Na de etnische zuiveringen van 2014 zijn er heel wat oude users terug gegaan onder een nieuw account.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:48 schreef Wexler het volgende:
[..]
Na de etnische zuiveringen van 2014 zijn er heel wat oude users terug gegaan onder een nieuw account.
Zoek jij ruzie ofzo?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe je wijs dan he ,achter je schermpje
Denk srs dat er nog zat mooie plekjes zijn die jij niet kent, maar die liggen wel minder langs de grote wegen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt niet leuk. Ben ook overal wel te vaak geweest denk ik.
Bij 120 doe ik 1:16,7quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hm, ik dacht aan 3x tanken. Maar oke.
omdat?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Wexler het volgende:
[..]
Jij bent er in mindere mate en voorbeeld van.
En anders heb je altijd nog de leuke kleine dorpjes in Nederland, zo was ik een paar jaar terug in Lange Zwaag in Friesland. Klein dorpje maar heel erg sfeervol, leuk om s'avonds doorheen te lopen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk srs dat er nog zat mooie plekjes zijn die jij niet kent, maar die liggen wel minder langs de grote wegen.
Kwam voor mijn vorig werkgever overal in Nederland. Kwam echt op de gekste plekken. Heb veel wel gezien hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk srs dat er nog zat mooie plekjes zijn die jij niet kent, maar die liggen wel minder langs de grote wegen.
Ik heb geen vorig account, Ashquote:Op zondag 3 juli 2016 15:51 schreef Wexler het volgende:
[..]
Generatie die terugging na de etnische zuiveringen maar wel onder je vorige account.
Zuinig.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Bij 120 doe ik 1:16,7
Bij 100 doe ik 1:18,5
Tank is 40 liter dus dat is bij 120, 668 kilometer.
En dat is bij 100, 740 kilometer.
Moet zeker te doen zijn. Zelfs met files ingecalculeerd hoef ik maar 2x te tanken (Al zal ik dan wel direct in Marseille voor een 3e keer moeten tanken, maar tot aan Marseille haal ik wel)
Dat bedoel ik maar wut about AnneFrank?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dit is m'n originele account, zat hier ook niet met een kloon tijdens m'n ban dus ja
Anne_Frank en Wilma_Nanninga waren voor de l0lz. Een lolletje dat niet zo lang duurde maar tochquote:
Watquote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
Ook echt gewoon weer een nieuwe kutaccount maken en dan een naam pakken uit je kutserie waar je jezelf op aftrekt waardoor je meteen te herkennen bent.
Twingo hequote:
Wexler is geen personage uit The Wire?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:54 schreef Catkiller het volgende:
Ook echt gewoon weer een nieuwe kutaccount maken en dan een naam pakken uit je kutserie waar je jezelf op aftrekt waardoor je meteen te herkennen bent.
Vanaf daar naar Den Haag red ik echt niet op 1 tank.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Twingo he
Ik heb hem toen ik vanuit Dusseldorf terug naar huis reed op 1:21,6 gekregen
80-85 rijden op de snelwegEr was dichte mist en behoorlijk harde regen, en het was kwart voor 5 s'nachts dus besloot om gewoon erg rustig aan te doen, was toch niemand op de weg, en toen was dat het verbruik. Had echt zoiets van, que?
True, die man heeft een heleboel goede muziek gemaakt. "Dit is wat ik wil" Is een top plaat. Hazes doet Blues.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn teveel nummers voor een top 6 van hem.
Yep.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
True, die man heeft een heleboel goede muziek gemaakt. "Dit is wat ik wil" Is een top plaat. Hazes doet Blues.
Dat is 248 kilometer man.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vanaf daar naar Den Haag red ik echt niet op 1 tank.
vraag het hem?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
Kia cee'dquote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is 248 kilometer man.
Rij je in een Bugatti Veyron of zo?
Zelfs iets als een Audi R8 haalt dat nog wel op een tank.
Ligt aan je KM stand.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Mn auto moet grote beurt, denk ik. Hoe zie ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |