Ah, in dat opzicht. Ja, absoluut. Goed puntquote:
Lach maar:quote:
trustuh sjoef en niet van stokjes dromenquote:
Iets te ver uit de buurt .. Maak je niet drukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:20 schreef just me het volgende:
[..]
trustuh sjoef en niet van stokjes dromen
doe ik sowieso nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Iets te ver uit de buurt .. Maak je niet druk
De drab is opgeruimd, en als je vanaf het koffiekopje komt hoef je geen enkel stuk A28 te rijdenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
het is dat ik het vertik om over de A28 te rijden
nee, ik moet terug naar het bakje leut morgenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De drab is opgeruimd, en als je vanaf het koffiekopje komt hoef je geen enkel stuk A28 te rijden
Die hou ik lekker voor mezelf voor als ik tijd heb.quote:
Filmpje al gekeken?quote:
Paar minuten werk via Google.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik de stok even voor je ophalen of wil je er zelf ook nog iets voor doen?
jup toen ik weer thuis was. maar goed als er zulke reacties komen dan vliegt die bij deze uit mijn MyATquote:
Serieus: Wat is jouw persoonlijke doel van dit spel, met de nadruk op 'spel'?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jup toen ik weer thuis was. maar goed als er zulke reacties komen dan vliegt die bij deze uit mijn MyAT
De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)quote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een gedreig met "dan stop ik er mee" weer.
Moeten we vanaf nu maar bij elke verplaatsing direct aangeven "hier ligt ie?"
Dan is voor mij de lol er wel af. Het zoeken van de stok is juist een leuk onderdeel van het spel.
Dat ding neerknallen met coördinaten kan iedereen wel.
Daarom. Beetje eigen initiatief mag wel vind ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De FOK!stok is begonnen vóórdat google streetview bestond. Pinpoints waren er toen dus ook niet. Dus ze zijn niet verplicht denk ik (en anders kun je net zo goed een willekeurige geocache game zoeken en daar meedoen?)
als deze reactie niet mag dan hoor ik dat graag van Kanovinnie in dm
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.quote:Op maandag 4 juli 2016 01:36 schreef gedoes het volgende:
Kan het zijn dat dit geen officieel bord is?
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Niet te ver weg hé, dan doe ik hem morgen of vanavond. Ben nu nog te brak
quote:
quote:
Niet helemaal natuurlijk, maar het zit er wel vlakbij in de buurt...quote:Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hèquote:Op maandag 4 juli 2016 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wanneer is een bord officieel? Het is een plaatsnaambord, daar gaat het om.
Daar weet jij alles vanquote:Op maandag 4 juli 2016 17:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De definitie van plaatsnaambord is ook rekbaar hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |