O nicequote:Op zondag 3 juli 2016 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Reed gewoon goede race. Hielp ook wel mee dat Vettel en Alonso uitvielen maar alsnog puike race.
Maxgod.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu al sportman van het jaar 2016.
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
Godverdomme zeg, ik dacht bij mezelf laat ik over 3-4 weekjes even een paar dagen naar Frankrijk gaan, hotelletje pakken of iets in die richting.
Het traject Lille - Paris - Bordeaux - Spaanse grens (A1-A10-A63) kost ¤ 70,30
Het traject Lille - Paris - Lyon - Nice (A1/A2-A6-A7-A8) kost ¤ 98,50
Het traject Luxemburg - Spaanse grens (A31-A6-A7-A9) kost ¤ 70,40
Het traject Luxemburg - Nice (A31-A6-A7-A8) kost ¤ 71,80
Dat zijn de prijzen voor de peage (Voor die tolwegen daar) Wat duur joh...
Veel plezier.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Kurovski het volgende:
Het is mooi weer, dus even een rondje skaten.
Grote verschillen hoor. Hier al de hele dag stralend weer.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ja hoor.
Ik sta met mijn luie reet op om naar de winkel te gaan.. gaat het regenen.
En al die tijd komt hij dan niet op FOK!quote:Op zondag 3 juli 2016 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook door al die godsverlaten dorpjes heen rijden, kost het je alleen benzine. Ben je alleen wel 1,5 week onderweg voor je in het zuiden zit.
Win win situatie dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En al die tijd komt hij dan niet op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |