Vriendquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm eigenlijk
vind het nogal een overrated rapper ;s
Jawel.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over na
in begin wel maar als het serieuzer begint te worden niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over na
Omg lekkaahhquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zie je liever die chococakes eten denk
wees blij, bij mij komt dat gevoel pas nadat ik me bindquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook bang als er potentieel date/vriendjesmateriaal is en je denkt van omg wil ik dit wel, mij binden ;sssss
hmm nja als je echt bindingsangst hebt is het wel anders wss jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.Eerst mag de binding dan maandenlang geen naam hebben en blabla.
Zo rollen mensen me bindingsangst.
Oei da's niet zo lief nee, denkt dat meisje man van haar leven te hebben gevonden begin jij te twijfelenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wees blij, bij mij komt dat gevoel pas nadat ik me bind
koffiequote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Sapperde kutflap !!!!!!!!!
ZAL IK IS FF KOFFIE GAAN MAKEN DAN !!!!!!!!!!!!!
Jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook bang als er potentieel date/vriendjesmateriaal is en je denkt van omg wil ik dit wel, mij binden ;sssss
Kun je ook voor mij zetten?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeftquote:
quote:
gaat niet om zijn muziek per se, als is er nog geen rapper met een even imposante discografie als hij (wel betere individuele albums, en kendrick gaat pac wrs van de troon stoten). gaat om zijn impact op communityquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm eigenlijk
vind het nogal een overrated rapper ;s
maar in een open relatie bind je je nog steeds aan de ander hè, alleen op seksueel vlak niet enkel aan hemquote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeft
quote:
gvd ik hou het wel bij scharrelenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in een open relatie bind je je nog steeds aan de ander hè, alleen op seksueel vlak niet enkel aan hem
ik denk dat dat het misschien juist lastiger zou maken voor je
ey mi matti, srry overheen gelezenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom bby open relatie aangaan zoals fripsel heb gehoord dat zij alles neukt wat los of vast zit terwijl ze vriendje heeft
neeh ik zal er in t vervolg op lettenquote:
lkkr weertje vandaag in Den Haagquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef gewoon echt geen relatie atm. Dus dan moet iemand wel mega leuk zijn.
Tot dan kunnen wij wel gewoon met elkaar, Opso?
Wrm weet jij alles van elke user, volgens mij bestaat die chai.excelfile srslyquote:Op zondag 26 juni 2016 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Die date gewoon hoor, draait niet per se alleen om seks. Je hoeft sws niet gelijk zo denigrerend te doen alleen omdat het jouw ding niet is.
oke maatquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeh ik zal er in t vervolg op letten
kan hier beeldmateriaal van geregeld worden¿quote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Yesssquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik hoef gewoon echt geen relatie atm. Dus dan moet iemand wel mega leuk zijn.
echt he hahahaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan hier beeldmateriaal van geregeld worden¿
niet sorry dat ik zo gemeen deed, 2pac is me dierbaar, maar die reactie wat niet buitenproportioneel en irrationeelquote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Ik voel jequote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Slecht excuus, maar prima dat je gewoon een bitch bent hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm weet jij alles van elke user, volgens mij bestaat die chai.excelfile srsly
Is gewoon mijn manier van praten bby.
je moet hier nooit je excuses aanbieden als je gemeen deedquote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Drug het volgende:
[..]
sorry dat ik zo gemeen deed, 2pac is me dierbaar, maar die reactie wat buitenproportioneel en irrationeel
Jaquote:
Is best een goed idee jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
nee dat meisje blijkt dan sws nooit iets van binding gevoeld te hebben, dus dat is fijn..? maar toch ook niet..? beetje mixed feelingsquote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei da's niet zo lief nee, denkt dat meisje man van haar leven te hebben gevonden begin jij te twijfelen
Eensquote:Op zondag 26 juni 2016 17:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr weertje vandaag in Den Haag
Oke kom jij naar mij toeeeeeeeeeeequote:
Sinds wanneerquote:
Even mn bff bob dm'enquote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Slecht excuus, maar prima dat je gewoon een bitch bent hoor.
Alleen gedrag heb je wel degelijk zelf in de hand tenzij je naar Delta moet of zo.
wel tof dat ze je filmpjes laten opnemen daar op de afdelingquote:
oh nicequote:Op zondag 26 juni 2016 17:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom trioleventje leiden, crack, jij en ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |