O nicequote:Op zondag 3 juli 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed gewoon goede race. Hielp ook wel mee dat Vettel en Alonso uitvielen maar alsnog puike race.
Maxgod.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu al sportman van het jaar 2016.
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht bij mezelf laat ik over 3-4 weekjes even een paar dagen naar Frankrijk gaan, hotelletje pakken of iets in die richting.
Het traject Lille - Paris - Bordeaux - Spaanse grens (A1-A10-A63) kost ¤ 70,30
Het traject Lille - Paris - Lyon - Nice (A1/A2-A6-A7-A8) kost ¤ 98,50
Het traject Luxemburg - Spaanse grens (A31-A6-A7-A9) kost ¤ 70,40
Het traject Luxemburg - Nice (A31-A6-A7-A8) kost ¤ 71,80
Dat zijn de prijzen voor de peage (Voor die tolwegen daar) Wat duur joh...
Veel plezier.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
Het is mooi weer, dus even een rondje skaten.
Grote verschillen hoor. Hier al de hele dag stralend weer.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ja hoor.
Ik sta met mijn luie reet op om naar de winkel te gaan.. gaat het regenen.
En al die tijd komt hij dan niet op FOK!quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.
Win win situatie dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En al die tijd komt hij dan niet op FOK!
Mja, dan liever door die dorpjes heen, volgens mij is dat ook een optie op m`n navigatie "Tolwegen vermijden"quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.
Zie je wel wat.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot aan Zuid - Frankrijk maar 2x tanken? Denk niet dat je dat gaat redden hoor.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Mja, dan liever door die dorpjes heen, volgens mij is dat ook een optie op m`n navigatie "Tolwegen vermijden"
Want ik zie het niet zitten om én 2x een volle tank te betalen (heen>terug) Én m`n overnachtingen daar + nog bijkomende kosten voor een tolweg a wat zal het gemiddelde zijn, euro of 50?
Klopt wel ja. Heb het beide vaak genoeg gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me mooier dan alleen maar snelweg zien.
geregistreerd op: dinsdag 28 juni 2016 @ 08:04quote:Op zondag 3 juli 2016 15:44 schreef Wexler het volgende:
[..]
Gegroet mevr. Chai, u heeft het over een nieuw account, waar doelt u daarmee op?
Ik rij altijd graag binnendoor.quote:
Ik zou gewoon een mooie binnendoor route nemen i.p.v de snelweg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij altijd graag binnendoor.
Als ik alleen in de auto zit ga ik vaak binnendoor. Lekker door van die kleine dorpjes rijden, afgelegen. Heerlijk.
Ik ging 4 maanden terug naar Geldrop toe, en ik wilde binnendoor, zie je wat van Nederland. Maar er zat een maatje bij mij in de auto en die begon te zeuren dat hij dat onzin vind want het kostte meer brandstofJa, en?
Moet ik toch zelf weten?
Uiteindelijk maar de snelweg gepakt.
Nederland is geen reet aan om te rijden.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik rij altijd graag binnendoor.
Als ik alleen in de auto zit ga ik vaak binnendoor. Lekker door van die kleine dorpjes rijden, afgelegen. Heerlijk.
Ik ging 4 maanden terug naar Geldrop toe, en ik wilde binnendoor, zie je wat van Nederland. Maar er zat een maatje bij mij in de auto en die begon te zeuren dat hij dat onzin vind want het kostte meer brandstofJa, en?
Moet ik toch zelf weten?
Uiteindelijk maar de snelweg gepakt.
Lekker generaliserend weer. Ja het groene hart is behoorlijk saai idd.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland is geen reet aan om te rijden.
Hilversum > Marseille red ik met 2 keer tanken, heb ik nog brandstof over ookquote:Op zondag 3 juli 2016 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tot aan Zuid - Frankrijk maar 2x tanken? Denk niet dat je dat gaat redden hoor.
Veluwequote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nederland is geen reet aan om te rijden.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Ja het groene hart is behoorlijk saai idd.
Ja ik vind het echt niet leuk. Ben ook overal wel te vaak geweest denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker generaliserend weer. Ja het groene hart is behoorlijk saai idd.
Hm, ik dacht aan 3x tanken. Maar oke.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hilversum > Marseille red ik met 2 keer tanken, heb ik nog brandstof over ook
Precies, veel toffer dan die saaie snelweg.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een mooie binnendoor route nemen i.p.v de snelweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |