was het een mooie uitvaart?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
een dag geen vlees is een dag niet geleefd
Ik vind mezelf nog wel levendig, maar volgens zijn definitie dood tochquote:
Mocht even duren.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kreeg ik later ook door bij die tongpiercing.
Heb ik niks meequote:Op maandag 13 juni 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom ben je niet down met die moderne technologie dan
Echt vies die vent, ook tijdens die wedstrijd ff hand in zijn reet en daarna eraan ruiken en in andere pot eerder ook lekker in neus pulken en opetenquote:
Ik had het over jou eigenlijk, maar verder ook wel eens.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe haar gezicht eruit ziet.
en vergeet de oksel nietquote:Op maandag 13 juni 2016 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Echt vies die vent, ook tijdens die wedstrijd ff hand in zijn reet en daarna eraan ruiken en in andere pot eerder ook lekker in neus pulken en opeten
Doe dat lekker thuis
Dankjewel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik had het over jou eigenlijk, maar verder ook wel eens.
Hij had enorme zweetvlekken ja. Dat viel mij ook op gisteren.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en vergeet de oksel niet
goor mannetje ja
Maar ja, wel allerbeste coach op EKquote:Op maandag 13 juni 2016 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en vergeet de oksel niet
goor mannetje ja
Neeeeeequote:Op maandag 13 juni 2016 13:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je een tongpiercing hebt mag je komen eten.
Netjes.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:55 schreef Germano het volgende:
Heleboel tieten.
http://www.vkmag.com/magazine/symfonie_van_de_natuur
Hahahaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4
[..]
Daarom. Ik moet het van mijn goddelijke lichaam hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe haar gezicht eruit ziet.
Zou het graag willen bevestigen, maar kan het niet.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone 4
[..]
Daarom. Ik moet het van mijn goddelijke lichaam hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zou het graag willen bevestigen, maar kan het niet.
Oh wow.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:04 schreef Germano het volgende:
Zou je sowieso wel doen hoor. Heb nog wat bier staan.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:55 schreef Germano het volgende:
Heleboel tieten.
http://www.vkmag.com/magazine/symfonie_van_de_natuur
Ik vind het een klein beetje raar dat je dit post Niels sorry.quote:
Dan wil ik ook weten hoe jij eruit ziet. Eerlijk is eerlijk.quote:
Haha oh ja dat had ik meegekregen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Chai had een lokquote gezet voor Opa.
Die staat toch al lang ergens in US.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wil ik ook weten hoe jij eruit ziet. Eerlijk is eerlijk.
Ik kijk naar een meisje dat de inlines beheerst. Is dat nou zo erg?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het een klein beetje raar dat je dit post Niels sorry.
Nee niet van Germano gekkie.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
ben je FBI niet dat ik hem in de gaten hou
Gezien je geschiedenis, uitspraken en anders posts: ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kijk naar een meisje dat de inlines beheerst. Is dat nou zo erg?
quote:
Vooruit.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan wil ik ook weten hoe jij eruit ziet. Eerlijk is eerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Vooruit.Wat is dit nou weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom op FOK!
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:12 schreef Germano het volgende:
[..]
[..]
Vooruit.Godverdomme wat geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neuh, dat is wat mensen er van maken. Ik heb twee keer via een rechter voogdij gehad omdat hun moeder dat graag wilde. Dat krijg je niet als je niet in orde bent.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gezien je geschiedenis, uitspraken en anders posts: ja.
Dan moet ik eerst een normale foto zien te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja publiekelijk begrijp ik dat wel, in DM boeit toch geen reet.
Oh wow.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet interessant meer nu.
Ah, eindelijk van je af. Heb nooit interesse gehad in jou na het zien van je gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een foto gepost van mijn haar.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik sta daar niet in hoor. Heb alleen ooit een rugfoto gepost.
Van je undercut XXL?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een foto gepost van mijn haar.
Ja dat is vaak wel lastig, heb ik ook.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst een normale foto zien te vinden.
Ah, geen bloempotkapsel zoals de meerderheid van de Chinezen?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha nee gek, 2012 ofzo toen had ik gewoon kort.
Sowieso Wordpress.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:16 schreef xcachet het volgende:
Waarom vragen mensen mij dingen over wordpress, flikker opBen geen IT'er
Af en toe.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, geen bloempotkapsel zoals de meerderheid van de Chinezen?
Vind zeer goed iets. Maar vind irritant als mensen dingen gaan vragen zoals; "Hey 'xcachet'! Hoe kan ik op Wordpress menu's maken?"quote:
Van jezelf dan dm graag.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Heb nog naaktfoto's in m'n inbox staan zie ik.
Dat mag.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind zeer goed iets. Maar vind irritant als mensen dingen gaan vragen zoals; "Hey 'xcachet'! Hoe kan ik op Wordpress menu's maken?"
Google het of zo
Netjes.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, weet niet wie dat is. Een blondine met flinke tieten.
Ik had ooit een mobieltje van de verzekering, omdat die van mij gerepareerd moest worden. Was gewoon gereset naar fabrieksinstellingen maar bij android was/is het zo dat de foto's die erop stonden niet gewist werden. Allemaal naakt foto'squote:Op maandag 13 juni 2016 14:19 schreef Germano het volgende:
Heb nog naaktfoto's in m'n inbox staan zie ik.
quote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het nog wel met beha aan? Misschien is dat Meloewa.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
er zijn ergere dingenquote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef Germano het volgende:
[..]
haha, gewoon een blauwtje vriendquote:Op maandag 13 juni 2016 14:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, eindelijk van je af. Heb nooit interesse gehad in jou na het zien van je gezicht.
Of Blondje93quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Is het nog wel met beha aan? Misschien is dat Meloewa.
Dat is wel heel slecht.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had ooit een mobieltje van de verzekering, omdat die van mij gerepareerd moest worden. Was gewoon gereset naar fabrieksinstellingen maar bij android was/is het zo dat de foto's die erop stonden niet gewist werden. Allemaal naakt foto's
waarom weet jij dit?quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, zonder beha. Kan best van haar zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh je zei idd niets over "lekkere".quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Denk van een of andere FOK!ster die ooit in een .rar-bestand heeft gestaan.
je bent een oude ventquote:Op maandag 13 juni 2016 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom weet jij dit?
en waarom heb ik die niet?
DM duurt wel lang.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, zonder beha. Kan best van haar zijn.
Sowieso die shit erop laten staan, gewoon nee.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Uit Goes kwam ze. Toen kende ik Dumpert nog niet.
Zal maar een bekende van je zijn.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had ooit een mobieltje van de verzekering, omdat die van mij gerepareerd moest worden. Was gewoon gereset naar fabrieksinstellingen maar bij android was/is het zo dat de foto's die erop stonden niet gewist werden. Allemaal naakt foto's
Klopt helemaal, heb altijd de intentie gehad om hier iemand te veroveren.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha, gewoon een blauwtje vriend
De oude Germano is niets meer van over hè.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik stuur die echt niet door. Heb ik het dadelijk gevreten.
Had die ooit van Mozy gekregen.
Stuur maar gewoon alleen naar mij, ik ben te vertrouwen.quote:Op maandag 13 juni 2016 14:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik stuur die echt niet door. Heb ik het dadelijk gevreten.
Had die ooit van Mozy gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |