Oké zal ik doenquote:
Seksuele lusten staan los van ware liefdequote:Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
cholo heeft ook tegen mij gezegd dat ze me wil neuken maar ik hou me er buiten verder
Zal ervoor zorgen dat je nooit meer weg wilquote:Op zondag 26 juni 2016 14:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil daarna tegen jou aan kruipen en jouw sterke armen beschermend om me heen :$
iedereen wil jou neuken dus dat vergeef ik haarquote:Op zondag 26 juni 2016 14:56 schreef Der_Mann het volgende:
cholo heeft ook tegen mij gezegd dat ze me wil neuken maar ik hou me er buiten verder
quote:Op zondag 26 juni 2016 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seksuele lusten staan los van ware liefde
oh dan had ik het verkeerd begrepenquote:
dacht dat wij true love waren ;squote:Op zondag 26 juni 2016 14:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Seksuele lusten staan los van ware liefde
Nee wij zijn niet m2bquote:Op zondag 26 juni 2016 14:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat wij true love waren ;s
Ik verdien wel straf hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 14:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Zal ervoor zorgen dat je nooit meer weg wil
Oja, je wou gewoon met mijn gevoelens spelen dat was het.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet m2b
Haas is m'n enige echte true love
Gaat je niks aanquote:
ik gun jouquote:Op zondag 26 juni 2016 15:01 schreef Dqod het volgende:
Chlo moet je gewoon een ervaring gunnen, niks meer, niks minder
Jij hebt zo vaak m'n hart gebroken dat haas nu alle stukjes nog steeds aan het lijmen isquote:Op zondag 26 juni 2016 15:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Oja, je wou gewoon met mijn gevoelens spelen dat was het.
Jaquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee wij zijn niet m2b
Haas is m'n enige echte true love
Wat precies? :$quote:
Slachteroffelrollendraai classic chloro hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt zo vaak m'n hart gebroken dat haas nu alle stukjes nog steeds aan het lijmen is
Doei kus iluquote:
Gun jou de wereldquote:
Gun jou alles maar jij neemt en neemt en neemt alleen maar, onverzadigbaarquote:
Wat een egoïst.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gun jou alles maar jij neemt en neemt en neemt alleen maar, onverzadigbaar
oke haas is weg ik kom eraan skatquote:
alles wat je hartje begeert zolang het geen anderen pijn doetquote:
Wowquote:
Dan gun je mij dat toch? ;squote:Op zondag 26 juni 2016 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gun jou alles maar jij neemt en neemt en neemt alleen maar, onverzadigbaar
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja ik weet ook nog steeds niet wie hell is other people gezegd heeft
Dat is liefquote:Op zondag 26 juni 2016 15:12 schreef Drug het volgende:
[..]
oke haas is weg ik kom eraan skat
[..]
alles wat je hartje begeert zolang het geen anderen pijn doet
inshallahquote:Op zondag 26 juni 2016 15:14 schreef Dqod het volgende:
Ik gun mijzelf wel een betere woonruimte.
Misschien kom ik bij jou in de buurt Chlo
Kom naast me wonen dan kunnen we pyjamaparty houden elke dagquote:Op zondag 26 juni 2016 15:14 schreef Dqod het volgende:
Ik gun mijzelf wel een betere woonruimte.
Misschien kom ik bij jou in de buurt Chlo
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom naast me wonen dan kunnen we pyjamaparty houden elke dag
Nog niet maar kan wel per ongeluk expres de buurman van het balkon duwenquote:
De liefde van jou voor mij zit wel diep he?quote:Op zondag 26 juni 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet maar kan wel per ongeluk expres de buurman van het balkon duwen
dit is een van mn favoriete uitdrukkingenquote:Op zondag 26 juni 2016 15:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog niet maar kan wel per ongeluk expres de buurman van het balkon duwen
Wow, it's meant to bequote:Op zondag 26 juni 2016 15:43 schreef Drug het volgende:
[..]
dit is een van mn favoriete uitdrukkingen
panini daar heb ik wel zin inquote:Op zondag 26 juni 2016 15:50 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat we allebei bot vangen aangezien bozehaas claims heeft op chloroform punani
laat maar, heb ineens geen honger meer.quote:Op zondag 26 juni 2016 15:53 schreef Drug het volgende:
[..]
doe je mondje maar open. lekkere panini kaas en champignonnetjes
Ik was sarcastisch en aas slechts op het zien en een knuffel van mijn zonnestraaltje :$quote:Op zondag 26 juni 2016 15:50 schreef Drug het volgende:
[..]
denk dat we allebei bot vangen aangezien bozehaas claims heeft op chloroform punani
quote:Op zondag 26 juni 2016 15:56 schreef Seaver het volgende:
[..]
laat maar, heb ineens geen honger meer.
Klinkt echt heel smerig dit
volgens mij lijken wij best wel op elkaarquote:Op zondag 26 juni 2016 15:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch en aas slechts op het zien en een knuffel van mijn zonnestraaltje :$
Als zij haar punani wil uitbesteden, dan valt daarover te praten en komen we vast tot een compromis waar we beiden baat bij hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 26 juni 2016 16:01 schreef Amarantha het volgende:
gvd ziet er goed uit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik doe vegetarisch vandaag, maar morgen schuif ik wel wat chipolata naar binnen.quote:
Volgens mij welquote:Op zondag 26 juni 2016 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die KLB ban permanent ofzo, duurt wel erg lang
zelfs rozevla is al terug
d8 wel jaquote:Op zondag 26 juni 2016 16:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is die KLB ban permanent ofzo, duurt wel erg lang
zelfs rozevla is al terug
lol, Hoink. Benieuwd of m'n interview met hem nog online staat. Hoink is een prima vent naar mijn mening.quote:
vind ik wel gayquote:
begint hier steeds meer op umayadische kalifaat te lijkenquote:Op zondag 26 juni 2016 16:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vind ik wel gay
hey jongens we hebben een nieuw banbeleid waarin precies staat hoe lang de bans duren
behalve als we je niet leuk vinden, dan kun je in bepaalde subfora jeuk krijgen
das echt de andere kant van de wereldquote:Op zondag 26 juni 2016 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je naar Emmen komenFoodtruckfestival
Ik heb Doritos gekocht met Cheeseburger smaak. Durf het niet te eten haha.quote:
wejow die ken ik niet, zou ook halenquote:Op zondag 26 juni 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb Doritos gekocht met Cheeseburger smaak. Durf het niet te eten haha.
http://www.doritos.nl/ Kijk er zijn twee nieuwe smaken tijdelijk (één daarvan wint). Maar die salsa was op bij de Jumbo. Ik ben wel gevoelig voor dit soort dingen, wil ik dan toch proberen. Net als toen met de Lays actie dat mensen zelf smaken mochten bedenken.quote:
haha ja ik ben daar ook gevoelig voorquote:Op zondag 26 juni 2016 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.doritos.nl/ Kijk er zijn twee nieuwe smaken tijdelijk (één daarvan wint). Maar die salsa was op bij de Jumbo. Ik ben wel gevoelig voor dit soort dingen, wil ik dan toch proberen. Net als toen met de Lays actie dat mensen zelf smaken mochten bedenken.
Ik vond die drie smaken van de laatste keer allemaal niet lekkerquote:Op zondag 26 juni 2016 16:14 schreef Drug het volgende:
[..]
haha ja ik ben daar ook gevoelig voorik chicken lays was fucking lekker, nu kan ik die nooit meer eten
welke waren dat? die joppie, die kip en die aardbei ofzo?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond die drie smaken van de laatste keer allemaal niet lekker
Joppie was het jaar ervoor. Kip, iets met snoepsmaak ofzo en nog één die ik zo even niet meer weet.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:16 schreef Drug het volgende:
[..]
welke waren dat? die joppie, die kip en die aardbei ofzo?
me tooquote:Op zondag 26 juni 2016 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heeft in België gewonnen zie ik.
Zou proberen.
Oh echtquote:Op zondag 26 juni 2016 16:22 schreef Crack_ het volgende:
We hebben nog een ronde gehad, daar zat ook aioli bij. Die vind ik lekkerr
Daarvan had die chicken gewonnen. Maar die was echt minst van allemaal vond ik juistquote:
hahahaquote:Op zondag 26 juni 2016 16:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo nu ik dit allemaal zo bedenk is Doritos cheesebuger vast ook niet te pruimen.
Die vind ik wel lekker maar heb ik iets te vaak gehad toen het net uit kwam in grote zakken. Dus koop het nu nog zelden.quote:
Gelukkig heb ik een zak Cool American erbij gehaald vanmiddag, voor de zekerheidquote:
om wat?quote:Op zondag 26 juni 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Denk weer eens kijken in FOK!stok topic. Ja hoor gezeur
Omdat iemand in verschillende plaatsen foto's heeft gemaakt en ze nu uit moeten puzzelen waar hij ligt. Dat vind NatteKat niet leuk.quote:
hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat iemand in verschillende plaatsen foto's heeft gemaakt en ze nu uit moeten puzzelen waar hij ligt. Dat vind NatteKat niet leuk.
quote:Op zondag 26 juni 2016 16:44 schreef MAHL het volgende:
Kutfrankrijk... Ik gun het ze dus echt niet he.
Hopen op een goal van Ierland in de laatste minuut
Wel delen he anders word je fattiequote:
Hey mahlquote:Op zondag 26 juni 2016 16:44 schreef MAHL het volgende:
Kutfrankrijk... Ik gun het ze dus echt niet he.
Hopen op een goal van Ierland in de laatste minuut
Goed hoor. Lief dat je t vraagt.quote:Op zondag 26 juni 2016 16:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
hey cachie
Hoe is het met je pilotendinges
wtf doe eens nietquote:
Is er weer ruzie in de tent?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:02 schreef Chai het volgende:
[..]
GC / FOK!STOK door Nederland #230 Zunderdorp, A'dam (MadMaster)
Ah, succes. Flatgebouwen en bergtoppen ontwijken en dan komt het vast wel goedquote:Op zondag 26 juni 2016 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor. Lief dat je t vraagt.
Morgen simulator vluchten voor onderzoek naar vliegaanleg.
het is niet anders dan geocachen hoorquote:Op zondag 26 juni 2016 17:08 schreef Chloroform het volgende:
Fokstok is echt meest trieste van heel fok
Wat is dat precies dan? Hoor er meer over maar geen idee.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:08 schreef Chloroform het volgende:
Fokstok is echt meest trieste van heel fok
Idgafquote:Op zondag 26 juni 2016 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is niet anders dan geocachen hoor
Er is een stokquote:Op zondag 26 juni 2016 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dat precies dan? Hoor er meer over maar geen idee.
wtfquote:Op zondag 26 juni 2016 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is een stok
Iemand legt de stok ergens neer
Iemand anders haalt de stok op en verplaatst m
Iemand anders haalt de stok op en verplaatst m ook
Etc
Etc
Zo is leefquote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Geocachingquote:Op zondag 26 juni 2016 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is een stok
Iemand legt de stok ergens neer
Iemand anders haalt de stok op en verplaatst m
Iemand anders haalt de stok op en verplaatst m ook
Etc
Etc
lol. Ik ben niet van plan om het te gaan volgen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo is leef
Ik vind het in ieder geval een schitterend topic, Nattekat die mad wordt omdat regeltjes niet tot in puntjes wordt gevolgd en anderen die maar wat aankloten
Ik verwacht rennende kinderen op de landingsbaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is er weer ruzie in de tent?
[..]
Ah, succes. Flatgebouwen en bergtoppen ontwijken en dan komt het vast wel goedEn als je een bal op de straat ziet rollen, altijd remmen! Kans is dat er een kindje achteraan komt. Dus niet denken van 'ik let extra op en doe gas los'.
Ik zou het ook niet aanradenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Ik ben niet van plan om het te gaan volgen.
Ik hoop het, eerste helft Frankrijk was weer aids, tweede helft wat beterquote:Op zondag 26 juni 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen, ik hoop dat de wereldkampioen zo gaat schitteren
Ja inderdaad. En vanavond de Belgjes eruit, denk het niet maar zou genot zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden
[..]
Ik hoop het, eerste helft Frankrijk was weer aids, tweede helft wat beter
Ligt het aan het feit dat NL niet meedoet of is het hele EK tot nu toe saaie aids geweest?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden
[..]
Ik hoop het, eerste helft Frankrijk was weer aids, tweede helft wat beter
Oh dacht dat je hele goede ogen moest hebben voor pilotenwerk.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwacht rennende kinderen op de landingsbaan.
En heb geen zicht. Vlieg op instrumenten
Welnee, -5 aan beide ogen kom je heel ver mee.....quote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hele goede ogen moest hebben voor pilotenwerk.
Het was een en al aids en nog een keer aids. Verschrikkelijke wedstrijden, allemaal defensief ingestelde ploegen. Aanvallen is verbodenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt het aan het feit dat NL niet meedoet of is het hele EK tot nu toe saaie aids geweest?
Enige leuke was die pegel van Zwitserland.
Ik denk dat je half goede ogen moet hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he, pff waar dat ineens vandaan komt allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een en al aids en nog een keer aids. Verschrikkelijke wedstrijden, allemaal defensief ingestelde ploegen. Aanvallen is verboden
Raar he, je zou bijna denken dat je met 10 man achterin staan en af en toe met een counter of corner het EK kan winnen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he, pff waar dat ineens vandaan komt allemaal.
Valt mee. Max -5 of +6quote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja Oranje zien afgaan was nog leuker geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een en al aids en nog een keer aids. Verschrikkelijke wedstrijden, allemaal defensief ingestelde ploegen. Aanvallen is verboden
Je moest eens weten ...quote:Op zondag 26 juni 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij stiekem die stok gejat
En zit je er nu vieze dingen mee te doen
Ewa alles beft?quote:
Doe het dan voor de cam kun je er nog wat mee verdienen ookquote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten ...
[..]
Ewa alles beft?
ja herman en ik hadden je back toen roces18 stoer ging doen. ik heb doodverwensing gemaakt voor jou, dus beter gun je mij de volgende x de vrouwelijke buitquote:Op zondag 26 juni 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
Hey heb ik iets gemist in KLB FB of wat, gezien die post van Opa?
Te veel landen, betere spelers, betere tactiek, de kleinere landen willen niet meer dik afgaan en bouwen maar een muurtje. Met 16 landen heb je meer toplanden en aanvallender ingestelde spelersquote:Op zondag 26 juni 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he, pff waar dat ineens vandaan komt allemaal.
Oh ja zoiets dacht ik al, aangezien ik ook al weer een dm van die droeftoeter had.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja herman en ik hadden je back toen roces18 stoer ging doen. ik heb doodverwensing gemaakt voor jou, dus beter gun je mij de volgende x de vrouwelijke buit
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
tupac biggie en de rest ook allemaal vroeg klaar dus hou maar op dat de alzheimer reuma en dementie nou al komt dat vind ik niet zo raar dat is gewoon ouderdom daar bouw ik op bijna 30 jaar en nou al gaar klaar voor de uitvaart
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
tupac biggie en de rest ook allemaal vroeg klaar dus hou maar op dat de alzheimer reuma en dementie nou al komt dat vind ik niet zo raar dat is gewoon ouderdom daar bouw ik op bijna 30 jaar en nou al gaar klaar voor de uitvaart
Doe dan Rusland manquote:Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef Drug het volgende:
binnenkort denk vakantie richting marokko boeken. i need to find me one of them "importbruiden"
ja btr steenquote:
quote:
Hoe ik een fokstok ga deepthroaten zal veel geld opleveren thnxquote:Op zondag 26 juni 2016 17:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe het dan voor de cam kun je er nog wat mee verdienen ook
Zo maar een gratis tip
Ik wil best in je snijden.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
geef me nog een dosis dan maak ik iets meer mogelijk tabletten en pillen ze brengen nostalgie naar boven
snij m'n hart eruit, ik heb t nie door hoor ben je op zoek naar een donor, van m'n organen is niks meer over
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over naquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook bang als er potentieel date/vriendjesmateriaal is en je denkt van omg wil ik dit wel, mij binden ;sssss
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten ...
[..]
Ewa alles beft?
voor 2pacs goede naam offer ik mijn beide ouders opquote:Op zondag 26 juni 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo mattie hou je rustig hijs t nie waard om voor te gaan zitten g
ik ben niet bang van popo, ik zit mijn straf en ik kom hergeprogrammeerd terug. hergeprogrammeerd voor 1 missie. 1 belofte. 1 kogel.quote:
nee ik denk dat ik toch maar overslaquote:
mja zit wat in inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te veel landen, betere spelers, betere tactiek, de kleinere landen willen niet meer dik afgaan en bouwen maar een muurtje. Met 16 landen heb je meer toplanden en aanvallender ingestelde spelers
wrm eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef Drug het volgende:
voor 2pacs goede naam offer ik mijn beide ouders op
ik zie je liever die chococakes eten denkquote:Op zondag 26 juni 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ik een fokstok ga deepthroaten zal veel geld opleveren thnx
Vriendquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm eigenlijk
vind het nogal een overrated rapper ;s
Jawel.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over na
in begin wel maar als het serieuzer begint te worden niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over na
Omg lekkaahhquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zie je liever die chococakes eten denk
wees blij, bij mij komt dat gevoel pas nadat ik me bindquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook bang als er potentieel date/vriendjesmateriaal is en je denkt van omg wil ik dit wel, mij binden ;sssss
hmm nja als je echt bindingsangst hebt is het wel anders wss jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.Eerst mag de binding dan maandenlang geen naam hebben en blabla.
Zo rollen mensen me bindingsangst.
Oei da's niet zo lief nee, denkt dat meisje man van haar leven te hebben gevonden begin jij te twijfelenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wees blij, bij mij komt dat gevoel pas nadat ik me bind
koffiequote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Sapperde kutflap !!!!!!!!!
ZAL IK IS FF KOFFIE GAAN MAKEN DAN !!!!!!!!!!!!!
Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Kun je ook voor mij zetten?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeftquote:
quote:
gaat niet om zijn muziek per se, als is er nog geen rapper met een even imposante discografie als hij (wel betere individuele albums, en kendrick gaat pac wrs van de troon stoten). gaat om zijn impact op communityquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm eigenlijk
vind het nogal een overrated rapper ;s
maar in een open relatie bind je je nog steeds aan de ander hè, alleen op seksueel vlak niet enkel aan hemquote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeft
quote:
gvd ik hou het wel bij scharrelenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in een open relatie bind je je nog steeds aan de ander hè, alleen op seksueel vlak niet enkel aan hem
ik denk dat dat het misschien juist lastiger zou maken voor je
ey mi matti, srry overheen gelezenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeft
neeh ik zal er in t vervolg op lettenquote:
lkkr weertje vandaag in Den Haagquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef gewoon echt geen relatie atm. Dus dan moet iemand wel mega leuk zijn.
Tot dan kunnen wij wel gewoon met elkaar, Opso?
Wrm weet jij alles van elke user, volgens mij bestaat die chai.excelfile srslyquote:Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Die date gewoon hoor, draait niet per se alleen om seks. Je hoeft sws niet gelijk zo denigrerend te doen alleen omdat het jouw ding niet is.
oke maatquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeh ik zal er in t vervolg op letten
kan hier beeldmateriaal van geregeld worden¿quote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Yesssquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
echt he hahahaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan hier beeldmateriaal van geregeld worden¿
niet sorry dat ik zo gemeen deed, 2pac is me dierbaar, maar die reactie wat niet buitenproportioneel en irrationeelquote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik voel jequote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Slecht excuus, maar prima dat je gewoon een bitch bent hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm weet jij alles van elke user, volgens mij bestaat die chai.excelfile srsly
Is gewoon mijn manier van praten bby.
je moet hier nooit je excuses aanbieden als je gemeen deedquote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Drug het volgende:
[..]
sorry dat ik zo gemeen deed, 2pac is me dierbaar, maar die reactie wat buitenproportioneel en irrationeel
Jaquote:
Is best een goed idee jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee dat meisje blijkt dan sws nooit iets van binding gevoeld te hebben, dus dat is fijn..? maar toch ook niet..? beetje mixed feelingsquote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei da's niet zo lief nee, denkt dat meisje man van haar leven te hebben gevonden begin jij te twijfelen
Eensquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr weertje vandaag in Den Haag
Oke kom jij naar mij toeeeeeeeeeeequote:
Sinds wanneerquote:
Even mn bff bob dm'enquote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Slecht excuus, maar prima dat je gewoon een bitch bent hoor.
Alleen gedrag heb je wel degelijk zelf in de hand tenzij je naar Delta moet of zo.
wel tof dat ze je filmpjes laten opnemen daar op de afdelingquote:
oh nicequote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom trioleventje leiden, crack, jij en ik.
Wat is er met Tchock gebeurd?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
weenie preciesquote:
Complex gedoequote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef Drug het volgende:
[..]
nee dat meisje blijkt dan sws nooit iets van binding gevoeld te hebben, dus dat is fijn..? maar toch ook niet..? beetje mixed feelings
Btje gekotstquote:Op zondag 26 juni 2016 17:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is best een goed idee jaMaar dan wel alleen aan mij kant he wil niet dat als ik weer in je mag dat ik in de kwark van vijf anderen zit te roeren. Niet romantisch enzo.
waar vind ik haar?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
in R&Pquote:
Die kwam dus niet door de douane heen ivm handelssancties. Kut EUquote:Op zondag 26 juni 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Complex gedoe
[..]
Btje gekotst
Wanneer komt je russian post order bride aan btw?
geeditquote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
je moet hier nooit je excuses aanbieden als je gemeen deed
hans deed dat ook en kijk wat daar nu van gekomen is
Godver wat een flikkers, vrijheid van gezinsstichting wordt onderdrukt :squote:Op zondag 26 juni 2016 17:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die kwam dus niet door de douane heen ivm handelssancties. Kut EU
Ziet ze er een beetje leuk uit wel?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn bij dm bij ontvanger Fripsel invullen
tijd dat wij gaan trouwen. Opsonisatie en cachet willen mij niet meer trouwe.quote:
Ja die geldt dus alleen voor EU-medelanders he. Dus zit er dan over te denken om haar via Libië de Middelandse Zee over te sturen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godver wat een flikkers, vrijheid van gezinsstichting wordt onderdrukt :s
drm binnenkort 1 kopen in marocquote:Op zondag 26 juni 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Complex gedoe
[..]
Btje gekotst
Wanneer komt je russian post order bride aan btw?
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef deadprez het volgende:
tchock, daar speelde ik weleens haxball mee
die kon er echt niks van
Niet via turkije doen, dan wordt ze teruggestuurdquote:Op zondag 26 juni 2016 17:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja die geldt dus alleen voor EU-medelanders he. Dus zit er dan over te denken om haar via Libië de Middelandse Zee over te sturen.
Niks, was gewoon over.quote:
en dan staat ze morgen aan mn deur met een natte puni?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Gwn bij dm bij ontvanger Fripsel invullen
Ja tegenwoordig zijn ze vrij makkelijk met forumspecifieke bans geven blijkbaarquote:
Ervaring mee?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet via turkije doen, dan wordt ze teruggestuurd
Datquote:Op zondag 26 juni 2016 17:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja ik volg alle relatiesoaps hier toch niet
Nee daarom vraag ik het juistquote:Op zondag 26 juni 2016 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Datik niet, maar beetje raar om er zo naar te vragen als het overduidelijk over is.
Over 8 min?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bwoh nu genieten van Deutschland über alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |