgende:
Ik heb altijd een grote bek thuis dat ik iets nieuws ga proberen, eenmaal thuis is ze weer de laatste die lacht.
Hahaha ik zit ook soms echt overdreven te lachen hier, dan kijken collega's me raar aan.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n ma vraagt wel eens waarom ik lach achter m'n laptop
Hahaha heerlijk.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder zit zelf altijd voortdurend te gniffelen om domme filmpjes of plaatjes op facebook.
Hahaha nee dat lukt nooit, heb in de afgelopen 6 maanden echt 10 verschillende producten gekocht.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je eenmaal gel of wax erin hebt dan krijg je het toch niet zo als op de foto's.
Oh, ik dacht zo'n onverzorgd kapsel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoiets alleen kijk ik nóg meer gay
[ afbeelding ]
Je bent wat je eetquote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Noem eens paar leuke namen voor interventie die kinderen stimuleert groente en fruit te eten op school?
Sowieso niet inderdaad, poesjes zijn altijd de baas.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha
jij hebt de broek niet aan thuis
ohoh
jij weetquote:Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sowieso niet inderdaad, poesjes zijn altijd de baas.
ik dacht chewbaccaquote:
Je bent toch wel oud genoeg om je niets meer van je moeder aan te trekken?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:26 schreef Zosk het volgende:
Ik heb altijd een grote bek thuis dat ik iets nieuws ga proberen, eenmaal thuis is ze weer de laatste die lacht.
Gel van Schwarzkopf en wax van Murray's. Moet af en toe kunnen switchen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha nee dat lukt nooit, heb in de afgelopen 6 maanden echt 10 verschillende producten gekocht.
Heb nu de blauwe reuzel, die is echt baas.
Kankerdikke komkommer.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:28 schreef Crack_ het volgende:
Noem eens paar leuke namen voor interventie die kinderen stimuleert groente en fruit te eten op school?
en daardoor zouden ze meer groente moeten eten?quote:
Nee, komkommer is juist goed tegen kanker dus dan kankerdikke komkommer is niet logischquote:
Zo kun je het ook nog interpreteren inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent toch wel oud genoeg om je niets meer van je moeder aan te trekken?
Gel kan ik niets meer mee, te dik en te lang haar. Voor normale wax ook veel te dik.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Gel van Schwarzkopf en wax van Murray's. Moet af en toe kunnen switchen.
Doet 'ie ook. Heb bewijs.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam doordat iemand zei dat je ICT deed.
Wat gebruik je dan?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gel kan ik niets meer mee, te dik en te lang haar. Voor normale wax ook veel te dik.
Dat is nog niet per definitie kut.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Kwam doordat iemand zei dat je ICT deed.
Kun je toch laten uitdunnen. Moet ik ook elke keer, anders heb ik haar als stro.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gel kan ik niets meer mee, te dik en te lang haar. Voor normale wax ook veel te dik.
een komkommer is een groene staad met water zit bijzonder weinig in.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, komkommer is juist goed tegen kanker dus dan kankerdikke komkommer is niet logisch
Nee, dat weet ik wel. Maar wist niet wat een undercut was.quote:
Holy shit.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik wel. Maar wist niet wat een undercut was.
Dacht gewoon lang haar tot op je schouders.
en zeker weten geen kankerquote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
een komkommer is een groene staad met water zit bijzonder weinig in.
Komkommers die gekweekt zijn op volle grond zijn wel lekker.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
een komkommer is een groene staad met water zit bijzonder weinig in.
Ja doe ik ook iedere keer als ik ga, laat het al heel lang niet korter knippen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je toch laten uitdunnen. Moet ik ook elke keer, anders heb ik haar als stro.
Lui wezen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja doe ik ook iedere keer als ik ga, laat het al heel lang niet korter knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |