Ik bedoel dus dat ik wel ga maar alleen laat uitdunnen.quote:
Oh, op die fiets. Ik wil vanavond alles een stuk korter. Met de zon groeit het te snel.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik wel ga maar alleen laat uitdunnen.Alleen zijkanten korter.
Ja dan groeit het nóg sneller inderdaad, ik gebruik dat dan ook altijd als excuus om minder buiten te komen.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Oh, op die fiets. Ik wil vanavond alles een stuk korter. Met de zon groeit het te snel.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor ineens mijn broertje tegen zijn iPad; "Zet wekker om kwart over twee", "Je wekker is gezet om 14:15" raap me op
Ik niet, maar kan niets met lang haar. Dan krijg ik er slag in.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja dan groeit het nóg sneller inderdaad, ik gebruik dat dan ook altijd als excuus om minder buiten te komen.
Hahahaquote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van m'n persoonlijkheid.
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Ik hoor ineens mijn broertje tegen zijn iPad; "Zet wekker om kwart over twee", "Je wekker is gezet om 14:15" raap me op
Ik ook als het opdroogt na het douchen, dus altijd kammen na het douchen en snel iets erin.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan niets met lang haar. Dan krijg ik er slag in.
werkt prima dus..quote:Op maandag 13 juni 2016 13:36 schreef xcachet het volgende:
Moet inderdaad een beetje vochtig zijn, anders is het te stug ja.quote:Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook als het opdroogt na het douchen, dus altijd kammen na het douchen en snel iets erin.
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik niet, maar kan niets met lang haar. Dan krijg ik er slag in.
Ff boze dm sturen brbquote:Op maandag 13 juni 2016 13:38 schreef Fylax het volgende:
Hanzehogeschool
NWS / Vondelingenluiken; strafbaar of een uitkomst?
quote:Op maandag 13 juni 2016 13:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet inderdaad een beetje vochtig zijn, anders is het te stug ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |