Oh ja zoiets dacht ik al, aangezien ik ook al weer een dm van die droeftoeter had.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:28 schreef Drug het volgende:
[..]
ja herman en ik hadden je back toen roces18 stoer ging doen. ik heb doodverwensing gemaakt voor jou, dus beter gun je mij de volgende x de vrouwelijke buit
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
tupac biggie en de rest ook allemaal vroeg klaar dus hou maar op dat de alzheimer reuma en dementie nou al komt dat vind ik niet zo raar dat is gewoon ouderdom daar bouw ik op bijna 30 jaar en nou al gaar klaar voor de uitvaart
Hahaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:29 schreef deadprez het volgende:
tupac biggie en de rest ook allemaal vroeg klaar dus hou maar op dat de alzheimer reuma en dementie nou al komt dat vind ik niet zo raar dat is gewoon ouderdom daar bouw ik op bijna 30 jaar en nou al gaar klaar voor de uitvaart
Doe dan Rusland manquote:Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef Drug het volgende:
binnenkort denk vakantie richting marokko boeken. i need to find me one of them "importbruiden"
ja btr steenquote:
quote:
Hoe ik een fokstok ga deepthroaten zal veel geld opleveren thnxquote:Op zondag 26 juni 2016 17:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Doe het dan voor de cam kun je er nog wat mee verdienen ook
Zo maar een gratis tip
Ik wil best in je snijden.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef deadprez het volgende:
geef me nog een dosis dan maak ik iets meer mogelijk tabletten en pillen ze brengen nostalgie naar boven
snij m'n hart eruit, ik heb t nie door hoor ben je op zoek naar een donor, van m'n organen is niks meer over
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over naquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook bang als er potentieel date/vriendjesmateriaal is en je denkt van omg wil ik dit wel, mij binden ;sssss
quote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten ...
[..]
Ewa alles beft?
voor 2pacs goede naam offer ik mijn beide ouders opquote:Op zondag 26 juni 2016 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
wejo mattie hou je rustig hijs t nie waard om voor te gaan zitten g
ik ben niet bang van popo, ik zit mijn straf en ik kom hergeprogrammeerd terug. hergeprogrammeerd voor 1 missie. 1 belofte. 1 kogel.quote:
nee ik denk dat ik toch maar overslaquote:
mja zit wat in inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Te veel landen, betere spelers, betere tactiek, de kleinere landen willen niet meer dik afgaan en bouwen maar een muurtje. Met 16 landen heb je meer toplanden en aanvallender ingestelde spelers
wrm eigenlijkquote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef Drug het volgende:
voor 2pacs goede naam offer ik mijn beide ouders op
ik zie je liever die chococakes eten denkquote:Op zondag 26 juni 2016 17:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe ik een fokstok ga deepthroaten zal veel geld opleveren thnx
Vriendquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm eigenlijk
vind het nogal een overrated rapper ;s
Jawel.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over na
in begin wel maar als het serieuzer begint te worden niet.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je die boi echt leuk vindt dan wil je je sws wel binden en denk je daar niet over na
Omg lekkaahhquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zie je liever die chococakes eten denk
wees blij, bij mij komt dat gevoel pas nadat ik me bindquote:Op zondag 26 juni 2016 17:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Worden jullie ook bang als er potentieel date/vriendjesmateriaal is en je denkt van omg wil ik dit wel, mij binden ;sssss
hmm nja als je echt bindingsangst hebt is het wel anders wss jaquote:Op zondag 26 juni 2016 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.Eerst mag de binding dan maandenlang geen naam hebben en blabla.
Zo rollen mensen me bindingsangst.
Oei da's niet zo lief nee, denkt dat meisje man van haar leven te hebben gevonden begin jij te twijfelenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:36 schreef Drug het volgende:
[..]
wees blij, bij mij komt dat gevoel pas nadat ik me bind
koffiequote:Op zondag 26 juni 2016 17:37 schreef Rozevla het volgende:
Sapperde kutflap !!!!!!!!!
ZAL IK IS FF KOFFIE GAAN MAKEN DAN !!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |