https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Geocachingquote:Op zondag 26 juni 2016 17:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er is een stok
Iemand legt de stok ergens neer
Iemand anders haalt de stok op en verplaatst m
Iemand anders haalt de stok op en verplaatst m ook
Etc
Etc
lol. Ik ben niet van plan om het te gaan volgen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo is leef
Ik vind het in ieder geval een schitterend topic, Nattekat die mad wordt omdat regeltjes niet tot in puntjes wordt gevolgd en anderen die maar wat aankloten
Ik verwacht rennende kinderen op de landingsbaan.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Is er weer ruzie in de tent?
[..]
Ah, succes. Flatgebouwen en bergtoppen ontwijken en dan komt het vast wel goedEn als je een bal op de straat ziet rollen, altijd remmen! Kans is dat er een kindje achteraan komt. Dus niet denken van 'ik let extra op en doe gas los'.
Ik zou het ook niet aanradenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Ik ben niet van plan om het te gaan volgen.
Ik hoop het, eerste helft Frankrijk was weer aids, tweede helft wat beterquote:Op zondag 26 juni 2016 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Frozen, ik hoop dat de wereldkampioen zo gaat schitteren
Ja inderdaad. En vanavond de Belgjes eruit, denk het niet maar zou genot zijnquote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden
[..]
Ik hoop het, eerste helft Frankrijk was weer aids, tweede helft wat beter
Ligt het aan het feit dat NL niet meedoet of is het hele EK tot nu toe saaie aids geweest?quote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden
[..]
Ik hoop het, eerste helft Frankrijk was weer aids, tweede helft wat beter
Oh dacht dat je hele goede ogen moest hebben voor pilotenwerk.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik verwacht rennende kinderen op de landingsbaan.
En heb geen zicht. Vlieg op instrumenten
Welnee, -5 aan beide ogen kom je heel ver mee.....quote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh dacht dat je hele goede ogen moest hebben voor pilotenwerk.
Het was een en al aids en nog een keer aids. Verschrikkelijke wedstrijden, allemaal defensief ingestelde ploegen. Aanvallen is verbodenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt het aan het feit dat NL niet meedoet of is het hele EK tot nu toe saaie aids geweest?
Enige leuke was die pegel van Zwitserland.
Ik denk dat je half goede ogen moet hebbenquote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Echt he, pff waar dat ineens vandaan komt allemaal.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een en al aids en nog een keer aids. Verschrikkelijke wedstrijden, allemaal defensief ingestelde ploegen. Aanvallen is verboden
Raar he, je zou bijna denken dat je met 10 man achterin staan en af en toe met een counter of corner het EK kan winnen.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt he, pff waar dat ineens vandaan komt allemaal.
Valt mee. Max -5 of +6quote:Op zondag 26 juni 2016 17:19 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja Oranje zien afgaan was nog leuker geweest.quote:Op zondag 26 juni 2016 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was een en al aids en nog een keer aids. Verschrikkelijke wedstrijden, allemaal defensief ingestelde ploegen. Aanvallen is verboden
Je moest eens weten ...quote:Op zondag 26 juni 2016 17:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij stiekem die stok gejat
En zit je er nu vieze dingen mee te doen
Ewa alles beft?quote:
Doe het dan voor de cam kun je er nog wat mee verdienen ookquote:Op zondag 26 juni 2016 17:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moest eens weten ...
[..]
Ewa alles beft?
ja herman en ik hadden je back toen roces18 stoer ging doen. ik heb doodverwensing gemaakt voor jou, dus beter gun je mij de volgende x de vrouwelijke buitquote:Op zondag 26 juni 2016 17:26 schreef deadprez het volgende:
Hey heb ik iets gemist in KLB FB of wat, gezien die post van Opa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |